sobota, 25 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Nowy Citroën e-Berlingo już na polskim rynku. Cena 137.140 zł

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-06-02
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
730 14
6
Citroen e-Berlingo

Copyright William Crozes @ Continental Productions

638
UDOSTĘPNIEŃ
2.1k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnik 2.5d / dT S8U – prawie niezniszczalny wół roboczy

Wakacyjna Playlista Renault Trucks Polska

Nowa Dacia Duster kontra Land Rover Defender. Który model lepiej poradzi sobie w terenie?

Po ujawnieniu cen elektrycznego Peugeot Rifter przyszła kolej na bliźniaczy model spod znaku szewronów. Na polskim rynku debiutuje Citroën e-Berlingo, którego zamówimy w cenie 137.140 zł.

Citroën e-Berlingo jest tańszy od modelu Peugeota (144.700 zł), ale podobnie jak jego technologiczny bliźniak jest napędzany silnikiem elektrycznym o mocy 136 KM, który czerpie energię z akumulatora o pojemności 50 kWh. Berlingo na prąd potrafi pokonać na jednym ładowaniu dystans do 245 km.

Klient może wybrać dwie długości pojazdu: 4,40 m (wersja M) lub 4,75 m (wersja XL). Niezależnie od wersji wszystkie parkingi są dostępne, ponieważ wysokość pojazdu nie przekracza 1,90 m. Krótki pojazd (M) jest dostępny w trzech wersjach: Feel, Feel Pack i Shine. Natomiast długi pojazd (XL), jest oferowany wyłącznie w wariancie Feel Pack.

• Citroën e-Berlingo w wersji Feel jest wyposażony w: klimatyzację, cyfrowe radio z 5-calowym ekranem dotykowym i zestawem głośnomówiącym Bluetooth z portem USB, przesuwne drzwi boczne z lewej i prawej strony, centralny zamek, fotel kierowcy z regulacją wysokości i kontrolą lędźwiową oraz regulacją wysokości i głębokości kierownicy, składany przedni fotel pasażera, przednie podłokietniki centralne, stoliki lotnicze na oparciach przednich siedzeń, tylna kanapa składana 1/3-2/3, ogranicznik prędkości/tempomat, asystent ruszania pod górę, automatyczne włączanie świateł mijania i pakiet bezpieczeństwa (aktywny hamulec bezpieczeństwa, system ostrzegania o zjechaniu z pasa ruchu, ostrzeżenie o ryzyku kolizji, asystent parkowania z tyłu, ostrzeżenie o konieczności przerwy, rozszerzone rozpoznawanie i zalecanie znaków ograniczenia prędkości), schowki nad głową, podgrzewane elektrycznie lusterka boczne, klamki drzwi w kolorze nadwozia i błyszczące czarne obudowy lusterek zewnętrznych. Wersja Feel jest dostępna od 137.140 zł.

Zobacz test: Citroën ë-C4 – relaksująca elektromobilność

• Feel Pack, składa się z trzech niezależnych, składanych tylnych siedzeń, otwieranej szyby tylnej, belek dachowych w kolorze błyszczącej czerni, elektrycznego zabezpieczenia przed dziećmi, elektrycznie sterowanych szyb przednich i tylnych, elektrochromatycznego wewnętrznego lusterka wstecznego, elektrycznie składanych lusterek bocznych, przyciemniane szyby (rzędy 2, 3 i szyba tylnej klapy), pakiet Look Anodised Blue (obramowanie Airbumps i światła przeciwmgielne), oraz skórzana kierownica. Wersja Feel Pack otrzymała również radio Connect z 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym z możliwością replikacji smartfona i 10-calowy kolorowy zestaw wskaźników cyfrowych. e-Berlingo Feel Pack jest dostępny w wersji M w cenie 143.250 zł oraz w wersji XL od 148.550 zł.

• Wersja Shine, powstała dla tych, którzy szukają komfortu. Citroen oferuje w tym poziomie wyposażenia kamerę cofania z Top Rear Vision, Citroën Connect Box z pakietem SOS i Assistance, Connect Nav, wyświetlacz Head-Up i dwustrefową automatyczną klimatyzację. Wersja Shine jest dostępna od 150.140 zł

Aby spersonalizować swój pojazd, dostępnych jest siedem kolorów nadwozia: jeden niemetalizowany (biały Banquise), cztery kolory metaliczne (Deep Blue, Gris Acier, Gris Platinium, Metallic Copper), dwa perłowe kolory (Noir Perla Nera, Sable), a także Pakiet XTR wzbogacony o pomarańczowy pakiet kolorystyczny i 17-calowe felgi aluminiowe diamentowane Spin.

Nowy Citroën ë-Berlingo pojawi się w salonach dealerskich w drugiej połowie 2021 roku.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Citroen e-Berlingo
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: BerlingoCitroene-Berlingoe-RifterPeugeot
Udostepnij255Tweet160Udostepnij45
Poprzedni

Renault Triber zdobył 4 gwiazdki w teście zderzeniowym Global NCAP

Następny

Renault Zoe: zakończyliśmy długodystansowy test. Na liczniku blisko 11 tysięcy kilometrów

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Renault Zoe: zakończyliśmy długodystansowy test. Na liczniku blisko 11 tysięcy kilometrów

Test: Renault Espace dCi 200 KM EDC Initiale Paris 2021 - ostatni z rodu. Mocny diesel z automatem i siedem miejsc

Peugeot 208 zauważony w Indiach. Testy przed premierą?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
6 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Szymon - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • maniek - Silnik 2.5d / dT S8U – prawie niezniszczalny wół roboczy
  • Grzegorz - Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów
  • Roman - Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów
  • Tom - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Krzysiek - Renault Megane II niczym nówka z salonu. Tylko 258 kilometrów przebiegu
  • Piotr001 - Jak nadrobić 10 lat zacofania i zdążyć do 2035 roku?
  • Krzysiek - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • Anonimowo - Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • Roman - Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Polak na praktykach w fabryce Renault: 9-10 godzin pracy dziennie, zwalniają bez odszkodowania
  • Silnik 2.5d / dT S8U – prawie niezniszczalny wół roboczy
  • Wakacyjna Playlista Renault Trucks Polska
  • Nowa Dacia Duster kontra Land Rover Defender. Który model lepiej poradzi sobie w terenie?
  • Citroën śmieje się z Elona Muska w najnowszej reklamie. „Jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić”
  • Jak nadrobić 10 lat zacofania i zdążyć do 2035 roku?
  • Renault Megane II niczym nówka z salonu. Tylko 258 kilometrów przebiegu
  • Orlen obniża ceny na swoich stacjach, ale tylko dla wybranych klientów
  • Renault Arkana po teście długodystansowym. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 07/2022
  • Co to jest samochód, dlaczego arkusze ujęte są w chomąty oraz inne ciekawostki o autach z przedwojennej Polski


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
6
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.