Strategia designu Renault została oparta na cyklu życia ludzkiego i odpowiada różnym etapom życia klientów – zakochaniu, odkrywaniu świata, założeniu rodziny, pracy, rozrywce i osiągnięciu dojrzałości. Strategia ta opiera się na przyjęciu zupełnie nowej, emocjonalnej stylistyki, która ma być zarazem prosta, zmysłowa i pełna ciepła.
Renault zmienia wygląd całej gamy swoich modeli, które wyróżniają się teraz bardziej dynamicznym wyglądem i są bardziej atrakcyjne wizualnie, dzięki charakterystycznej dla marki stylistyce.
Wszystkie nowe modele Renault to również najnowsze rozwiązania i zaawansowane technologie, które mają ułatwić użytkownikom życie.
NOWA STRATEGIA W ZAKRESIE DESIGNU
Więź między marką i jej klientami przeżywającymi różne doświadczenia życiowe: kiedy zakochują się, odkrywają świat, zakładają rodzinę, pracują, korzystają z rozrywek i osiągają mądrość życiową.
Strategia, której centralnym elementem jest człowiek i jego potrzeby, opierająca się na prostych, zmysłowych i ciepłych formach.
Nowy kanon stylistyczny marki, który jest stopniowo wprowadzany w samochodach Renault.
Renault zapoczątkowało nową strategię designu, która jest bardziej emocjonalna i odwołuje się do różnych etapów w życiu człowieka. Od 2012 roku modele Clio, Captur, Twingo, Espace, Kadjar, Talisman i Mégane wniosły do marki zupełnie nową dynamikę. Nowe Clio było pierwszym produkowanym seryjnie samochodem, w pełni wyrażającym odnowę stylistyczną Renault, zapoczątkowaną pod wpływem Laurensa van den Ackera. Model stanowił spełnienie obietnicy przeniesienia stylu i ładunku emocjonalnego, jaki niosą w sobie samochody koncepcyjne, na samochody produkowane seryjnie. Design stał się dla Renault ważnym elementem planu strategicznego. Zapoczątkowana przez Nowe Clio odnowa stylistyczna jest zainspirowana trzema kluczowymi pojęciami: „prosta”, „zmysłowa” i „pełna ciepła”. Ma podbić serca klientów i podkreślić jednocześnie spójność stylistyczną poszczególnych modeli.
Nowe hasło marki „RENAULT – Passion for life” towarzyszyło wprowadzeniu na rynek Nowego Espace. Hasło doskonale oddaje odnowę stylistyczną samochodów marki po 2012 roku. Odzwierciedla także nową obietnicę marki, której pasją jest projektowanie wysokiej jakości samochodów o atrakcyjnym designie, ułatwiających codzienne życie i pozwalających swoim użytkownikom cieszyć się pełnią życia. Atrakcyjny design oraz starannie dopracowane detale zwiększają przyjemność jazdy, a innowacyjne rozwiązania technologiczne ułatwiają codzienne czynności i gwarantują bezpieczeństwo. Nowa identyfikacja wizualna marki Renault jest wprowadzana od połowy kwietnia 2015 roku.
Przyjęta nowa stylistyka samochodów marki Renault zwraca uwagę powiększonym, pionowo ustawionym logo z przodu, kontrastującym z czarną osłoną chłodnicy. Również z tyłu, umieszczone pośrodku płaszczyzny klapy, logo, jest doskonale widoczne. Charakterystyczna linia biegnie od dolnej krawędzi świateł tylnych, wznosząc się do tylnej szyby i eksponując logo. Światła dzienne są wykonane w technologii LED i osadzone w kształcie litery C – dodaje to przodowi nadwozia elegancji i nowoczesności. Światła tylne są oparte na technologii światłowodów.
Renault oferuje także coraz większe możliwości personalizacji swoich aut. Już na etapie projektowania uwzględnia się liczne strefy nadwozia i kabiny przewidziane do personalizacji. W Renault Captur jest na przykład możliwych do 200 kombinacji elementów zewnętrznych i 100 wewnętrznych. Tworzy się również atrakcyjne cenowo pakiety wyposażenia, ułatwiające wybór i zapewniające spójność estetyczną całego samochodu. W zależności od modelu możliwa jest personalizacja elementów nadwozia, które mogą być chromowane lub kolorowe. W wybranych modelach dostępne są również naklejki dachowe, kolorowe obręcze kół oraz elementy wykończenia wnętrza, wyróżniające się kolorem lub wzorem oraz różne wystroje wnętrza o kolorze deski rozdzielczej, dopasowanym do tapicerki i płatów drzwi.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze