W polskim konfiguratorze dostępna jest już najmocniejsza wersja modelu DS 9. Cena pojazdu może być dla niektórych klientów niespodzianką ponieważ model jest tańszy od Peugeot 508 Sport Engineered oferowanego z tym samym układem napędowym. Która marka jest tu tak naprawdę premium?
Aby zamówić awangardową limuzynę na polskim rynku teoretycznie wystarczy kwota 205.900 zł. Teoretycznie, ponieważ w tej klasie podstawowy model praktycznie nie ma prawa bytu. Biorąc pod uwagę bogate wyposażenie oraz fakt, że wkraczamy w świat luksusu i awangardy, nie jest to jednak cena wygórowana. Na wstępie z konfiguracją, auto napędza jednostka PureTech o mocy 225 KM. Klienci poszukujący większych emocji podczas jazdy również znajdą coś dla siebie w ofercie DS Automobiles. Topowy wariant DS 9 E-Tense dysponuje mocą 360 KM pochodzącą z układu hybrydowego łączącego silnik benzynowy 1.6 PureTech o mocy 200 KM z dwoma motorami elektrycznymi. Model właśnie pojawił się w polskim konfiguratorze. W wersji Performance Line+ auto kosztuje 284 tys. zł. Za wyższy wariant Rivoli+ zapłacimy 299.900 zł.
Peugeot 508 PSE czy DS 9?
Analogicznym układem napędowym dysponuje Peugeot 508 PSE. Co ciekawe, model spod znaku lwa jest droższy a przynajmniej na etapie wstępnym konfiguracji. Za model trzeba zapłacić minimum 302 tys. zł. Peugeot właściwie nie pozostawił klientom zbyt wielkiego wyboru jeśli chodzi o opcje dodatkowe. Samochód ma na liście wyposażenia zaznaczone prawie wszystko, co można zamówić u Peugeota. Nawet system Night Vision jest standardem (6500 zł w DS 9). Jako opcja dodatkowa oferowane są jedynie: czarny i biały kolor nadwozia (standardem jest szary) podgrzewana akustyczna przednia szyba, otwierany dach panoramiczny oraz ładowarka pokładowa o mocy 7,4 kW. Za najdroższego Peugeot 508 PSE zapłacimy 313.400 zł.
W DS Automobiles mamy większe pole do popisu jeśli chodzi o personalizację pojazdu. Kolorów nadwozia jest więcej, ale i ceny są nieco wyższe. Kolor Blanc Nacre spowoduje wzrost ceny podstawowej o 5000 zł. Zmiana lakieru na Biały Nacre u siostrzanej marki kosztuje „tylko” 3500 zł. Limuzyna DS oferuje trzy inspiracje wnętrza. Wybór tapicerki Opera z piękną bordową skórą wiąże się w wydatkiem 20 tys. zł a po zaznaczeniu wszystkich dostępnych opcji w konfiguratorze DS 9 E-Tense 360 4×4, cena końcowa wyniesie 342.800 zł. Zarówno kwota, jak i wyposażenie będą więc bardziej adekwatne do klasy premium.
Najnowsze komentarze