Nowa Dacia Duster to hit sprzedaży w Europie. To już nie ten sam samochód, co na początku. Z taniego, budżetowego auta stworzono solidnego kompaktowego SUVa, komfortowego i dobrze wyciszonego. Nic dziwnego, że klienci oszaleli na jego punkcie a czas oczekiwania to nawet pół roku. Dacia ma dzisiaj 3,3% udziałów w europejskim rynku i ciągle rośnie.
Mimo ogólnego spadku sprzedaży we wrześniu, Dacii udało się sprzedać ponad 400.000 samochodów. To wzrost o ponad 13,7% procenta. Dacia jest lepsza od takich marek jak Kia, SEAT i tuż za Hyundaiem. Nawet Nissan może się obawiać Drakuli, bo sprzedał 411 tysięcy pojazdów.
Dacia Duster zachowała swoją dobrą cenę, mimo poważnych zmian. Mamy nowy układ wspomagania. Duster jest lepiej wyciszony – według producenta w środku powinno być o 50% ciszej, ma zmodyfikowane wnętrze i wygodniejsze fotele. Ale to nadal modyfikacja a nie zupełnie nowy model. Dzięki temu Renault mogło zaoszczędzić sporo pieniędzy. Nie ma tutaj miękkich plastików, ale jest solidny montaż i sporo przestrzeni.
W czasie gdy Kia czy Skoda solidnie drożeją, Dacia czerpie korzyści z tych nowych klientów, którzy nie chcą już tyle płacić za samochód. To już nie tylko alternatywa dla używanego kilkuletniego samochodu, ale też rozsądny wybór sam w sobie. Sukces Dustera może zapowiadać, że już wkrótce firma przekroczy magiczną barierę sprzedaży pół miliona samochodów.
W Polsce klienci zdążyli się też przekonać do tego modelu a nowi klienci ustawiają się w długich kolejkach. Jeśli rozważacie Dustera, to zapraszamy Was też na strony Dacia Klub Polska. Warto poczytać o wrażeniach nabywców. A Dustera skonfigurujecie sobie tutaj.
Najnowsze komentarze