Arnaud de Lamothe podlegał będzie bezpośrednio Frédéricowi Banzet, Dyrektorowi Zarządzającemu marki Citroën.
Nowy szef marketingu i komunikacji zewnętrznej odpowiadał będzie za bardzo wiele kluczowych spraw, m.in. za produkty i usługi, reklamę, definiowanie cen produktów, metody sprzedaży, wizerunek marki, cyfrowe technologie, partnerstwa, venty i komunikację zewnętrzną.
Arnaud de Lamothe ma 45 lat i całą zawodową karierę związał z motoryzacją, choć zdobył wykształcenie w zakresie prawa gospodarczego i podatkowego. Początkowo pracował dla Renault, by od roku 1995 związać się z Citroënem. Przez siedem lat piastował różne stanowiska we Francji, by w 2002 roku objąć szefostwo filii w Chorwacji. Trzy lata później został dyrektorem w holenderskim przedstawicielstwie Citroëna.
W latach 2008-2010 Arnaud de Lamothe szefował działowi biznesowemu Citroëna we Francji, by z końcem dekady przenieść się do Chin i piastować tam funkcję zastępcy dyrektora Dong Feng Citroën Automobiles.
zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze