Peugeot jest w ofensywie na rynku pojazdów elektrycznych, konkretnie poprzez:
– dwa listy intencyjne podpisane z Veolia i Greenwheels
– partnerstwo w europejskim projekcie Electric Vehicles for Advanced Cities
– 2500 kontaktów od pojedynczych klientów.
Mobilność ekologiczna – akumulator litowo-jonowy w Peugeocie i0n można naładować w 6 godzin z możliwością szybkiego doładowania w 30 minut.
Miasto będzie ulubionym terenem zabawy modelu i0n. Z czworgiem drzwi, czterema miejscami, przy długości 3,48 m i promieniu skrętu 4,5 m, ten w stu procentach elektryczny Peugeot rozwija moc maksymalną 47 kW (64 KM) i moment 180 Nm, oferując także świetne osiągi dostosowane do 90% tras, a zwłaszcza:
– prędkość maksymalną 130 km/h
– komfortowy zasięg 130 km w cyklu mieszanym
– akumulatory litowo-jonowe o czasie ładowania 6h z klasycznego gniazdka 220V
– system szybkiego ładowania w 30 minut do 80% pojemności.
Powyższe właściwości pozwalają temu mieszczuchowi o zerowej emisji oferować dobrą wszechstronność użytkowania, porównywalną – pod względem osiągów i przestronności – do małego pojazdu z silnikiem spalinowym.
Szacunek dla środowiska, zwartość, bezpieczeństwo, prostota użytkowania będą jego największymi atutami. Ale nie jedynymi.
W efekcie ten model zawiera również innowacyjne usługi:
– Peugeot Connect – system umożliwiający połączenie awaryjne, w którym Peugeot jest liderem w Europie, pozwala także przesłać istotne dane na życzenie pracowników autoryzowanego serwisu – stan akumulatorów, przebieg, ilość kilometrów do przeglądu.
– Mu by Peugeot – w trakcie rozpowszechniania się w Europie, pozwoli na wolny dostęp do produktów i akcesoriów z gamy Peugeota – samochodów, skuterów, rowerów.
Mobilność dostępna – Peugeot szybko startuje na wyłaniającym się rynku pojazdów elektrycznych.
Z okazji Salonu Samochodowego w Brukseli, Peugeot podpisał dwa listy intencyjne z Veolia i Greenwheels, spółkami działającymi w Europie, w celu zakupu pojazdów elektrycznych i rozwoju usług mobilności.
Skądinąd, partnerstwo zostało przypieczętowane by zjednoczyć europejski projekt EVA (Electric Vehicles for Advanced Cities), konsorcjum łączące na ten moment ponad dwadzieścia europejskich miast, konstruktorów pojazdów oraz dostawców elektryczności w wielu krajach.
Wzmocniony 2,5 tys. kontaktów z pojedynczymi klientami oraz intensyfikacją swojego podejścia do klienteli business-to-business, Peugeot szybko rusza na wschodzącym rynku pojazdów elektrycznych.
Dziś Marka wkracza w nowy etap komercjalizacji określając minimalną opłatę miesięczną na 500 EUR, z prostą ofertą elektryczną, czytelną i dostępną z uwagi na to, że koszt użytkowania takiego pojazdu jest niższy niż pojazdu z silnikiem spalinowym.
Pozostałe oferty dostosowane do potrzeb różnych klientów uzupełnią tę pierwszą propozycję handlową.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
Rozwiązaniem jest Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze