Nowy Fiat Ducato, produkowany w polskiej fabryce model dostawczy jest teraz dostępny w atrakcyjnej cenie. Najpopularniejszy samochód dostawczy marki kosztuje 99.900 zł netto.
Fiat Ducato jest zawsze gotowy na czekające go wyzwania i wsparcie swoich użytkowników w codziennej pracy. Dzięki zróżnicowanej gamie nadwozi, przestrzeni ładunkowej do 17 m3 i ładowności do 1,5 tony, największy lekki samochód dostawczy marki Fiat zawsze sprawdza się rewelacyjnie. Nawet przy dużych ładunkach Ducato zapewnia najwyższy komfort, precyzję i doskonałe prowadzenie w każdych warunkach jazdy.

Teraz ten produkowany w Polsce samochód dostawczy jest dostępny w bardzo atrakcyjnej cenie, już od 99.900 zł netto. Oferta dotyczy nadwozia furgon L2H2, z silnikiem 2.2 H3-POWER o mocy 120 KM i dopuszczalnej masie całkowitej do 3,3 tony.
Nowy Fiat Ducato – silniki
Fiat Ducato może się poszczycić bogatą gamą silników wysokoprężnych, zgodnych z normą Euro 6E. Oferta obejmuje 6-stopniową manualną skrzynię biegów oferowaną w trzech poziomach mocy (120, 140, 180 KM) oraz nową 8-stopniową automatyczną skrzynię biegów zestawioną z silnikami o mocy 140 i 180 KM. Gama silników z homologacją Heavy-Duty i Euro VIE jest dostępna w dwóch poziomach mocy 140 i 180 KM, oba w zestawieniu z 6-stopniową manualną skrzynią biegów i 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów.
Fiat Ducato objechał Ziemię dookoła. 145 tysięcy kilometrów podróży
Dzięki wprowadzeniu ulepszeń w zakresie aerodynamiki, w porównaniu z poprzednią generacją, nowe Ducato zapewnia mniejsze zużycia paliwa i niższą emisję CO2 nawet o 5%. Wszystko to bez uszczerbku dla osiągów układu napędowego, który jest w stanie dostarczyć do 450 Nm momentu obrotowego.
Bogactwo systemów wspomagania
Nowy Fiat Ducato może pochwalić się także obecnością licznych systemów wspomagania kierowcy. Elektryczne wspomaganie kierownicy automatycznie dostosowuje siłę wspomagania do prędkości pojazdu. Zwiększa to komfort jazdy przy wyższych prędkościach i ułatwia manewrowanie podczas jazdy po mieście. Elektryczny hamulec postojowy jest uruchamiany za pomocą przełącznika na zestawie wskaźników po lewej stronie kierownicy.
Oprócz systemów rozpoznawania znaków drogowych, systemu ostrzegania przed kolizją z automatycznym układem hamowania awaryjnego i ostrzegania o martwym polu, dostępne są teraz nowe systemy, takie jak system wykrywania zmęczenia kierowcy, asystent utrzymania pasa ruchu, tempomat adaptacyjny z funkcją Stop & Go, czujniki parkowania 360 stopni, asystent parkowania i cyfrowe lusterko wsteczne, które dodatkowo poprawia widoczność we wszystkich kierunkach. Jazdę i manewrowanie ułatwia łącznie 21 systemów wspomagania jazdy i elektroniczne systemy wspomagające kierowcę.
Połączenie adaptacyjnego tempomatu z funkcją Stop & Go, asystentem utrzymania pasa ruchu i systemem wspomagającym jazdę w korkach umożliwia dostawczemu Fiatowi samodzielne kierowanie, hamowanie i przyspieszanie przy prędkościach do 30 km/h – na przykład w powolnym ruchu ulicznym – pod warunkiem, że kierowca będzie trzymał ręce na kierownicy. Oznacza to, że po raz pierwszy w swojej pełnej sukcesów karierze, nowy Ducato oferuje zautomatyzowaną jazdę na poziomie 2.
Nowy Renault Master najlepszy. Zgarnia nagrodę “International Van Of The Year 2025” (IVOTY)
Przeprojektowany kokpit
Kierowcy Ducato mogą teraz pracować w bardzo nowoczesnym, wszechstronnym i jednocześnie komfortowym otoczeniu. Kokpit największego lekkiego samochodu dostawczego Fiata został całkowicie przeprojektowany, dzięki czemu jest teraz bardziej ergonomiczny, a przede wszystkim lepiej skomunikowany ze światem. Najważniejsze informacje mogą być wyświetlane na w pełni cyfrowym, konfigurowalnym 7-calowym kolorowym centrum informacyjnym kierowcy, dostępnym jako opcja. Można na nim wyświetlać również mapę 3D z systemu nawigacji.
Nowy system informacyjno-rozrywkowy i nawigacyjny z łatwością można obsługiwać na 10-calowym kolorowym ekranie dotykowym umieszczonym centralnie w górnej części konsoli środkowej. Kompatybilne smartfony można łączyć bezprzewodowo z systemem informacyjno-rozrywkowym za pośrednictwem Apple CarPlay i Android Auto. Nawigacja korzysta z map 3D systemu TomTom®. Najważniejszymi funkcjami można sterować za pomocą systemu rozpoznawania poleceń głosowych. To możliwość szczególnie przydatna dla kurierów, przewoźników i pracowników innych firm, którzy często muszą korzystać z telefonu komórkowego w pracy, jest półka w konsoli środkowej do indukcyjnego ładowania smartfonów.
Źródło: Informacja prasowa, Fiat Professional
Najnowsze komentarze