Fiat Grande Panda rozpoczyna swoją przygodę rynkową od podróży po salonach dealerskich w ramach wydarzenia zatytułowanego „La Prima Grande Panda”. Podczas 2-3 dniowych spotkań klienci będą mogli zapoznać się z nowym modelem we Włoszech.
Fiat zamierza przybliżyć swój nowy model klientom poprzez szereg prezentacji w salonach dealerskich we Włoszech. Promocja modelu zanim na stałe zagości u dealerów przypomina roadshow, które w styczniu zorganizowała Dacia, ze swoim modelem Bigster. Wydarzenie pozwala klientom i miłośnikom marki zapoznać się z nowym językiem stylistycznym, rozwiązaniami technologicznymi oraz zaspokoić ciekawość dotyczącą materiałów wykończenia wnętrza, czy przestrzeni na pokładzie.
Podróż „LA PRIMA” Grande Panda obejmuje 70 wydarzeń w całych Włoszech, z 2-3-dniowymi postojami w wybranych salonach dealerskich. Każdy dealer będzie gospodarzem wydarzenia w specjalnym miejscu, inspirowanym radością i żywymi kolorami nowego Fiata. Odcienie nawiązują do typowych włoskich elementów natury – ciepła słońca, błękitu morza, świeżości wody, solidności ziemi – a także klasycznej bieli, czerwieni i czerni. Łącznie dostępnych jest siedem wersji kolorystycznych, które wpisują się w inicjatywę Fiat „No Grey”, odzwierciedlającą barwny styl życia Włochów i DNA marki.
Fiat Grande Panda w wersji La Prima
Przestrzenie wystawowe zaprojektowano tak, aby angażowały publiczność interaktywnymi prezentacjami, praktycznymi pokazami w towarzystwie zespołu ekspertów gotowych zilustrować każdy szczegół samochodu.
Fiat Grande Panda zostanie zaprezentowany w swojej najwyższej wersji wyposażenia „La Prima”, która oferuje równowagę między komfortem a designem. Samochód został wyposażony w 17-calowe felgi aluminiowe, przyciemniane szyby i może pochwalić się dopracowanym designem zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Styl i innowacja łączą się dzięki przednim czujnikom parkowania, tylnej kamerze i materiałem z włóknami bambusa, który znajduje się na desce rozdzielczej.
Zaprojektowany w Centrum Stylu w Turynie Fiat Grande Panda mierzy 3,99 m i jest pierwszym samochodem marki, który powstał na multienergetycznej platformie „Smart Car Platform” firmy Stellantis.
Nowy Fiat Toro 2.2 Turbodiesel 200 KM: więcej mocy, lepsza wydajność i niezrównana ekonomia Multijet
Grande Panda jest dostępna w wersji hybrydowej z 1,2-litrowym silnikiem turbo o mocy 100 KM, akumulatorem litowo-jonowym o napięciu 48 V i automatyczną skrzynią biegów eDCT, a także jako elektryk. Wersja na prąd dysponuje mocą 83 kW (113 KM) i jest wyposażona w akumulator o pojemności 44 kWh, który zapewnia zasięg do 320 km.
Fiat rozpoczął już przyjmowanie zamówień na Grande Pandę w Europie. Na polskim rynku cena za wersję hybrydową rozpoczyna się od 79.900 zł. Zakup elektrycznej wersji wiąże się z kosztem 110 tys. zł chyba że skorzystamy z programu „NaszEauto”, z którym w zależności od warunków można uzyskać dofinansowanie w wysokości do 40 tys. zł.
Fiat na polskim rynku. Nowe modele, oferty, wersje wyposażenia
Najnowsze komentarze