poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

Nowy Fiat Scudo i e-Scudo już na polskim rynku. Jaka cena?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-01-26
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
755 24
0
Nowy Fiat Scudo 2022
668
UDOSTĘPNIEŃ
2.2k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

Nowy Fiat Scudo oparty na technologii Citroena Jumpy, Peugeot Expert i Opla Vivaro zadebiutował na polskim rynku. Oprócz jednostek wysokoprężnych w ofercie znalazła się wersja elektryczna e-Scudo.

Fiat Professional powrócił do nazwy wykorzystywanej w modelu produkowanym do 2016 roku w fabryce Stellantis w Hordain we Francji. Nowy Fiat Scudo zastąpi w ofercie Talento i będzie dostępny zarówno w wersji elektrycznej, jak i spalinowej. Pod koniec grudnia Fiat zaprezentował szczegóły dotyczące nowego modelu i nie trzeba było długo czekać, by trafił na polski rynek. Samochody można już zamawiać w salonach dealerskich marki. Cennik otwiera 102-konny Furgon napędzany 1,5-litrowym silnikiem Diesla, który wyceniono na 88.500 zł netto.

Zobacz także: Szef Stellantis – elektryfikacja to wybór polityczny a nie przemysłowy

Wersja elektryczna z akumulatorem o pojemności 50 kWh kosztuje od 140.000 zł netto za Platformę oraz od 143.000 zł za wersję Furgon. E-Scudo z większą baterią to wydatek odpowiednio: 164.000 zł i 169.500 zł. Elektryczne wersje potrafią pokonać na jednym ładowaniu do 330 km.

Nowy Fiat Scudo mierzy od 4,6 m do 5,3 m długości. Wysokość pojazdu 1,9 m umożliwia łatwy wjazd do podziemnych magazynów i parkingów. Niezależnie od wybranego układu napędowego, auto zachowuje taką samą pojemność ładunkową: 4,6, 5,3 lub 6,1 m3 w zależności od rozstawu osi. Pojazd ma ładowność do 1,4 t oraz uciąg – do 1 t. W modelu wykorzystano modułową kabinę Moduwork, dzięki której przekształcimy siedzenie pasażera w miejsce pracy i powiększymy przestrzeń ładunkową, umożliwiając przewożenie przedmiotów o długości do 4 metrów (wersja Maxi). Maksymalna pojemność ładunkowa wynosi w takiej konfiguracji 6,6 m3.

Zobacz także: Sprzedali luksusowy dom z salą balową i przenieśli się do kampera, którego zbudowali na bazie Citroëna Jumpera

Scudo oferuje zestaw 14 funkcji bezpieczeństwa i systemów ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), obejmujących m.in. automatyczne rozpoznawanie znaków drogowych, automatyczny system hamowania awaryjnego, Lane Departure Warning, ostrzegający kierowcę o zjeżdżaniu z pasa ruchu, a także Blind Spot Alert, funkcję ostrzegającą o pojazdach znajdujących się w martwym polu lusterka wstecznego podczas wyprzedzania.

Samochód jest też wyposażony w systemy wczesnego ostrzegania o przeszkodach na drodze, ostrzegania przed kolizją czołową oraz przednie i tyle czujniki parkowania i praktyczną kamerę cofania, potrafiąca wyświetlić obraz 180° odtworzony z góry. Wreszcie, wyświetlacz head-up dostarcza kierowcy wszystkich najważniejszych informacji, nie odwracając jego uwagi od drogi.

Zobacz także: Wycofanie klasycznych wersji Berlingo i Riftera zmniejszy udział marek Citroën i Peugeot w polskim rynku

Nowy Fiat Scudo jest dostępny w wersjach: Furgon, Brygadowy, Brygadowy Składany oraz Platforma, a w jego elektrycznej odmianie E-Scudo do opcji Furgon, Brygadowy i Platforma dodatkowo dochodzi Kombi (maksymalnie z 9 miejscami siedzącymi), z dwoma poziomami wyposażenia (Easy, i Lounge).

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

1 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: Citroene-ScudoExpertFiatJumpyOpelPeugeotScudoVivaro
Udostepnij267Tweet167Udostepnij47
Poprzedni

Nowe Renault 5 to najładniejszy koncept! Zgarnął ponad 70% głosów

Następny

Nowy Nissan Juke w wersji Kiiro. Powstanie 5000 sztuk

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
Nowy Nissan Juke Kiiro

Nowy Nissan Juke w wersji Kiiro. Powstanie 5000 sztuk

Nowy Renault Austral 2022 - wnętrze

Nowy Renault Austral: wnętrze to prawdziwa rewolucja. Wielkie Wow!

Stellantis

Stellantis rozpocznie eksport pojazdów dostawczych z Rosji do Europy Zachodniej

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.