Jeep Avenger zadebiutował na polskim rynku w listopadzie 2022 roku, ale wtedy dostępna była wyłącznie premierowa edycja. Na stronie internetowej marki jest już kompletny cennik produkowanego w Tychach elektryka. Podstawowa cena modelu wynosi 174.000 zł.
Nowy Jeep Avenger zadebiutował podczas salonu samochodowego w Paryżu a już w najbliższy weekend będzie można zobaczyć pojazd na targach w Brukseli. Jeep rozpoczął przyjmowanie zamówień na premierową wersję Avengera na początku listopada 2022 roku, ale w końcu dostępny jest cały cennik. W ofercie znajdują są cztery wersje: Avenger, Longitude, Altitude i Summit. Najtańszy model kosztuje 174 tys. zł.
Co Jeep Avenger oferuje w standardzie?
Wyposażenie wersji podstawowej obejmuje LED-owe przednie światła, 16-calowe stalowe felgi, 10,25-calowy ekran dotykowy z systemem Uconnect, który można bezprzewodowo podłączyć do naszego smartfona, a także 7-calowy zestaw wskaźników. Jest też aktywny system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów oraz inteligentny asystent prędkości.
W wersji Longitude, która kosztuje 181.300 zł otrzymujemy 16-calowe felgi aluminiowe, tylne czujniki parkowania, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne oraz 6 głośników.
Oczko wyżej w konfiguratorze znalazł się Jeep Avenger Altitude, którego wyposażenie wzbogacono o 17-calowe felgi aluminiowe, tempomat adaptacyjny, klapę bagażnika otwieraną ruchem stopy i bezkluczykowy dostęp do pojazdu. Za kierownicą znalazł się wyświetlacz o przekątnej 10,25”. Cena pojazdu w tej wersji wynosi 191.100 zł.
Na szczyt cennika trafił wariant Summit, za który zapłacimy w polskich salonach 205.700 zł. Topowy Avenger otrzymał 18-calowe felgi aluminiowe Diamond Cut, nastrojowe oświetlenie wnętrza, LED-owe reflektory projektorowe i tylne oświetlenie LED, a także pakiet ADAS i pakiet Zimowy.
404 km zasięgu
Now Jeep Avenger powstał tej samej platformie CMP, na której produkowane są inne samochody Stellanatis m.in. Peugeot 2008, 208, DS 3 i Citroën C4. Crossover korzysta z nowego układu elektrycznego, który napędza nowego DS 3 E-Tense a już wkrótce będzie zasilał również inne modele. W przyszłym roku zadebiutuje w e-308 oraz e-408. Jednostka elektryczna generuje 156 KM mocy i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Akumulator o pojemności 54 kWh pozwala pokonać na jednym ładowaniu 404 km według cyklu WLTP.
Najnowsze komentarze