Kampania reklamowa nowego Renault Arkana E-Tech full hybrid „hybrid by nature” jest częścią budowy nowego wizerunku marki Renault i ma dwa cele: wzmocnienie obecności modelu w świadomości klientów oraz promocję technologii Renault E-Tech full hybrid w celu ugruntowania pozycji modelu w segmencie C.
To raczej klip niż film, który łamie kody motoryzacyjne w sposobie prezentacji modelu. Ruchy kamery są jednocześnie ultraszybkie i płynne, nadając filmowi stały rytm i powiększając linie samochodu, od sygnatury świetlnej po diament na kratce.
„Po przesunięciu marki w górę rynku, koncentrujemy się teraz na powiększeniu prezentacji estetycznej naszych modeli i nakręciliśmy Renault Arkana E-Tech full hybrid jako obiekt designu.” – powiedział Arnaud Belloni, Globalny Dyrektor Marketingu marki Renault.
Fotograficzna zasada podwójnej ekspozycji pozwala zmaterializować energię każdej z postaci poprzez czerwoną substancję, który je otacza i wprawia w drgania. Podkreśla to dwoistość, która ożywia bohaterów, że ich wewnętrzne „ja”, dzikie lub żądne przygód, ujawnia się za kierownicą pełnej hybrydy Renault Arkana E-Tech. Niezależnie od tego, czy energia jest spokojna czy żywiołowa, jest tym, co utrzymuje wszystko w ruchu.
Renault Arkana i jego w pełni hybrydowy silnik E-Tech dostosowują się do rodzaju energii, która nas napędza, zapewniając bardziej zrównoważone wrażenia z jazdy.
Czy to zmrok w centrum dużego miasta, czy wiejska droga otoczona lasem, Renault Arkana E-Tech full hybrid nie jest ani miejskie, ani podmiejskie, ale stworzone na wszystkie drogi. W połączeniu z tym dynamicznym montażem, muzyka Stereo MC pozwala reżyserowi Pablo Olivero być bardziej ekspresyjnym niż w tradycyjnej reklamie i zilustrować wszystkie rodzaje energii, które marka chce podkreślić.
Kampania będzie emitowana w Europie i na świecie od 23 stycznia 2023 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=5kUMmovaiJg
Najnowsze komentarze