Citroën – sprawdź ofertę
Alfa Romeo Stelvio – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Najdroższy Peugeot e-3008 GT w polskiej ofercie. Ma niemal wszystko, ale ta cena…

Gabi Rusek autor Gabi Rusek
2024-12-04
w Wiadomości, Peugeot
Czas czytania 7 minut
613
A A
16
Peugeot e-3008

Bezszelestnie na dzisiejszą scenę wjeżdża Peugeot e-3008 GT za prawie 270 tys. złotych. Nowoczesny SUV w najdroższym wariancie elektrycznym Long Range ma 20-calowe kosmiczne felgi, stylowy, czarny dach i drapieżnie prezentujące się światła LED. W środku oferuje elektroniczną, dwustrefową klimatyzację, duuuży ekran dotykowy i podgrzewaną kierownicę obszytą skórą licową. Co więcej?

Najdroższy Peugeot e-3008 na dzień dzisiejszy, dostępny w naszym kraju to model o zasięgu Long Range w wersji GT. Bez opcji dodatkowych kosztuje w tym momencie 269.500 zł. „Bez opcji dodatkowych” jest stwierdzeniem trochę niewygodnym, kiedy mowa o samochodzie za taką kwotę. Co zatem ma e-3008 GT o wydłużonym zasięgu baterii? A czego nie ma…?

Peugeot 408 – reklama

Napęd i rozwiązania techniczne w długodystansowym Peugeocie e-3008 GT

Moc silnika elektrycznego wynosi 231 KM, maksymalny moment obrotowy – 345 Nm. Siłą rzeczy skrzynia jest jednobiegowa, automatyczna. Przyspieszenie ponad 2 tonowego SUV-a o wymienionych parametrach od 0 do 100 km/h to 8,7 s. Dla zachęconych wizją dynamicznej jazdy istotna może być informacja o limicie prędkości – 170 km/h. Bateria o masie prawie 600 kg w elektrycznym 3008 GT Long Range ma umożliwiać przejechanie w cyklu średnim ponad 680 km. Czy jest tak rzeczywiście? Warto przeczytać poniższy test:

Zobacz: Peugeot e-3008 przeszedł test na dystansie 932 km. Ile przystanków na ładowanie?

Zawieszenie e-3008 GT to z przodu to pseudo McPherson, z tyłu natomiast zawieszenie wielowahaczowe. Rozwiązanie zastosowane z tyłu wyróżnia elektryki od hybryd, które mają belkę skrętną.

Peugeot e-3008, ścięty tył
Sylwetka Peugeota e-3008

Wyposażenie Peugeota e-3008 GT Long Range

Za wymienioną na początku kwotę dostajemy Peugeota e-3008 w pięknym, morskim kolorze (niebieski Obsession), z dachem w kolorze Perla Nera (czytaj: czarnym ;)), na dużych kołach z 20-calowymi, futurystycznymi felgami. SUV lwa jest wyposażony w zintegrowane światła LED do jazdy dziennej, reflektory przednie Pixel LED oraz automatyczny włącznik świateł z adaptacyjnym systemem High Beam Assist. Wsiadając nie trzeba nerwowo szukać kluczyków – otwieranie i uruchamianie pojazdu jest bezkluczykowe.

W środku czekają na kierowcę elektroniczna, dwustrefowa klimatyzacja, podgrzewany fotel kierowcy z ręczną regulacją: wzdłużną, wysokości, pochylenia oparcia, a także z regulacją odcinka lędźwiowego. Co do multimediów kupujący dostaje i-Toggles: dodatkowy ekran dotykowy z programowalnymi wirtualnymi przyciskami i bardzo duży wyświetlacz panoramiczny, na który składa się jeden zakrzywiony ekran o przekątnej 21-cali. Część tego sporego ekranu jest dotykowa.

Poza tym, w Peugeocie e-3008 GT w cenie jest tempomat adaptacyjny, zaawansowany pod względem zakresu funkcji. Tempomat ogranicza prędkość aż do zatrzymania, a w sytuacji, gdy postój trwa do 3 s, samochód sam podejmuje dalszą jazdę.

Elektryczny SUV lwa jest wyposażony również w czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz kamerę cofania. Klapę bagażnika można otworzyć ruchem stopy.

Opcje, które są „prawie w cenie” e-3008 to pakiet multimedialny Connect Plus (dla systemu multimedialnego i-Connect Advanced), który umożliwia sterowanie za pomocą poleceń głosowych, zdalną aktualizację map, posiada funkcję Find My Car oraz My Trip Report. Dodatkowo nawigacja dostarcza informacje o ruchu drogowym i pogodzie w czasie rzeczywistym, ograniczenia prędkości, ceny paliw, pozwala na przesyłanie trasy z aplikacji mobilnej do samochodu, posiada wyszukiwanie Tom Tom oraz wyznaczanie tras z przystankami na ładownie dla samochodów elektrycznych przy pomocy funkcjonalności EV Routing lub aplikacji mobilnej e-ROUTES. Brzmi nieźle, przy czym jest to dostępne w ramach bezpłatnego okresu próbnego przez 6-miesięcy po aktywacji przez właściciela. Odnowienie subskrypcji kosztuje 59 zł na miesiąc lub „hurtowo” 590zł  za cały rok.

Zobacz: Wybierz swój Peugeot e-3008 

Za co trzeba dopłacić w najdroższym e-3008

Peugeot e-3008 w najwyższej wersji wyposażeniowej wykazuje „brak zestawu naprawczego lub koła zapasowego”. Zestaw można dokupić za 100 zł.

Z droższych tematów to dodatkowo płatny jest Pakiet BEZPIECZEŃSTWO za 6.800 zł. Pakiet zawiera  VisioPark 360°: 4 kamery HD (przód, tył i boki) dodatkowe, boczne czujniki parkowania. Lusterka zewnętrzne są w pakiecie podgrzewane, elektrycznie składane z oświetleniem powitalnym oraz funkcją pochylania na biegu wstecznym. Prócz tego zawiera  Drive Assist Plus 2.0, czyli: aktywny tempomat z funkcją Stop & Go , asystent utrzymania pasa ruchu, półautomatyczny asystent zmiany pasa ruchu , wykrywanie ruchu z tyłu pojazdu, monitorowanie martwego pola na dużą odległość z asystentem zmiany pasa ruchu, ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu. W tym zestawie można liczyć także na bezprzewodową ładowarkę indukcyjną do telefonu, alarm obwodowy, objętościowy, z czujnikiem przechyłu i blokadę uniemożliwiająca otwarcie zablokowanych drzwi od środka.

Pakiet ZIMOWY dostępny jest dla Peugeota e-3008 w dwóch wariacjach, droższa za 2.600 zł to: Pakiet ZIMOWY:  Grip Control – system kontroli trakcji z trybami piasek/błoto/śnieg, podgrzewana szyba przednia i siatka oddzielająca przestrzeń bagażową. Tańsza opcja za 800 zł nie zawiera kontroli trakcji Grip Control.

Dla wielbicieli muzyki dobrej jakości rozwiązaniem może być Pakiet Hi-Fi: z elektrycznie sterowanym, otwieranym panoramicznym dachem z kurtyną i dodatkowym oświetleniem LED, czujnikiem jakości powietrza oraz pyłu zawieszonego PM2.5 (Clean Cabin Air Quality System) oraz system nagłośnienia FOCAL® Premium Hi-Fi na który składa się 10 głośników. Jest to pakiet najdroższy z opcji dodatkowych, kosztuje 9.650 zł.

Zobacz: Test: Nowy Peugeot 3008 1.2 136 KM eDCS 6. Zalety i wady SUV-a z lwem

Dla zainteresowanych, wyposażenie Peugeota e-3008 GT Long Range:

Bezpieczeństwo i systemy wspomagania

  • Czujniki parkowania z tyłu i z przodu, kamera cofania
  • Zintegrowane światła LED do jazdy dziennej
  • Reflektory przednie Pixel LED
  • Automatyczny włącznik świateł z adaptacyjnym systemem High Beam Assist (HBA)
  • Tempomat adaptacyjny ACC (Stop&Go)
  • Przestrzeń ładunkowa Brak zestawu naprawczego lub koła zapasowego
  • Podłoga bagażnika z możliwością ustawienia na dwóch poziomach

Styl wewnętrzny

Warto przeczytać!

DS N°8 zasieg 750 km 001 Wiadomości

Francuscy dziennikarze przetestowali DS N°8 na autostradzie. Czy naprawdę przejedzie ponad 500 km?

2025-11-16
Udany pierwszy sezon Alpine A290 w Pucharze FIA EcoRally 07 Wiadomości

Udany pierwszy sezon Alpine A290 w Pucharze FIA EcoRally

2025-11-16

Stellantis Vigo czeka na odbicie rynku aut elektrycznych. Fabryka wykorzystuje 1/3 swoich mocy produkcyjnych

2025-11-16

Citroën C5 Aircross, Peugeot 3008 i DS 7 Crossback: wycofanie 2.0 HDi było poważnym błędem Stellantis

2025-11-16
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Dywaniki podłogowe z przodu i z tyłu (logo GT)
  • Pedały z aluminiowymi nakładkami

Inne wyposażenie

  • Czujnik deszczu, automatyczne wycieraczki
  • Przyciemniane boczne szyby na wysokości drugiego rzędu oraz szyba tylna
  • Fotele Fot. kierowcy: ręczna regulacja wzdłużna, wysokości, pochylenia oparcia, odcinka lędźwiowego; podgrzewany

Systemy multimedialne

  • i-Toggles: dodatkowy ekran dotykowy z programowalnymi wirtualnymi przyciskami
  • Wyświetlacz panoramiczny: jeden zakrzywiony ekran 21″, prawa część ekranu dotykowa
  • Peugeot i-Connect Advanced: Radio DAB, BlueTooth, bezprzewodowy Apple Carplay/Android Auto, Peugeot Connect SOS&Assistance, Wbudowana nawigacja

Wyposażenie wersji zelektryfikowanych

  • Ładowarka pokładowa trójfazowa 11kW

Styl zewnętrzny

  • Lusterka zewnętrzne elektrycznie składane ze światłem powitalnym

Komfort

  • System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu

Pompa ciepła

  • Elektryczne sterowanie drzwi bagażnika
  • Elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
  • Bezdotykowe otwieranie drzwi bagażnika za pomocą ruchu stopą
  • Klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa
  • Kierownica ze skóry licowej z ozdobnymi przeszyciami i logiem GT, wielofunkcyjna
  • Podgrzewanie kierownicy

 


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: elektryczny Peugeotsamochody elektrycznee-3008Peugeot
Udostepnij224Tweet140Udostepnij39
Gabi Rusek

Gabi Rusek

Z zawodu i wykształcenia projektantka krajobrazu. Wielbicielka dobrego designu i nieszablonowych koncepcji, również w motoryzacji. Design nadwozi śledzi od czasu fascynacji pracą Zbigniewa Maurera dla Alfa Romeo. Z zamiłowania rysuje - także samochody

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
16 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • peugeot 407 2004 1280 80589c0441359c4e80589a8d30d444fa8f Wiadomości

    Te modele Peugeot z silnikiem HDi są długowieczne. Duże przebiegi to żaden problem

    3614 udostępnienia
    Udostepnij 1446 Tweet 904
  • To najtańsza fabrycznie nowa Dacia Duster w Polsce. Ma LPG i można ją mieć od ręki! Listopad 2025

    3693 udostępnienia
    Udostepnij 1477 Tweet 923
  • Zamknijcie w cholerę to całe Electromobility Poland!

    2547 udostępnienia
    Udostepnij 1019 Tweet 637
  • To najtańszy fabrycznie nowy Fiat Pandina w Polsce. Cena kusi a co z wyposażeniem?

    5348 udostępnienia
    Udostepnij 2139 Tweet 1337

Testy samochodów

dacia sandero 2025 ego g lpg 4 scaled Wiadomości
Testy

Test: Nowa Dacia Sandero 1.0 ECO-G LPG 100 KM. Jeździliśmy najpopularniejszym samochodem Europy

autor Małgorzata Kozikowska
2025-04-16
Renault Clio RS
Renault - testy i opinie

Test: Renault Clio RS 18 1.6 220 KM – hothatch na ostro. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-01-12
c5 1 100 2 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Używany Citroën C5 2002 3.0 V6 207 KM – wygodny i komfortowy samochód klasy średniej z magicznym zawieszeniem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2008-03-13
ds 4 phev 225 km 3 scaled Wiadomości
Testy

Test: DS 4 Cross 1.6 PHEV 225 KM – najbardziej luksusowy samochód kompaktowy z noktowizorem!

autor Małgorzata Kozikowska
2024-03-06
Renault Fluence
Testy

Test: Renault Fluence 1.5 dCi 105 KM 2010 – rodzinny sedan z oszczędnym silnikiem, komfortowym zawieszeniem i naprawdę dużym bagażnikiem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2010-04-28

Najnowsze komentarze

  • zbyszek - Spowiedź sprzedawcy marki Fiat: Dałem z siebie wszystko… i nie sprzedałem absolutnie nic
  • Jan - Citroën C5 Aircross, Peugeot 3008 i DS 7 Crossback: wycofanie 2.0 HDi było poważnym błędem Stellantis
  • dCi - Czy nowe Renault Twingo 2026 naprawdę przekona klientów? Pułapki mody retro
  • Hmmm - Zamknijcie w cholerę to całe Electromobility Poland!
  • Anonimowo - Śpi w swoim Fiacie 500 w każdy weekend. I mówi, że to najlepsza decyzja w życiu
  • Anonimowo - Spowiedź sprzedawcy marki Fiat: Dałem z siebie wszystko… i nie sprzedałem absolutnie nic
  • RRR - Test: Nowy Renault Austral Full Hybrid 200 KM oraz Espace Full Hybrid 200 KM. Aż 1100 km zasięgu

Zobacz też

Autem na narty. Jak bezpiecznie przewieźć sprzęt?

Tego w Genewie nie było: GQbyCITROËN

Citroën C5 i Renault Megane w finale COTY’2009

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
16
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz