Nowy Opel Astra Sports Tourer trafił na tygodniowy test do naszej redakcji. To pojemne kombi nieprzypadkowo wykazuje pewnego podobieństwo do Peugeot 308 SW, ma z tym modelem bowiem wiele wspólnego. Eleganckie linie na zewnątrz
Opel Astra Sports Toner ma długość 4.645 mm, wysokość 1.474 mm, a pojemność bagażnika wersji elektrycznej wynosi 516 litrów (mniej niż wersja benzynowa). Cena takiego samochodu zaczyna się od 202 tysięcy złotych, ponieważ producent nie oferuje w elektryku innej wersji wyposażenia niż prawie maksymalny. Jest tu wszystko, włącznie z dwustrefową klimatyzacją czy nastrojowym oświetleniem.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów
Wposażenie Opel Astra Electric Space Tourer
-
HILL ASSIST
-
Ładowarka pokładowa 11 kW, 3-fazowa
-
System Multimedia Plus z łączami Bluetooth, USB i tunerem cyfrowym DAB. Kolorowy ekran dotykowy 10-calowy Pure Panel.
-
2 gniazda USB typu C
-
Zaawansowany system parkowania Intelli-Vision
-
Zestaw naprawczy do opon
-
Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
-
Monitorowanie ciśnienia w oponach
-
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
-
System automatycznego sterowania zamkami drzwi przednich i zapłonem Open&Start
-
Mocowania ISOFIX na dwóch zewnętrznych fotelach tylnej kanapy
-
Układ automatycznego hamowania po wykryciu uderzenia
-
Listwy boczne w linii okien w kolorze czarnym
-
Reflektory i światła do jazdy dziennej w technologii LED
-
Zderzak przedni w stylizacji GS Black
-
Reflektory przeciwmgielne w technologii LED
-
Przyciemniane szyby tylna oraz boczne tylne
-
Elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka boczne z podświetleniem podłoża
-
Fotel kierowcy AGR z regulacją w 8 kierunkach. Podgrzewane fotele przednie. 4-kierunkowa regulacja zagłówków przednich.
-
Tylna kanapa dzielona w proporcji 40/20/40 + tylny podłokietnik
-
Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
-
Klimatyzacja dwustrefowa sterowana elektronicznie
-
Konsola środkowa z podłokietnikiem i schowkiem zamykanym roletą
-
Czarna podsufitka i ozdobne aluminiowe nakładki na pedały
-
Automatyczne ryglowanie zamka centralnego
-
Otwór na długie przedmioty w oparciu kanapy
-
Nastrojowe oświetlenie wnętrza – 8 barw do wyboru
-
Dodatkowe oświetlenie LED w podsufitce dla 1. rzędu foteli
-
Koło kierownicy pokryte skórą ekologiczną, z przyciskami sterowania
-
Zwijana roleta bagażnika
Pod maską pracuje silnik o mocy 156 KM a jeśli chodzi o zużycie energii to producent podaje następujące dane:
- Zasięg, cykl mieszany – 411 km
- Zużycie energii, cykl mieszany – 15 kWh/100km
- Zużycie energii, faza niska (cykl miejski) – 11.6 kWh/100km
- Zużycie energii, faza średnia (cykl podmiejski) – 11.9 kWh/100km
- Zużycie energii, faza wysoka (cykl drogowy) – 13.4 kWh/100km
- Zużycie energii, faza bardzo wysoka (cykl autostradowy) – 19.6 kWh/100km
Aktualnie testowe zużycie energii wynosi w naszym aucie 15,5 kWh/100 km, jest więc nieco wyższe od tego, które podaje producent.
Skonfiguruj swojego Opla Astrę teraz.
Wnioski z testu przedstawimy za około tydzień.
Najnowsze komentarze