Do polskiej oferty dołączył nowy Opel Combo Electric. 7-miejscowy kombivan z napędem elektrycznym przeszedł szereg zmian zarówno pod względem wizualnym, jak technologicznym. Ile kosztuje?
Nowy Opel Combo Electric jest już dostępny w polskiej ofercie. Cena modelu rozpoczyna się od 182.800 zł brutto. Samochód pokazuje swoją przynależność do linii produktów marki dzięki charakterystycznemu przedniemu pasowi Opel Vizor. Ponadto Combo po raz pierwszy w swojej historii oferuje adaptacyjne, nieoślepiające reflektory matrycowe Intelli-Lux LED. Intuicyjny multimedialny system informacyjno-rozrywkowy z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym oraz bezprzewodowe połączenie ze smartfonem zapewniają rozrywkę i łączność już w wersji podstawowej.
Testy nowych i używanych samochodów: Renault, Dacia, Peugeot, Citroën, DS Automobiles
„Przewoźnicy, entuzjaści outdooru i rodziny mogą teraz zamówić nową generację swojego mobilnego, wszechstronnego samochodu – nowego Opla Combo Electric. Najlepsze technologie, w pełni elektryczny i lokalnie bezemisyjny napęd w połączeniu z dużą ilością miejsca sprawiają, że ten elastyczny van jest nowoczesnym, wygodnym i zrównoważonym towarzyszem podróży. A dzięki wyrazistej stylistyce, w tym przedniemu pasowi Opel Vizor, nowy Combo przyciąga wzrok zarówno w życiu codziennym, jak i w wakacyjnych miejscowościach” – powiedział Krzysztof Gacek, dyrektor marki Opel w Polsce.
Opel Combo Electric z zasięgiem 345 km
Nowy Opel Combo Electric umożliwia cichą i lokalnie bezemisyjną jazdę na dystansie do 345 km (według cyklu WLTP) na jednym ładowaniu akumulatora. Jest to zasługą dalszego rozwoju całkowicie elektrycznego układu napędowego i wydajnej pompy ciepła, która pomaga oszczędzać zasięg akumulatora podczas pracy w niskich temperaturach. Dzięki umiejscowieniu akumulatora pod podłogą, pasażerowie zyskują wzorcową przestrzeń w kabinie.
Wyposażony w silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM) i momencie obrotowym 270 Nm, nowy Opel Combo Electric może osiągnąć prędkość maksymalną 135 km/h. W zależności od osobistych preferencji kierowcy mogą wybierać między trybami jazdy Eco, Normal i Power. Nowy system hamowania rekuperacyjnego można regulować na trzech poziomach odzysku za pomocą łopatek do zmiany biegów na kierownicy. Dzięki pokładowej ładowarce o mocy 7,4 kW szybko naładujemy akumulator prądem zmiennym. Na publicznej stacji ładowania o mocy 100 kW można naładować akumulator do 80% pojemności w mniej niż 30 minut.
Zobacz także: Opel Grandland: dlaczego w ofercie jest tylko jedna wersja wyposażenia?
Combo w dwóch wersjach długości
Nowa generacja Combo to samochód dostosowany dla rodzin. Klienci po raz kolejny mogą wybierać spośród dwóch długości nadwozia: wersji standardowej (4,41 m) z miejscem dla maksymalnie pięciu osób oraz wersji wydłużonej Combo XL (4,76 m), która może opcjonalnie pomieścić do siedmiu pasażerów w trzech rzędach.
W razie potrzeby Combo Electric oferuje dodatkową elastyczność dzięki trzem pojedynczym fotelom w drugim rzędzie. W zależności od konfiguracji siedzeń, Combo XL oferuje do 4000 litrów (do dachu i przy złożonym przednim siedzeniu pasażera) przestrzeni bagażowej. Otwierana szyba tylnej klapy daje szybki dostęp do górnej części bagażnika i umożliwia pełne wykorzystanie jego możliwości. 27 wygodnie rozmieszczonych schowków w kabinie oraz dostępny jako opcja panoramiczny dach z praktycznymi schowkami nad głową oferują do 186 litrów miejsca na przedmioty codziennego użytku.
18 systemów wspomagania kierowcy
Nowa generacja Combo oferuje wiele zaawansowanych technologii, dzięki którym codzienna jazda jest jeszcze bardziej relaksująca i bezpieczniejsza. Po raz pierwszy w swojej historii przestronny Combo jest wyposażony w reflektory z adaptacyjną, nieoślepiającą technologią Intelli-Lux LED®. Wśród 18 najnowocześniejszych systemów wspomagania kierowcy należy wymienić tempomat adaptacyjny z funkcją Stop & Go oraz 180-stopniową kamerę cofania o wysokiej rozdzielczości.
Oprócz wielu systemów oferowanych w standardzie, szeroką ofertę uzupełniają inne elektroniczne systemy wspomagania, takie jak system ostrzegania o martwym polu lub inteligentny system kontroli trakcji „Intelli-Grip”. Przeprojektowany, ergonomiczny kokpit, który można zamówić z w pełni cyfrowym 10-calowym wyświetlaczem informacyjnym dla kierowcy, dostarcza wszystkich ważnych informacji, w tym danych dotyczących zużycia energii i poziomu naładowania akumulatora.
Nowy Peugeot e-3008. Ile kosztuje elektryczny SUV? Cena, wyposażenie
Najnowsze komentarze