Nowy Opel Corsa-e: zdalne sterowanie ogrzewaniem i klimatyzacją

1 399

Nowa aplikacja myOpel umożliwia zaprogramowanie przyjemnej temperatury wnętrza nowego Opla Corsy‑e jeszcze przed rozpoczęciem podróży.

Dzięki temu rozwiązaniu kierowca Opla Corsy‑e z zasilaniem akumulatorowym może zapomnieć o skrobaniu lodu z przedniej szyby zimą, a w upalne dni może rozpoczynać jazdę w komfortowo schłodzonej kabinie. Innymi słowy postojowe ogrzewanie i klimatyzacja należą do standardowego wyposażenia tego samochodu. W połączeniu z aplikacją myOpel Corsa‑e otwiera nowy wymiar komfortu dla kierowcy i pasażerów. Taka funkcja przygotowania wstępnego chłodzenia wnętrza nie jest dostępna w samochodach z silnikami spalinowymi — nawet w klasie luksusowej.

polecamy

naklejki 3D "Francuz płakał jak sprzedawał"

seria limitowana - kto pierwszy ten lepszy. Tylko na Allegro.

Dzięki zaawansowanej technologii i najnowocześniejszym systemom wspomagającym prowadzenie pojazdu nowy Opel Corsa konsekwentnie kontynuuje tradycje swoich pięciu poprzedniczek. Nowa Corsa‑e pojawi się u dealerów w marcu, a już można składać na nią zamówienia.

Wsiądź, rozgość się i ruszaj w drogę

Obsługa jest wyjątkowo łatwa. Użytkownik może sterować tą funkcją przez aplikację myOpel lub włączyć ją w kokpicie. Czas jej włączenia można także zaprogramować na ekranie dotykowym w samochodzie. Wnętrze nie tylko osiąga odpowiednią temperaturę w kilka minut, ale gdy pogoda jest mroźna, z szyb znika także szron. Kiedy na zewnątrz jest -20ºC rozgrzanie wnętrza Corsy‑e do przyjemnej i komfortowej temperatury zajmuje maksymalnie 45 minut, bez uszczerbku dla wydajności i żywotności akumulatora.

Schładzanie lub rozgrzewanie wnętrza w czasie ładowania akumulatora

Oprócz poprawy komfortu użytkowania funkcja rozgrzewania lub schładzania wnętrza na postoju ma jeszcze jedną zaletę. Jeżeli kierowca skorzysta z niej w czasie, gdy Opel Corsa‑e jest podłączony, np. do ładowarki naściennej WallBox lub szybkiej ładowarki, a nawet do domowego gniazdka, energia potrzebna do skorygowania temperatury jest pobierana z zewnętrznej sieci. Dzięki temu rozpoczynając podróż mamy do dyspozycji maksymalny zasięg do 337 km wg cyklu testowego WLTP).

Źródło: Opel Polska

Galeria

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
1 Autorzy komentarzy
Roman Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Roman
Gość
Roman

Wcześniejsze podgrzanie wnętrza samochodu elektrycznego z pomocą zewnętrznego źródła prądu to rzecz bardzo dobra szczególnie w chłodniejszych porach roku. Ciekawe jest natomiast czy e-Corsa ale i podobnie e-208 posiada możliwość wcześniejszego podgrzania baterii (dokładniej czynnika chłodzącego baterię) z zewnętrznego źródła prądu tak aby bateria miała optymalną temperaturę w chwili rozpoczęcia jazdy, co też pozytywnie wpływa na zwiększenie zasięgu samochodu. Np w Zoe taka możliwość była przewidziana już w poprzedniej wersji, zarówno podgrzania kabiny ale też i baterii przed jazdą w chłodniejszej porze roku.