sobota, 21 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Opel

Nowy Opel Rocks-e 09: limitowana edycja BVB

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-18
w Opel, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
267 17
2
243
UDOSTĘPNIEŃ
811
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?

Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję

Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce

Bliźniak Citroëna Ami, w 100% elektryczny czterokołowiec Opel Rocks-e, debiutuje w limitowanej wersji. Powstanie 1.909 egzemplarzy, a każdy wyceniany jest na 9.009 euro. Samochód zainteresuje przede wszystkim kibiców klubu Borussia Dortmund, jednych z najbardziej oddanych swojemu klubowi!

Całkowicie elektryczny, całkowicie odmienny, a teraz całkowicie wyjątkowy dla fanów Borussii Dortmbund: oto nowy Opel Rocks-e. Pierwszy SUM Opla (Sustainable Urban Mobility – zrównoważona mobilność miejska) jest dostępny w drugiej rundzie mistrzostw piłki nożnej w specjalnej limitowanej edycji Opel Rocks-e 09. Dzięki temu pojazdowi fani Borussi już od 15. roku życia (zależnie od kraju) mogą być mobilni natychmiast i przy zerowej emisji. Borussia Dortmund jest partnerem niemieckiej marki

Ten miejski pojazd elektryczny o długości zaledwie 2,41 metra już sam w sobie jest przedmiotem podziwu, a limitowana edycja Opla Rocks-e 09, wyprodukowana w zaledwie 1.909 egzemplarzach z pewnością przyciągnie do siebie wszystkie oczy dzięki żółto-czarnym zdobieniom nadwozia oraz przedziału pasażerskiego, wszystko w atrakcyjnej cenie 9.009 euro (cena w Niemczech).

„Nowy Opel Rocks-e 09 to prawdziwy obiekt pożądania dla wszystkich młodych fanów BVB, którzy zamierzają podróżować czterokołowcami o zerowej emisji. To miejski pojazd elektryczny inny niż wszystkie. Pokazuje też, co charakteryzuje wieloletnią współpracę Opla i Borussii Dortmund, dwóch partnerów, którzy zawsze zamierzają stworzyć coś niezwykłego, nieustannie zaskakując swoich fanów” – twierdzi Albrecht Schäfer, dyrektor ds. marketingu Opla w Niemczech.

Żółty i czarny to kolory Borussii Dortmund, klubu aktualnie posiadającego Puchar Niemiec, a nowy Opel Rocks-e 09 wyróżnia się dokładnie tymi samymi elementami barwnymi. Najbardziej rzucają się w oczy naklejki „09” na obu drzwiach i pokrowcach siedzeń z typowymi motywami BVB. W ten sposób młodzi kierowcy mogą zaprezentować się w prawdziwie triumfalny sposób. Przekonują się o tym nawet „dzikie dzieciaki” z zespołu – Youssoufa Moukoko, Jude Bellingham i Giovanni Reyna – o czym świadczy nagranie wideo z tymi piłkarzami.

Fani, którzy chcą od razu zdobyć jeden z Opli Rocks-e 09, mogą zamówić ten inteligentny dwumiejscowy samochód za pomocą kilku kliknięć w sklepie OpelStore, a także otrzymać inne prezenty od BVB. Przesyłka obejmuje również torbę sportową Borussii i naklejkę drużyny, a także koszulkę BVB na mecze domowe lub wyjazdowe z nazwiskiem i numerem ulubionego gracza. Ci, którzy są szczególnie szybcy i zamówią pięknego Opla Rocks-e 09 do 30. kwietnia 2022 r., mają również szansę na wygranie kolejnej nagrody specjalnej: dwóch biletów na ostatni mecz w sezonie rozgrywany u siebie, który odbędzie się 14. maja, obejmujący transport na stadion, Meet & Greet z dwoma graczami i legendą Borussii Norbertem „Nobby” Dickelem. Ten ostatni jest szczególnie lubiany przez fanów Borussii i Opla nie tylko jako oficjalny głos na stadionie, ale także jako moderator BVB-Quiztaxis, gdzie zachęca „swoich chłopców”, aby zawsze dawali z siebie wszystko.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Opel

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

4.2 5 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AmiCitroenelektryczny Citroenelektryczny OpelOpelRocks-e
Udostepnij97Tweet61Udostepnij17
Poprzedni

Test: Renault Koleos tam i z powrotem – 4 tysiące kilometrów Koleosem po Nowej Zelandii. Opinie, niezawodność, jazda.

Następny

Jaki olej wybrać „na dolewkę”?

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Jaki olej wybrać "na dolewkę"?

DS Automobiles na Paris Fashion Week

Nowy DS 7 Crossback i DS 9 na Paris Fashion Week 2022

Nowy Peugeot 308 w teście. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 03/2022

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Roman - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Roman - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Porto - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • Krzysztof Gregorczyk - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Klic - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Łopel - Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta
  • R70 - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • Arek - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję
  • Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym
  • Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce
  • Używany Renault Kangoo I – budżetowy kombivan dla rodziny i do pracy. Duży bagażnik i komfort jazdy
  • Dacia Duster to najtańszy SUV w utrzymaniu według ADAC
  • Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Citroën Xantia 1.8i z niewielkim przebiegiem na sprzedaż na… Florydzie
  • Grupa Renault szkoli polskich strażaków z pomocą nowego Megane E-Tech
  • Renault wzywa do debaty na temat testów bezpieczeństwa: „Chcemy rozsądku, nie kosztów”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
2
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.