sobota, 2 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Nowy Peugeot 2008 – ile kosztuje na rynku francuskim?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2019-11-01
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
136 10
0
Nowy Peugeot 2008
144
UDOSTĘPNIEŃ
417
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine

Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora

Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault

Nowy Peugeot 2008 wjeżdża na rynek francuski. Model jest oferowany w cenie rozpoczynającej się od 21.500 euro. Jest to więcej niż konkurent spod znaku rombu, który został wyceniony od 18.600 euro, jednak Renault Captur w wersji podstawowej nie posiada radia ani klimatyzacji.

Nowy Peugeot 2008 jest oferowany z silnikiem benzynowym w trzech wersjach mocy: 100, 130 oraz 155 KM. Najmocniejszy wariant zostanie sprzężony 8-biegową automatyczną skrzynią biegów EAT8 w standardzie. W ofercie znajdziemy także diesla 1.5 BlueHDi o mocy 100 oraz 130 KM. Na rynku francuskim obok modeli spalinowych debiutuje również elektryczna wersja crossovera z silnikiem o mocy 136 KM oraz akumulatorem o pojemności 50 kWh.

Peugeot 2008 w podstawowej wersji Active otrzymał sześć poduszek powietrznych, automatyczne światła, czujnik deszczu, system hamowania awaryjnego, asystent pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych, regulator/ogranicznik prędkości, czujniki parkowania z tyłu, klimatyzację manualną, cztery elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka oraz radio z 7-calowym wyświetlaczem. Jak na podstawowy model jest to więc całkiem zadowalająca lista wyposażenia. Bazowy model napędzany jednostką PureTech o mocy 100 KM z manualną 6-biegową skrzynią biegów kosztuje we Francji 21.500 euro. Za 2008 z napędem elektrycznym trzeba przeznaczyć przynajmniej 37.100 euro.

Do wycenionej na 23.600 euro wersji Allure firma Peugeot dołożyła elektryczny hamulec postojowy, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację, bezkluczykowe uruchamianie pojazdu, zestaw wskaźników 3D, automatycznie składane lusterka zewnętrzne, przełącznik trybu jazdy oraz 17-calowe koła.

Trzeci wariant w cenniku, GT Line jest bogatszy o automatyczne światła drogowe, reflektory Full LED, światła przeciwmgielne LED i czujniki parkowania z przodu. Samochód posiada również czarny dach, przyciemnione szyby, a także nawigację z ekranem dotykowym o przekątnej 10 cali. Za samochód trzeba zapłacić na rynku francuskim od 27.600 euro.

Na szczycie cennika znajdziemy wersję GT wyposażoną dodatkowo w system monitorowania martwego pola, adaptacyjny tempomat, asystent utrzymania pasa ruchu, pakiet Driver Assist Plus oraz 18-calowe koła. Cena Peugeot 2008 w wersji GT wynosi 32.900 euro.

Peugeot 2008 wersja benzynowa:

PureTech 100 BVM6 Active: 21.500€

PureTech 100 BVM6 Allure: 23.600€

PureTech 130 BVM6 Active: 23.300€ (EAT8: + 2.000€)

PureTech 130 BVM6 Allure: 25.100€ (EAT8: + 2.000€)

PureTech 130 BVM6 GT Line: 27.600€ (EAT8: + 2.000€)

PureTech 155 EAT8 GT: 32.900€

Peugeot 2008 Diesel:

BlueHDi 100 BVM6 Active: 23.100€

BlueHDi 100 BVM6 Allure: 25.200€

BlueHDi 100 BVM6 GT Line : 27.700€

BlueHDi 130 EAT8 Allure: 28.700€

BlueHDi 130 EAT8 GT Line: 31.200€

Peugeot 2008 z napędem elektrycznym

Active: 37.100€

Allure: 38.700€

GT Line: 41.200€

GT: 43.000€

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 2008Peugeot
Udostepnij69Tweet31Udostepnij9
Poprzedni

Halloween z marką premium. DS prezentuje… dynię

Następny

Nowa Dacia Duster – czy warto kupić SUV-a z Mioveni?

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
Dacia Duster Charisma

Nowa Dacia Duster – czy warto kupić SUV-a z Mioveni?

Fiat

Alfa Romeo, Citroen, Dodge, DS, Opel i Peugeot razem. Powstaje superkoncern motoryzacyjny

W Rosji krytykują Dustera i Logana, chcą nowocześniejszych samochodów! "Dość produkowania dziadków"

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Dudek - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Kasia - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?
  • piotr - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Kasia - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Łukasz - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Slawo - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”
  • Slawo - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Johnny - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine
  • Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault
  • Kartka z kalendarza: Peugeot 601 – mija 85 lat od prezentacji modelu
  • Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku
  • Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Peugeot – wiodąca marka w czerwcu 2022 roku na rynku hybryd plug-in w Hiszpanii
  • DS 4 z dwoma nagrodami od profesjonalistów
  • Peugeot 408 się spodobał! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 26/2022
  • Citroën ë-C4 i C3 Aircross w wersji specjalnej – zamówisz tylko on-line! Tylko 50 szt.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.