Nowy Peugeot 2008 przyciąga klientów do salonów dealerskich. Wprowadzenie modelu na rynek poskutkowało większym zainteresowaniem niż debiut Peugeot 3008.
Peugeot 2008 II generacji zadebiutował latem ubiegłego roku a pierwsze zamówienia zaczęto przyjmować w październiku. Aby zobaczyć model u polskich dealerów będziemy musieli poczekać jeszcze do marca, ale we Francji crossover zagościł w salonach i jest na dobrej drodze, by osiągnąć sukces.
„Kampania reklamowa Peugeot 2008, która rozpoczęła się 4 stycznia, zwiększyła ruch w naszych punktach sprzedaży, szczególnie podczas dni otwartych i doprowadziła do rekordowych rejestracji” – powiedział magazynowi Auto Plus, Guillaume Couzy, dyrektor sprzedaży Peugeot France. „Musimy dostarczyć zamówienia z ponad dwóch miesięcy, jest to jeszcze lepszy początek niż w przypadku 3008” – dodał.
W styczniu na rynku francuskim zarejestrowano 3856 egzemplarzy drugiej generacji 2008 co daje modelowi 2,9% udziału w rynku. Crossover trafił na 7 miejsce listy najlepiej sprzedających się samochodów osobowych we Francji. Wynik jest lepszy od rezultatu sprzedaży francuskiego konkurenta Renault Captur. Marka spod znaku rombu sprzedała w styczniu 2020 roku 3055 sztuk Captura. Model znajdziemy na 12 miejscu rankingu sprzedaży.
Źródło: Auto Plus
Najnowsze komentarze