Nowy Peugeot 307 w momencie premiery kosztował w Polsce 39.800 zł w ofercie dla firm. Dzisiaj najtańsze auto kompaktowe w Peugeot to wydatek 76.100 zł. Wiele się od tego czasu zmieniło, jest więcej wyposażenia m.in. związanego z bezpieczeństwem, ale różnica potrafi szokować. W ciągu 15 lat cena kompaktu wzrosła bardzo mocno.
Samochody będą nadal drożeć, bo w Polsce ich ceny powiązane są mocno z kursem waluty euro (importerzy tak się rozliczają za sprowadzane auta).
W 2004 roku w tygodniku Przekrój pojawiła się inna reklama Peugeot, dzięki której możemy poznać ceny Peugeot 206, 307 i 407 w ofercie dla klienta indywidualnego.
Peugeot 206, oferowany z silnikiem 1.1 w wersji trzydrzwiowej, kosztował wtedy 31.800 zł. Dzisiaj za pięciodrzwiowego Peugeot 208 zapłacimy co najmniej 57.100 zł. Peugeot 307 to wydatek 46.900 zł, dzisiaj 308 to 76.100 zł. No i na koniec Peugeot 407, uwielbiany przez wielu fanów lwa – wtedy kosztował 71.900 zł, dzisiaj za 508 zapłacimy 128.700 zł – pokazuje konfigurator Peugeot. Trochę się od tego czasu zmieniło.
Najnowsze komentarze