Silnik 1.2 PureTech o mocy 75 KM i 5-biegowa skrzynia biegów, radio z 5-calowym wyświetlaczem dotykowym i klimatyzacja oraz deska rozdzielcza ze wzorem carbon – tak wygląda najtańszy nowy Peugeot 208 rocznik 2019.
Najtańszy kolor to… żółty. Do białego trzeba dopłacić aż 230 euro. To zaskakujący ruch ze strony Peugeot, bo do tej pory wszystkie najtańsze wersje były jednak białe.
W bieli Peugeot 208 prezentuje się mniej efektownie, a wymaga dopłaty:
W najniższej cenie otrzymamy też szaro-czarną z niebieskimi elementami tapicerkę Gris Zephyr. Jest też radio z bluetooth i USB. Wyświetlacz radia ma zaledwie 5 cali, ale jest dotykowy.
Wyposażenie seryjne obejmuje:
Czujniki ciśnienia w oponach
ESP z funkcją Hill Assist i funkcją Auto Safety Brake
Pakiet bezpieczeństwa
ABS
Elektryczne szyby przednie
Ręcznie składane lusterka zewnętrzne
Ręcznie regulowane lusterka zewnętrzne
Tylne szyby ręcznie otwierane
Adaptacyjne przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera.
Boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera.
Przednie i tylne poduszki kurtynowe
Poduszka powietrzna pasażera
Reflektory halogenowe z automatycznym zapłonem świateł mijania
Mocowania Isofix na tylnych siedzeniach bocznych + Top Tether (mocowanie górne)
Osłona przeciwsłoneczna z lusterkiem
Przednie światło sufitowe (1 punkt 2 światła do czytania).
Oświetlenie bagażnika
Ręczna regulacja nachylenia fotela kierowcy
Klimatyzacja manualna
Trzy tylne zagłówki
Lusterka zewnętrzne, bez podgrzewania
Centralny zamek
Radio z 5-calowym pojemnościowym ekranem dotykowym
Połączenie USB Bluetooth
Ręczne lusterko wsteczne dzień / noc
Reflektory halogenowe
Przyciemnione tylne szyby
Ile kosztuje najtańszy Peugeot 208?
Cena tej wersji w Belgii wynosi 14 tysięcy euro. W Polsce spodziewamy się ceny na poziomie 47 tysięcy złotych.
Najnowsze komentarze