W przedostatnią sobotę listopada w Brazylii Peugeot zorganizował akcję promocyjną nazwaną Lion Day. Zaangażowali się w nią wszyscy dealerzy marki działający w tym kraju. Akcja okazała się ogromnym sukcesem, bo tylko tego jednego dnia przyjęto ponad 800 zamówień na nowe samochody. Prawdziwym bestsellerem tej soboty okazał się nowy Peugeot 208, który został zamówiony przez ponad 600 klientów!
Odnotowano łącznie ponad 11.000 wizyt w salonach. Wielu potencjalnych klientów skorzystało z jazd próbnych, dla których w Brazylii wprowadzono hasło marketingowe Emotion Drive. Dzięki temu mogli się przekonać, jak przyjemne jest prowadzenie samochodów francuskiej marki i jak wygodny okazuje się i-Cockpit®.
„Po zapoznaniu się z całą naszą gamą pojazdów i prowadzeniu Peugeota, klient zakochuje się w stylistyce, technologii i emocjach, jakie oferują nasze pojazdy” – twierdzi dyrektor handlowy marki w Brazylii, Cristiano Bandeira.
Peugeot zaoferował tego dnia specjalne warunki dla wielokrotnie nagradzanego hatchbacka 208 i swojej linii SUV-ów: 2008 i 3008.
A może by tak w Polsce jakaś podobna akcja?
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze