Nowy Peugeot 208 – ile kosztuje najbogatsza wersja wyposażeniowa?

20 3 075

Nowy Peugeot 208 trafił już do polskich cenników. Samochód jest oferowany w czterech wersjach wyposażeniowych: Like, Active, Allure i GT Line. Jak wygląda i co posiada najbogatszy wariant nowego modelu spod znaku lwa?

Na stronie Peugeot Polska jest już dostępny konfigurator nowego modelu 208, co składnia do komponowania spersonalizowanej na własny sposób wersji pojazdu. Cena hatchbacka spod znaku lwa rozpoczyna się od 53.900 zł. Co ciekawe model bazowy nie jest oferowany w skromnej bieli, jak to zazwyczaj bywa, ale w wyrazistym, żółtym kolorze nadwozia. Byliśmy jednak ciekawi, ile trzeba zapłacić za nowego Peugeot 208 z wszystkimi dodatkami.

Cena nowego Peugeot 208 w najwyższej wersji wyposażeniowej GT Line rozpoczyna się w Polsce od 80.900 zł. Samochód został wyposażony m.in. w sportowe fotele przednie, reflektory przednie Full LED, 17-calowe felgi aluminiowe CAMDEN oraz Pakiet VisioPark. W najmocniejszej wersji benzynowej, czyli z silnikiem 1.2 PureTech 130 oraz automatyczną, 8-biegową przekładnią automatyczną Peugeot 208 będzie kosztował 94.400 zł. Skoro wybraliśmy wersję GT Line o sportowym usposobieniu, model będzie znakomicie komponował się z czerwonym nadwoziem, ale to wiąże się z dopłatą dodatkowych 2.900 zł. Pakiet skórzanej tapicerki Nappa Mistral z elektryczną regulacją w 6 płaszczyznach, masażem lędźwiowym i podgrzewaniem foteli został wyceniony na 6.700 zł. Jako opcję możemy dodać liczne dodatki wymienione poniżej, które spowodują wzrost ceny samochodu do ostatecznej kwoty 115.400 zł.

  • System bezkluczykowego dostępu i uruchomienia auta 900 zł
  • panoramiczny szklany dach z manualną roletą w cenie 2.000 zł
  • alarm – 700 zł
  • Dach Black Diamond – 500 zł
  • Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV – 3.500 zł
  • Bezprzewodowe ładowanie smartfona – 400 zł
  • Koło zapasowe dojazdowe dla felg standardowych – 500 zł
  • System aktywnego monitorowania martwego pola – 900 zł
  • Pakiet Drive Assist – 1.000 zł
  • System Full Park Assist – 1.000 zł

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
7 Wątki komentarzy
13 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
14 Autorzy komentarzy
ToJajarekPiotrMaroPiotr001 Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marcin
Gość
Marcin

Taki samochód traci na wartości po wyjeździe z salonu 30% a drugie tyle po roku. Szaleństwo, w tej cenie można kupić stockowego Passata, SuperB, a w trakcie ostatniej zmiany modelu nawet BMW 3! Francuzi totalnie odlecieli cenowo, to jest zupełnie nie zrozumiałe bo skoro robią samochody które się źle sprzedają to chociaż mogliby powalczyć cenowo o klienta

Witek
Gość
Witek

Porównaj sobie z audi a1

Piotr
Gość
Piotr

Kto normalny kupuje auta Hitlera?

jarek
Gość
jarek

każdy kto chce autami jeździć gdzieś poza mechanika.

ToJa
Gość
ToJa

HoHoHo! Wyciągnięte ze staropolskiej księgi stereotypów?

Piotr001
Gość
Piotr001

Tak Marcinku- w tej cenie można mieć też dostawczaka i założyć firmę przeprowadzkową i na nim zarabiać. Albo food car! Może za tę kaskę już trochę przelatany, ale jak wrzucisz kawałek materaca to i zjesz i się wyśpisz!
P.s. Jak kto chce mały samochód, to twój wykład o Skodzie Superb, a nie Super B ( skąd to wziąłeś mędrco, tak na marginesie) ma głęboko w nosie.

Bob
Gość
Bob

Hahaahaahhasaasahahhhaaa. Nie no trzeba napisać komentarza.
….
….

.
Nie mogę. HAHAHAHHAHHAAHHAAAHAHAHAAAA

Filip
Gość
Filip

Cena z kosmosu ale są na świecie ludzie ktorzy chca miec bardzo dobrze wyposażony samochod ktory nie bedzie wielka limuzyną tylko malym miejskim autem. Skończyły sie czasy że żeby mieć podgrzewane fotele z masazem czy kamere cofania to trzeba kupowac auto segmentu D, teraz auta z segmetu B maja takie udogodnienia. I szczerze mówiąc sam wolalbym kupić mniejsze auto z lepszym wyposażeniem. Moze nie za 115 tys bo nie potrzeba mi tych wszystkich gadżetów ale wersje allure ze 130konnym motorem i automatem bym przytulil. Pozatym wystarczy spojrzeć jakie rabaty peugeot dawał na 208’ke – rzędu 11 tys zł. I tu… Czytaj więcej »

Piotr
Gość
Piotr

Cóż – niestety drożeją. Dwa lata temu za auto dla żony (Puga 208/Allure+/110KM) zapłaciłem ponad 60 tys. PLN (według cennika ponad 12 tys. PLN upustu). Ostatnio szukałem auto dla siebie i dobrze wyposażony kompakt to koszt 100-120 tys. PLN. Ostatecznie dostałem ofertę na zarejestrowanego (ale bez przebiegu) Puga 3008/Active+/130KM za nieco ponad 90 tys. PLN – ponad 20 tys. PLN upustu: mój wewnętrzny skąpiec uznał, że nie warto dopłacać 22 tys. PLN do Allure+ z automatem (ale też 1.2) skoro nie potrzebuję dodatków typu automatycznie zamykana klapa bagażnika. Jedynie full LEDów trochę żal (jak zobaczyłem, że przez otwór w reflektorze… Czytaj więcej »

Slawo
Gość
Slawo

Strach pomyśleć ile będzie kosztowała 308 po premierze. Najbogatsza wersja, a za wszystko i tak trzeba dopłacić. Ehh ciężkie czasy nadchodzą dla nas, miłośników francuskiej motoryzacji. Jak już wcześniej pisałem, najtańsze wersje nie ratują sytuacji ponieważ są zbyt radykalnie wykastrowane wizualnie.

Piotr
Gość
Piotr

Akurat podstawowa 208 w kolorze żółtym wygląda bardzo ładnie.

Slawo
Gość
Slawo

Wnętrze zobacz. Przynajmniej zegary mogli jak w 3008 zostawić elektroniczne.

Tomasz
Gość
Tomasz

Ja za tą cenę wolałbym 4-letniego Forda Mustanga 2.3 w cabrio niż nowego 208… Ale kto co lubi Pozdrawiam

Piotr
Gość
Piotr

I więcej czasu w serwisie niż na drodze :) Pozdrawiam

Darek
Gość
Darek

Ja mam mustanga i chyba ci się coś pomyliło… A jak już coś wymienić to bardzo tanio bo są tez części które pasują z mondeo. Mustang świetny samochód

Maro
Gość
Maro

Kolega pisze w oparciu o doświadczenia z francuską motoryzacją. Te od nowości są w serwisie.

jarek
Gość
jarek

myślę, że jeżeli idzie o czas spędzony w serwisie to posiadacze aut PSA są na 1 miejscu:D

Michał
Gość
Michał

Mamy się przyzwyczajać do cen na poziomie obecnych elektryków. Niestety ale to jest kolejny krok realizacji ekooszołomskiego planu ograniczenia liczby samochodów w rękach prywatnych. cena wyjściowa 53 900 ? w 2015 roku kupiliśmy w salonie 208 1,6 120 KM w wersji Allure+ czyli w zasadzie wszystko z wyjątkiem skóry. Za 57 tys PLN. Czyli równo POŁOWĘ ceny (cennikowej) obecnej wersji maksymalnie doposażonej. Nawet jeśli uwzględnić z 10 tys rabatu, przekonajcie mnie że skóra, szklany dach Drve Assits/Park Assist czy bezkluczykowy dostęp sa warte bagatela 45 tysięcy. Koncerny z jednej strony szykują sie do nowych kar za emisję dwutlenku wegla a… Czytaj więcej »

Piotr
Gość
Piotr

Ktoś musi za te kary zapłacić: zawsze ostatecznie płacą klienci. W 2017 kupiłem żonie Puga 208/110KM Allure+ (bez full LEDów i kamery) za nieco ponad 60 tys. PLN (stockowego, ponad 12 tys. PLN upustu). Obecnie za podobną wersję trzeba zapłacić ponad 80kPLN (ale też bez upustów – a przez pierwszy rok nie liczyłbym na jakieś większe upusty).

Co do cen elektryków, to też rosną: auta miejskie to koszt ok. 130-140 tys. PLN a kompakty (czy kompaktowe crossovery) to ok. 170-200 tys. PLN.

Piotr001
Gość
Piotr001

No! W końcu coś dla mnie!