Nowy Peugeot 208 trafił już do polskich cenników. Samochód jest oferowany w czterech wersjach wyposażeniowych: Like, Active, Allure i GT Line. Jak wygląda i co posiada najbogatszy wariant nowego modelu spod znaku lwa?
Na stronie Peugeot Polska jest już dostępny konfigurator nowego modelu 208, co składnia do komponowania spersonalizowanej na własny sposób wersji pojazdu. Cena hatchbacka spod znaku lwa rozpoczyna się od 53.900 zł. Co ciekawe model bazowy nie jest oferowany w skromnej bieli, jak to zazwyczaj bywa, ale w wyrazistym, żółtym kolorze nadwozia. Byliśmy jednak ciekawi, ile trzeba zapłacić za nowego Peugeot 208 z wszystkimi dodatkami.
Cena nowego Peugeot 208 w najwyższej wersji wyposażeniowej GT Line rozpoczyna się w Polsce od 80.900 zł. Samochód został wyposażony m.in. w sportowe fotele przednie, reflektory przednie Full LED, 17-calowe felgi aluminiowe CAMDEN oraz Pakiet VisioPark. W najmocniejszej wersji benzynowej, czyli z silnikiem 1.2 PureTech 130 oraz automatyczną, 8-biegową przekładnią automatyczną Peugeot 208 będzie kosztował 94.400 zł. Skoro wybraliśmy wersję GT Line o sportowym usposobieniu, model będzie znakomicie komponował się z czerwonym nadwoziem, ale to wiąże się z dopłatą dodatkowych 2.900 zł. Pakiet skórzanej tapicerki Nappa Mistral z elektryczną regulacją w 6 płaszczyznach, masażem lędźwiowym i podgrzewaniem foteli został wyceniony na 6.700 zł. Jako opcję możemy dodać liczne dodatki wymienione poniżej, które spowodują wzrost ceny samochodu do ostatecznej kwoty 115.400 zł.
- System bezkluczykowego dostępu i uruchomienia auta 900 zł
- panoramiczny szklany dach z manualną roletą w cenie 2.000 zł
- alarm – 700 zł
- Dach Black Diamond – 500 zł
- Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV – 3.500 zł
- Bezprzewodowe ładowanie smartfona – 400 zł
- Koło zapasowe dojazdowe dla felg standardowych – 500 zł
- System aktywnego monitorowania martwego pola – 900 zł
- Pakiet Drive Assist – 1.000 zł
- System Full Park Assist – 1.000 zł
Najnowsze komentarze