Peugeot 208 to samochód, który generuje endorfiny, twierdzi marka w swojej najnowszej kampanii, która ruszyła w Brazylii. I coś w tym jest, bo dwieście ósemka to jeden z najbardziej udanych miejskich samochodów, który z całą pewnością pozytywnie wyróżnia się w swoim segmencie.
Niekiedy w swoich komentarzach pytacie czemu tak często piszemy o krajach dalekich od Polski. A my po prostu z pewną zazdrością obserwujemy choćby rynek brazylijski, bowiem jest on promocyjnie znacznie bardziej aktywny niż ten w Polsce. Jak wiecie już z lektury Francuskie.pl Peugeot ruszył tam z kampanią modelu 208, w której przekonuje, że samochód ten jest niesamowitym generatorem endorfin. Teraz do kampanii odniosła się agencja, która ją tworzyła.
Zobacz: nowy Peugeot 208. Hybrydowy lub elektryczny w promocyjnej cenie
„Z wielką radością ruszamy z kampanią nowego Peugeota 208! W ramach koncepcji wprowadzenia endorfin do codzienności, wyzwanie polegało na przekazaniu intensywności i przyjemności płynącej z jazdy tym miejskim pojazdem w sposób sensoryczny, aby móc pokazać, co sprawi, że poczujesz się za każdym razem, gdy do niego wsiądziesz.” – mówi María Jazhal, dyrektor agencji Hoy z Buenos Aires. „Nasz materiał ma za zadanie wywoływać emocje i taki właśnie jest!„
Materiał promocyjny przenosi nas na uniwersytet, gdzie słyszymy wykład na temat endorfin. Endorfiny są generowane przez nasz mózg w odpowiedzi na bodźce takie jak intensywny śmiech – słyszymy na filmie.
W ten prosty ale skuteczny sposób Peugeot nawiązuje do tego co w motoryzacji najważniejsze – do emocji i buduje pozytywny, energetyczny przekaz dla swojego bardzo udanego modelu 208. Francuzi są mistrzami w produkcji miejskich aut a każdy, kto miał okazję obcować z dwieście ósemka przyzna, że to auto nie tylko świetnie wyglądające, nowoczesne w środku ale też przyjemne w prowadzeniu.
Najnowsze komentarze