Nowy Peugeot 208 był jednym z wyżej wycenionych samochodów w segmencie B, ale francuska marka najwidoczniej chce wrócić do gry i obniża ceny swojego miejskiego modelu o ponad 10 tys. zł! Zgodnie z nowym katalogiem najtańsza 208-ka kosztuje u polskich dealerów 72.400 zł.
Na stronie Peugeota możemy zobaczyć nowy cennik modelu 208. Francuska marka zmieniła nazwę podstawowej wersji z Active na Style i usunęła wariant PureTech 100 z przekładnią EAT8. Aby zamówić Peugeot 208 z automatem musimy wybrać miękką hybrydę. Do wyboru mamy trzy warianty wyposażenia Style, Allure oraz GT, sześć układów napędowych oraz całkiem atrakcyjną cenę. Siódemka znów zagościła na początku kwoty podstawowej.
Najtańszy Peugeot 208 napędzany silnikiem benzynowym 1.2 o mocy 75 KM, który współpracuje z 5-biegową manualną przekładnią kosztuje 72.400 zł. Tym samym, 208-ka po raz pierwszy przebiła ceną Renault Clio, za które trzeba zapłacić minimum 75.900 zł. Najtańszy hatchback spod znaku rombu ma pod maską jednostkę 1.0 TCe o mocy 90 KM. Stellantis zmienia politykę cenową na polskim rynku i widać to nie tylko w ofercie Peugeota, ale także Citroëna, który na krótko po premierze C3 obniżył startową cenę do 68.550 zł.
Dacia Sandero niedościgniona. To numer jeden w Europie, ale goni ją Renault Clio
Analogowe zegary i podgrzewane siedzenia w podstawie
Bardziej atrakcyjna oferta dotyczy wszystkich wersji napędowych 208-ki. Peugeot dodał również możliwość zamówienia najmocniejszego silnika elektrycznego oraz 136-konnej hybrydy w podstawowej wersji wyposażenia, co sprawia że pojazdy stały się bardziej przystępne dla klientów. Do tej pory były zarezerwowane wyłącznie dla poziomu Allure i GT.
Peugeot pozostał przy ofercie analogowych zegarów dla bazowej wersji, co powoli wychodzi z mody, ale wciąż jest sposobem na obniżenie końcowego rachunku za samochód. W przypadku Renault Clio, już w podstawie otrzymamy cyfrowy wyświetlacz wskaźników. Na liście wyposażenia 208 znajdziemy manualną klimatyzację, sterowane elektrycznie i podgrzewane lusterka boczne, podgrzewane fotele, które u konkurenta spod znaku rombu są dodatkowo płatne, a także 16-calowe obręcze stalowe i 10-calowy wyświetlacz dotykowy. Renault proponuje klientom na starcie ekran o przekątnej 7 cali. Poniżej ceny oraz wyposażenie poszczególnych wersji 208.
Nowy Peugeot 208 – cennik październik 2024:
Style |
Allure |
GT |
|
Silnik elektryczny 156 KM (115 kW) |
149 900 zł |
161 600 zł |
170 600 zł |
Silnik elektryczny 136 KM (100 kW) |
145 100 zł |
156 800 zł |
165 800 zł |
Hybrid 136 e-DCS6 |
– |
107 400 zł |
116 400 zł |
Hybrid 100 e-DCS6 |
89 200 zł |
101 400 zł |
110 400 zł |
PureTech 100 S&S BVM6 |
74 900 zł |
87 100 zł |
96 100 zł |
PureTech 75 S&S BVM5 |
72 400 zł |
– |
– |
Peugeot 208 Style – wyposażenie:
- Reflektory w technologii Peugeot LED ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie trzech pazurów
- Peugeot i-Cockpit® z 3,5-calowym kolorowym analogowym zestawem wskaźników
- Ekran dotykowy 10″ oraz radio i telefon Bluetooth
- Radio DAB z kolorowym ekranem dotykowym 10″ SD,
- Bluetooth®, bezprzewodowy Mirror Screen
- Wspomaganie parkowania tyłem wizualne i dźwiękowe
- Klimatyzacja manualna
- Podgrzewane przednie fotele
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane ręcznie
- Stalowe obręcze kół 16″ „MONTI”
DLA WERSJI ELEKTRYCZNEJ:
- Podwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa i automatyczne wycieraczki
- Kabel do ładowania trybu 3 trójfazowy 22 kW
- Jednofazowa ładowarka pokładowa 7,4 kW
208 Allure – wyposażenie:
- Peugeot i-Cockpit® 10″ cyfrowym zestawem wskaźników
- Peugeot i-Connect
- Radio DAB z kolorowym ekranem dotykowym 10″ HD,
- Bluetooth®, bezprzewodowy Mirror Screen
- Wspomaganie parkowania przodem, wizualne i dźwiękowe
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa i automatyczne wycieraczki
- Przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna
- Podwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym
- Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane elektrycznie
- Aluminiowe obręcze kół 16″ „NOMA” dwukolorowe, diamentowane
DLA WERSJI ELEKTRYCZNEJ
- Bezkluczykowe uruchamianie
208 GT – wyposażenie:
- Reflektory w rozszerzonej technologii Peugeot Full LED ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie trzech pazurów
- Peugeot i-Cockpit® 3D z 10″ cyfrowym zestawem wskaźników
- Visiopark 1 : kamera cofania HD, wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe
- Kompaktowa kierownica obszyta skórą licową ze zintegrowanym sterowaniem multimediami
- Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie
- Oświetlenie nastrojowe w 8 kolorach
- Dywaniki przód i tył
- Aluminiowe pedały i progi drzwi przednich z napisem PEUGEOT
- Aluminiowe obręcze kół 17″ „YANAKA” dwukolorowe, diamentowane z wstawkami
Najnowsze komentarze