Peugeot wyszedł z założenia, że nie będzie czekał aż klienci przyjdą do salonu dealerskiego oglądać nowy model, tylko nowy model przyjedzie do klientów. Mobilny salon prezentujący nowego 208 już działa w Hiszpanii.
Hiszpański oddział francuskiej marki wpadł na ciekawy pomysł promocji Peugeot 208. Nowy hatchback został umieszczony w przeszklonej naczepie ciężarówki, aby każdy mógł przyjrzeć się modelowi, wszędzie, gdzie tylko się pojawi, nawet podczas przejazdu z miejsca na miejsce. Kampania została zatytułowana „Moc wyboru”, co odnosi się do wersji napędowych dostępnych w ofercie pojazdu. Klienci mogą zamawiać 208 z silnikiem benzynowym PureTech 1.2 o mocy 75, 100 lub 130 KM oraz z dieslem BlueHDi o mocy 100 KM. Peugeot 208 po raz pierwszy będzie też dostępny w wersji elektrycznej o mocy 136 KM. Samochód potrafi pokonać na jednym ładowaniu dystans do 340 km.
Peugeot wykorzysta dwie ciężarówki z naczepą o długości 9 m. Przez dwa miesiące pojazdy będą podróżowały po ulicach hiszpańskich miast prezentując nowy model spod znaku lwa. Trasę można śledzić w internecie pod #Ruta208 lub na stronie ruta208.es.
Najnowsze komentarze