Peugeot kontynuuje promocję nowego modelu 308. Marka chce dotrzeć do szerokiego grona klientów, dlatego kompakt można oglądać na największym cyfrowym billboardzie we Włoszech.
Peugeot ponownie korzysta z dużej powierzchni reklamowej, by promować swój najnowszy kompakt. W Berlinie francuska producent zlecił wykonanie ogromnego muralu w dzielnicy Schöneberg, z kolei w Mediolanie, w Porta Garibaldi wizerunek marki i modelu 308 rozświetlił The Corner. Jest to największy cyfrowy billboard we Włoszech oraz drugi co do wielkości w Europie. Ustępuje jedynie londyńskiemu Piccadilly Circus.
Ekran korzysta z technologii 3D oraz 5k i rozciąga się na ponad 55 m długości i 6 m wysokości. Łączna powierzchnia wynosi 350 m2. Cyfrowy billboard prezentuje nową tożsamość marki, czyli logo nawiązujące do historii marki oraz najnowszy model 308. Peugeot uważa, że umieszczenie swojego wizerunku na ogromnej reklamie to kreatywna innowacja, która pozwoli unowocześnić komunikację Peugeota i dotrzeć zarówno do tysięcy Włochów, jak i zagranicznych turystów i biznesmenów, którzy każdego dnia odwiedzają to miejsce.
Zobacz także: Peugeot 607 Pescarolo 400 KM; konkurent Audi RS6 i BMW M5
Do 17 kwietnia w godzinach od 7:00 do 23:00 cyfrowej reklamie będzie towarzyszył również demonstracyjny egzemplarz nowego Peugeot 308, który został wystawiony na Piazza Gae Aulenti. To pozwoli na bliższy kontakt z modelem i poznanie śmiałego designu oraz innowacyjnej technologii bez konieczności odwiedzania salonu dealerskiego.
Najnowsze komentarze