Peugeot wprowadza do salonów dealerskich we Francji nową 308-kę i prezentuje kampanię reklamową promującą kompakt. Kiedy doczekamy się modelu w Polsce?
16 i 17 października we francuskich salonach Peugeota odbędą się dni otwarte, podczas których będzie można zobaczyć i przetestować nowy model 308. Polscy klienci poczekają na kompakt spod znaku lwa nieco dłużej. Peugeot Polska mówi, że samochód pojawi się u dealerów pod koniec roku 2021. Co ciekawe, wcześniej niż 308 mieliśmy okazję zobaczyć drugiego z bliźniaków Stellantis, Opla Astrę.
Wraz z debiutem nowego 308, Peugeot prezentuje również kampanię reklamową, która według marki „podkreśla wrażenia z jazdy odczuwane na pokładzie” oraz stylistykę modelu z nowym logo na grillu.
Zobacz także: Nowy Peugeot 308: czy warto wybrać opcję budżetową? Test wersji Active Pack
Peugeot zaznacza, że 308 został w całości powstał we Francji od szkiców, które zaprojektowano w Velizy po produkcję w fabryce z Miluzie. Nad Sekwaną skomponowano również muzykę, którą słyszymy w reklamie. Utwór jest nowoczesną wersją kompozycji „Mon manège à moi”, słynnej francuskiej piosenkarki Edith Piaf.
Film opracowany przez agencję OPEn wyreżyserował Jan Wentz. Kampania została po raz pierwszy wyemitowana we Francji 10 października. W 2022 roku będzie promowała model na arenie międzynarodowej. Reklamy nowego Peugeot 308 pojawią się wkrótce we wszystkich mediach (prasa drukowana, billboardy, sieci społecznościowe, plakaty, transport publiczny itp.)
https://www.youtube.com/watch?v=RhtmWn7ZDlA
Najnowsze komentarze