Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Partnerzy
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Nowy Peugeot 408 – opinie po pierwszych jazdach testowych w Hiszpanii.

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-11-27
w Wiadomości, Peugeot
Czas czytania 4 minut
560 6
A A
0

Warto przeczytać!

Stellantis wprowadza stacje tankowania wodoru dla firm. ENGIE Solutions oferuje ich trzy rodzaje

Najtańszy samochód kontra crossover i SUV. Ile trzeba dopłacić do większych aut marek Citroën, Dacia , Peugeot i Renault?

Nowy Peugeot 508 tymczasowo straci układ hybrydowy o mocy 225 KM

Szef Renault krytykuje… obniżki cen samochodów elektrycznych. Zaskakujące słowa Luca de Meo

Peugeot 408 był testowany przez dziennikarzy w czasie premierowych jazd w Hiszpanii. Postanowiliśmy sprawdzić co piszą o tej najnowszej propozycji z lwem na masce i jakie opinie przeważają.

Peugeot 408 to – jak mówi producent – samochód z nadwoziem typu fastback. Pod tym pojęciem kryje się podwyższone auto z wydłużonym tyłem, które zapewnia dużo przestrzeni w środku. Dynamiczny, elegancki i stylowy Peugeot przyciąga na pewno wzrok i oferuje dużo komfortu. W Polsce oferowany jest m.in. w limitowanej wersji First Edition. Jest także polski cennik Peugeot 408. Auto można zamawiać w salonach marki.

Co jednak o nowym Peugeot 408 napisali dziennikarze, którzy mieli już możliwość jeżdżenia tym modelem?

„Wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi oznacza solidne prowadzenie”

Peugeot 408 jest zwinny i natychmiast reaguje na pedał gazu. Układ kierowniczy jest tak pewny i daje kierowcy pewność, której potrzebuje. Skrzynia biegów również zachowuje się mądrze i nie myli się. Zmiany pomiędzy napędem benzynowym a elektrycznym są bardzo płynne i bez zauważalnych szarpnięć. Mimo dużej masy (1,7 tony), hybrydowy Peugeot 408 sprawia wrażenie zwinnego i szybkiego w prowadzeniu SUV-a. Miłym zaskoczeniem jest cisza na pokładzie, która dotyczy zarówno trybu elektrycznego, jak i benzynowego. To głównie zasługa podwójnych szyb. Do tego dochodzi przyjemne prowadzenie, na 19-calowych kołach auto było naprawdę komfortowe, wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi oznacza solidne prowadzenie zarówno na gładkim, jak i zniszczonym asfalcie. Nie ma żadnych wstrząsów kół, podskakiwania czy kołysania. Podwozie jest też dobrze wytłumione. Dzięki temu jazda Peugeotem 408 jest bardzo przyjemna, niezależnie od tego, czy zdecydujesz się zmierzyć z lokalnymi serpentynami, czy też wybierzesz się w długą podróż autostradą. A sam układ kierowniczy też zasługuje na pochwałę. Nie wiemy, czy to fakt, że mała kierownica wciąga, czy też inżynierowie Peugeota naprawdę stworzyli jeden z najbardziej komunikatywnych układów kierowniczych w swojej kategorii, ale tak czy inaczej ten samochód potrafi być dać dużo radości z jazdy – Autosalon.tv

„Powiew świeżego powietrza”

Peugeot 408 to powiew świeżego powietrza na coraz bardziej „podobnym” rynku nowych samochodów. Przynosząc nowy, fajny design, prawdopodobnie spodoba się zarówno nabywcom hatchbacka, jak i SUV-a, którzy chcą połączyć dwa modele, nie tracąc zbyt wiele z jednego lub drugiego. Dzięki wysokiej jakości wnętrzu, dobrym właściwościom jezdnym i dużej ilości miejsca, 408 jest naprawdę pożądanym dodatkiem do oferty Peugeot – Express and Star

„Zaskoczył wyważonymi właściwościami jezdnymi”

Po pierwszych kilometrach spędzonych za kierownicą tego ciekawego auta o ekscentrycznym designie na pograniczu kilku kategorii możemy powiedzieć, że miło nas zaskoczył wyważonymi właściwościami jezdnymi, bardzo przyzwoitym komfortem jazdy i wyciszeniem – Auto.pravda.sk.

„Może zaoferować wszystko, czego się od niego oczekuje”

Peugeot 408 może zaoferować wszystko, czego się od niego oczekuje: niskie zużycie paliwa na co dzień, świetne prowadzenie na otwartych drogach i komfort pasujący do długich podróży. A wszystko to z bardzo efektowną estetyką, dla tych, którzy cenią sobie również ten aspekt – Xataka.com


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 408Peugeot
Udostepnij194Tweet121Udostepnij34
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.
Hydropneumatyka Citroëna bez tajemnic. Jedyne takie szkolenie dla mechaników i warsztatów: 24-26 marca 2023. Zgłoś się teraz
Learn more
This is default text for notification bar
Learn more