• Najnowsze
Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6

Peugeot 5008 1.6 z automatem: dwa tysiące kilometrów po górach Nowej Zelandii

2020-12-19
Nissan X-Trail

Nowy Nissan X-Trail. Debiut w Europie latem 2022 roku

2021-04-19

Test: Renault Captur E-Tech – z hybrydą wśród SUV-ów

2021-04-19
Citroen Traction Avant

Citroën Traction Avant: pierwsza jazda po prawie 60 latach w garażu

2021-04-19
Dacia Sandero Stepway

Dacia jak Volvo i lepsza od Nissana i Seata. Sprzedaż w marcu wzrosła o 67%!

2021-04-19
Renault Zoe

Jakie płyny eksploatacyjne mają samochody elektryczne?

2021-04-19
Peugeot 4008 i 5008

Nowy Peugeot 4008 i 5008 na targach motoryzacyjnych w Szanghaju

2021-04-19
Renault Arkana

Ile kosztuje nowe Renault Arkana? Polski cennik, silniki, wersje, wyposażenie.

2021-04-19

Nowe Renault Kangoo jest już dostępny konfiguratorze. Na razie nie w Polsce

2021-04-19

Renault Twingo II dobrze ocenione. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 16/2021

2021-04-19

Wielkie plany Renault: nowe modele, wodór i lider elektromobilności. To wszystko już się dzieje.

2021-04-19
poniedziałek, 19 kwietnia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wyprawy Nowa Zelandia

Peugeot 5008 1.6 z automatem: dwa tysiące kilometrów po górach Nowej Zelandii

Magiczna podróż po Śródziemiu z lwem

Tomasz Nowicki Tomasz Nowicki
2020-12-19
w Nowa Zelandia, Peugeot - testy i opinie, Testy, Wyprawy
Czas czytania14 mins read
316 17
10
Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6

Dolina prowadząca do Queenstown. To tędy się też ląduje.

324
UDOSTĘPNIEŃ
951
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Test: Renault Captur E-Tech – z hybrydą wśród SUV-ów

Test: nowa Dacia Spring po pierwszej jeździe. Czy najtańszy elektryk wkrótce opanuje ulice dużych miast?

Test: Nowy Renault Captur 1.5 Blue dCi z automatyczną skrzynią biegów EDC

Peugeot 5008 to duży SUV, który odniósł duży sukces w Europie. Do tej pory znalazł blisko 90 tysięcy nabywców a liczba ta codziennie rośnie. Zapotrzebowanie jest tak duże, że Peugeot zatrudnia nowych pracowników i uruchamia produkcję w systemie 7/24, czyli przez cały tydzień. Żeby przetestować go w trudnych warunkach pogodowych i w górach wybraliśmy się do Nowej Zelandii a dokładnie na wyspę południową. Czekały tam na nas śnieg, mróz, obfite opady deszczu oraz nieprawdopodobne widoki. Peugeot 5008 1.6 THP przejechał z nami blisko 2 tysięcy kilometrów. Czas, by podzielić się z Wami naszymi wrażeniami.

W Nowej Zelandii i Australii testowaliśmy dla Was do tej pory następujące samochody:

  • NOWA ZELANDIA – Citroen C4 Aircross na tropach hobbitów

  • AUSTRALIA – Renault Megane 1.5 dCi w krainie kangurów

  • NOWA ZELANDIA – Renault Koleos – 4.000 kilometrów po Nowej Zelandii

Peugeot 5008 1.6 THP w Nowej Zelandii – film

Do testowania otrzymaliśmy wersję Allure, wyposażoną między innymi w automatyczną skrzynię biegów EAT6, dwustrefową klimatyzację, elektryczne szyby i elektrycznie składane lusterka, podgrzewanie siedzeń, materiałową tapicerkę z wstawkami skórzanymi, 18” felgi Los Angeles, nawigację z 8” ekranem, mirror screen, bezprzewodowe ładowanie smartfona, otwieranie bagażnika bez użycia rąk czy system Advanced Grip Control. W bagażniku znajdowały się dwa składane fotele, bo auto seryjnie oferuje 7 miejsc. Był też system ostrzegania o niezamierzonym przekroczeniu pasa i klimatyczne podświetlenie wnętrza. Gratis – kierownica po prawej stronie, podobnie jak w Anglii czy Australii. Cena na tamtejszym rynku tak wyposażonej wersji to 49990 dolarów nowozelandzkich. Silnik benzynowy THP w nowym Peugeot 5008 oferuje 165 KM mocy. W Europie w czasie naszego testu ta jednostka nie była już oferowana, została bowiem zastąpiona silnikiem 1.6 PureTech o mocy 180 KM. Producent obiecuje, że samochód ma spalać średnio 7,3 litra na 100 km, co okazało się – w warunkach nowozelandzkich – prawdą. Tutaj jeździ się spokojnie, maksymalna prędkość to 100 km/h.

Peugeot 5008 czekał na nas w salonie Peugeot w Christchurch, na wyspie południowej, a pierwszym celem podróży było miejsce zwane Mt Sunday.

To niewielkie wzniesienie w malowniczej, otoczonej górami dolinie, które posłużyło za siedzibę Rohimirrów w filmowej wersji Władcy Pierścieni. Jedzie się tam długą, szutrową drogą, pełną ostrych luźnych kamieni. I trzeba bardzo uważać, że nie złapać tak zwanej gumy, ograniczając prędkość w zakrętach.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6
Małe ostre kamienie których gruba warstwa towarzyszy nam przez ponad 20 kilometrów.

Sceneria, jak prawie w całej Nowej Zelandii, kiedy się już wjedzie w góry, zapiera dech w piersiach. Na takiej drodze przydaje się Advanced Grip Control.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6 w Nowej Zelandii
Droga do MT Sunday. Wokół malownicze góra, samo wzgórze Rohimirrów widoczne w tle po prawej stronie.

Ma pięć trybów jazdy i jego włączenie na takiej drodze daje odczuwalną różnicę w stabilności jazdy. Na tej drodze można było się przekonać, że samochód dobrze izoluje kierowcę od nierówności, hałasu i wstrząsów i pozostaje wystarczająco stabilny by bezpiecznie pokonywać tego typu drogę. Na miejscu obowiązkowa sesja zdjęciowa przy zachodzącym słońcu i niestety trzeba było jechać w dalszą drogę.

Nowy Peugeot 5008 w Nowej Zelandii
MT Sunday oświetlona promieniami zachodzącego słońca

Warto przeczytać nasze szczegółowe testy opisujące Peugeot 3008 i Peugeot 5008

  • Nowy Peugeot 5008 Allure 2.0 HDi
  • Nowy Peugeot 3008 2.0 HDi
  • Nowy Peugeot 5008 1.6 HDi 120 KM

Ograniczenia prędkości w Nowej Zelandii

Drogi w Nowej Zelandii nie zachęcają do szybkiej jazdy, bo autostrada tu jest tylko jedna i krótka. Maksymalna dozwolona prędkość tutaj to 100 kilometrów na godzinę i lepiej nie próbować więcej, bo policja wystawia słone dla naszych kieszeni mandaty. Natomiast dużym plusem jest bardzo płynny ruch, bo kierowcy tutaj jeżdżą raczej z maksymalnymi dozwolonymi prędkościami, mając do pokonania duże odległości. Trzeba jednak uważać, bo więcej niż połowa ruchu to turyści, a niektórzy nie pamiętają, że trzeba jeździć po drugiej stronie niż w Europie. Dużym ułatwieniem w ewentualnym wyprzedzaniu są zbudowane od czasu do czasu mijanki, o których informują znaki. Po 200 kilometrów jazdy szosą i szutrem po niedużych wzniesieniach średnie spalanie wyniosło 6,8 litra na 100 kilometrów. Nowy Peugeot 5008 okazuje się więc bardzo oszczędny.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6
Szybciej nie warto jeździć. Policja ma w swoich samochodach radary.

Z MT Sunday nasz Peugeot 5008 pojechał pod Mount Cook, najwyższy szczyt Nowej Zelandii. Nocą o tej porze roku temperatura spada tu już bardzo nisko a noce są bardzo ciemne. Nic dziwnego, że właśnie tutaj najlepiej obserwuje się gwiazdy. Pory roku są tutaj odwrotne niż w Europie więc w czasie, gdy w Polsce są duże upały, na nowozelandzkiej wyspie południowej w nocy może być sporo na minusie. Jadąc nocą w stronę Mount Cook przetestowaliśmy automatyczne reflektory. Gdy z naprzeciwka nic nie jedzie, 5008 włącza długie światła, co zapewnia doskonały widok na szosę. Jeśli tylko coś się pojawi kilkaset metrów przed nami, światła wracają do swojej normalnej pracy. To bardzo przydatny system poza miastami.

Nowy Peugeot 5008 i dwanaście godzin za kierownicą

Po 12 godzinach jazdy (z przerwami  na odpoczynek i zdjęcia) można docenić wygodne wnętrze. Fotele z przodu oferują bardzo wygodne siedzenie i nawet tak długi przejazd nie powodował zmęczenia u kierowcy. Nowy Peugeot 5008 jest też bardzo dobrze wyciszony, co również sprzyja długiej jeździe. Dużym plusem była spora ilość automatyki – wspomniane automatyczne światła, automatyczne wycieraczki, tempomat czy klimatyzacja – kierowca może skupić się na jeździe, która jest po prostu łatwa. Zarówno w dzień jak w i w nocy skutecznie działał alarm niezamierzonego zjechania z pasa – oczywiście pod warunkiem, że na drodze były widoczne pasy rozdzielające.

Ergonomia i-cockpit jest praktycznie wzorowa, szczególnie, jeśli już miałeś styczność z samochodami Peugeot. Niektórzy narzekają na dotykowy ekran i ustawianie w ten sposób temperatury. Trudno jest się z tymi zarzutami zgodzić w sytuacji, gdy temperaturę ustawia się w zasadzie tylko na początku – w warunkach nowozelandzkiego przełomu jesieni i zimy 20 stopni we wnętrzu było w sam raz, niezależnie od tego czy świeci słońce, czy akurat pada albo jest zimna noc. Na pewno dużo łatwiej obsługiwać i-cockpit w zakresie dajmy na to nawigacji niż w Volvo z jego przekombinowanym i mało wygodnym menu czy BMW.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6
W Nowej Zelandii dużo pada a widok takiej pojedynczej a niekiedy potrójnej tęczy nie jest rzadkością

Jeśli można by się do czegoś w ogóle w zakresie multimediów czepiać, to do mało czułego odbiornika radiowego, któremu dodatkowo przeszkadzały góry. W dzisiejszych samochodach zrezygnowano niestety z długich anten radiowych, co odbija się niekorzystnie na zasięgu stacji. Dlatego korzystaliśmy raczej ze streamingu ze smartfona, z którym wzorowo zresztą i-cockpit współpracuje, niezależnie od tego czy jest to IOS czy Android.

Mount Cook – najwyższa góra Nowej Zelandii

Mount Cook to bardzo malownicza góra, do której dojeżdża się drogą nad jeziorem Tekapo. Jest to widok, który oglądacie w każdej prawie relacji z Nowej Zelandii. Jest zresztą na początku powyższego filmu. Widoki zapierają dech w piersiach. Sama góra była m.in. miejscem treningu Jerzego Kukuczki wiele lat temu. Te ponad 3 kilometry wspinaczki nie były dla niego wielkim wyzwaniem, ale zachwycał się górskim krajobrazem tak samo jak każdy z turystów, który tu trafi. Mount Cook zagrała też i we Władcy Pierścieni i w Hobbicie. Miejsca noclegowe w pobliżu góry bardzo szybko się zapełniają, więc warto planować przyjazd tu odpowiednio wcześniej. Z tej krainy wjeżdża się już na wyżyny.

Jezioro Tekapo a w tle pasmo górskie z Mount Cook. To nierealne prawie zdjęcie zrobiliśmy z drona.

Queenstown, stolica adrenaliny

Spod Mount Cook wraz z nowym Peugeot 5008 udaliśmy się do stolicy sportów ekstremalnych i wielu innych rozrywek – Queenstown. To chyba najładniej położone miasto w Nowej Zelandii. Jest rozlokowane na wzgórzach wokół kolejnego pięknego i ciągnącego się na wiele kilometrów górskiego jeziora, Wakatipu. Łącznie ma prawie 80 kilometrów długości i jest najdłuższym jeziorem Nowej Zelandii. To właśnie w tym rejonie zrealizowaliśmy najwięcej zdjęć i materiałów filmowych, bo jest tutaj co zwiedzać i co robić. Od rejsów statkiem po wysokogórskie wyciągi, wspaniałe narciarskie stoki i zapierające dech w piersiach widoki oraz parki narodowe – jeśli chcecie zobaczyć to co najlepsze w Nowej Zelandii to właśnie tutaj.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6
Shotover to rzeka w pobliżu Queenstown. My zamiat motorówki wybraliśmy podróż 5008.

No a Queenstown to także stolica adrenaliny a więc skoki na bungee, które właśnie w tym kraju organizowano komercyjnie po raz pierwszy czy wariackie spływy szybkimi motorówkami Shotover Jet. Dla spragnionych mrozów jest Ice Bar a osoby, które lubią nowozelandzkie trunki znajdą tutaj jedyny w swoim rodzaju sklep, w którym można do woli degustować blisko 100 gatunków białych i czerwonych win oraz… whisky.

Jak działa hill assist w Peugeot 5008

Nowy Peugeot 5008 wyposażony jest w bardzo przydatny układ Hill Assist. Na ile się sprawdzał, mogliśmy się przekonać zjeżdżając z ośrodka narciarskiego Remarkables, położonego 20 kilometrów od Queenstown. Wąska, kręta droga i bardzo duży spadek jej poziomu wymagają wolnej i ostrożnej jazdy. Hill assist to bardzo ułatwia – po jego włączeniu auto same zajmuje się utrzymaniem odpowiedniej prędkości a kierowca skupia się wyłącznie na kierunku jazdy. To wyjątkowo wygodne i przydatne w górach.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Ta droga wygląda bardzo niepozornie, ale pnie się do góry pod bardzo ostrym kątem. To wjazd na Remarkables, resort narciarski położony 2 km nad poziomem morza

Ile pali w górach silnik 1.6 THP ?

Jeżdżąc po tych wszystkich górskich drogach z zaciekawieniem obserwowaliśmy spalanie i zachowanie silnika. Wiele osób jest bowiem przekonanych, że jak w góry to tylko diesel. Ale 1.6 THP w połączeniu ze skrzynią EAT6 okazał się bardzo dobrze przygotowanym do jazdy zawodnikiem. Strome podjazdy nie sprawiały mu żadnej trudności. Prawdopodobnie dlatego, że maksymalny moment obrotowy wynosi 240 Nm i dostępny jest już poniżej 1500 obrotów. Średnie spalanie przy wyłącznie górskiej jeździe nie przekraczało 8,3 litra na 100 kilometrów a z całej trasy, mającej 2000 kilometrów, wyniosło średnio 7,3 litra 100 kilometrów.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Widok z Remarkables zapiera dech w piersiach. O 7 rano pojawił się na drugim planie ogromny kolorowy balon turystyczny.

Jak szybko nagrzewa się Peugeot 5008 zimą

Noce w Queenstown były bardzo chłodne, temperatura potrafiła spaść znacznie poniżej zera. A sekretem dobrej fotografii jest światło. Na pewno spotkaliście się z pojęciem „magiczna godzina” w fotografii. Tak naprawdę to kilka – kilkanaście minut o poranku, kiedy nie ma jeszcze pełnego słońca a dzień graniczy z nocą. Wtedy mogą powstawać magiczne, wyróżniające się fotografie. Dlatego przez cały pobyt w Nowej Zelandii mogliśmy testować, jak Peugeot 5008 rozgrzewa wnętrze po lodowatej nocy. Od momentu uruchomienia silnika do chwili, gdy z nawiewów leci ciepłe powietrze, mijało zaledwie kilka minut. Przydały się też ogrzewane przednie fotele.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Śnieg i mróz – codzienność w górach na wyspie południowej, zimą.

W drodze do Manapouri – Doubful Sound i Fiordland

Wyspa południowa w Nowej Zelandii oferuje wiele wspaniałych miejsc, ale jednym z najpiękniejszych, które możecie odwiedzić, jest park narodowy i zatoka Doubtful Sound. Nie można tam niestety wjechać samochodem, jedyna możliwość to podróż dwoma promami i dwoma autobusami. Najpierw dojeżdża się samochodem do miejscowości Manapouri, mijając po drodze liczne farmy owiec i… jeleni.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Tysiące jeleni na farmach w Nowej Zelandii

Tam zostawiasz auto i wsiadasz na pierwszy prom, który przewozi turystów przez jezioro Manapouri. Stamtąd autobus dowozi gości przez deszczowy las nad jeden z górskich strumieni, który regularnie niszczy drogę (w tym rejonie pada prawie non stop!). Krótki spacer i kolejny autobus a potem prom i już można rozkoszować się widokami Doubtful Sound.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Doubtful Sound – mało turystów, widoki, które ciężko zapomnieć

Jeśli będziecie mieli szczęście (czyli nie będzie padać) to spotkacie delfiny, foki i albatrosy. Cała wyprawa, łącznie z rejsem i dojazdem zajmuje ponad 12 godzin. Widoki są nie do opisania – to trzeba przeżyć samemu. Wysokie góry, okalające zatokę, ośnieżone szczyty, wspaniałe lasy deszczowe, najróżniejsze gatunki ptaków.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Albatros, jeden z ptaków, które zobaczycie w Doubtufl Sound

Doubtful Sound jest rzadziej odwiedzane niż dużo bardziej skomercjalizowana zatoka Milford, więc naprawdę warto tu przyjechać.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Delfiny w Doubtful Sound. Mając odrobinę szczęścia zobaczycie je w czasie rejsu.

Nowy Peugeot 5008 – podsumowanie

Nowy Peugeot 5008 jest samochodem przestronnym i komfortowym. Klasa SUV przekonuje coraz więcej europejskich klientów, którzy pokochali 5008 za wygląd, prawdopodobnie najładniejsze wnętrze w klasie i komfort, który daje posiadaczom i pasażerom. Wersja Allure, którą mieliśmy okazję jeździć, oferowała wszystko co niezbędne, by przyjemnie spędzać czas w samochodzie.Skrzynia EAT6 działa cicho i płynnie, a silnika, przy niskich obrotach nie słychać w środku praktycznie wcale, nawet kiedy jest zimny.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Okolice Queenstown.

W ogóle francuskie auta mają w sobie taką nutkę zachęty do podróżowania, przemieszczania się bez wysiłku. Chce się siedzieć w środku i jechać, jechać… coraz dalej. 5008 oferuje w tym względzie bardzo dużo, chociaż – jak każdy produkt – nie jest pozbawiony pewnych wad, które jednak nie przesłaniają pozytywnego całościowego odbioru auta.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Stworzony by przyjemnie podróżować.

Zwiedzanie Nowej Zelandii samochodem

Dużo można by pisać o tym, jak fantastyczne widoki oferuje Nowa Zelandia. Można tu spotkać wszystko, ocean, morza, jeziora, góry różnej wysokości, lasy deszczowe i przepiękne plaże. Jest to kraina wręcz wymarzona na wakacje, praktycznie o każdej porze roku chociaż najlepiej tu przyjechać między listopadem a marcem. Sporym minusem dla nas, Europejczyków, jest odległość i czas, jaki spędza się w samolocie.

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Ciężko w to uwierzyć, ale na żywo takie jeziora wyglądają jeszcze lepiej niż na tym zdjęciu

Nowa Zelandia to także raj dla miłośników dobrego kina. Władca Pierścieni, Hobbit i wiele innych filmów kręcono właśnie tutaj. Często te filmowe miejsca wyglądają na żywo jeszcze lepiej niż… w kinie. Dlatego jeśli będziemy mieli okazję, to przyjedziemy tutaj ponownie. Do czego i naszych Czytelników serdecznie zachęcamy!

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6
Widok trochę jak z westernu a to również Nowa Zelandia

Przybliżona trasa podróży Peugeot 5008

 

Dziękujemy firmie Peugeot Polska za udostępnienie samochodu do testu. Jeśli będziecie w Nowej Zelandii, koniecznie zajrzyjcie do salonu Peugeot w Christchurch.

Bonus – pokaz zdjęć

A jak już dotarliście aż tutaj, to znaczy, że czas na małą nagrodę ;-) Pokaz zdjęć z Nowej Zelandii:

 

Galeria

nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6Nowy Peugeot 5008 1.6 THP EAT6

Newsletter

Originally posted 2018-07-01 17:50:48.

5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 30085008AustraliaPeugeotpodróże
Udostepnij153Tweet71Udostepnij20
Poprzedni

Ferrari 360 na bazie Peugeot 406 coupé

Następny

DS Automobiles: luksus i design we francuskim wydaniu. Konkurent marek Audi, BMW, Jaguar, Lexus i Mercedes idzie swoją drogą

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

DS Automobiles: luksus i design we francuskim wydaniu. Konkurent marek Audi, BMW, Jaguar, Lexus i Mercedes idzie swoją drogą

Citroen e-C4

Nowy Citroën C4: siedem zalet i trzy mniej dobre cechy tego samochodu

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wielka ucieczka Carlosa Ghosna zostanie sfilmowana przez Hollywood. Sam Rockwell zagra jedną z głównych ról

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
10 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Czerwiec 2021
Cze 04 - 06 2021

Amicale Citroën Pologne: zlot i parada klasyków nad morzem

Koszalin
Zlot PIKUR
Cze 24 - 27 2021

Ogólnopolski Zlot Renault 2021

OSiR Wawrzkowizna
Lipiec 2021
Lip 09 - 10 2021

Piknik Rodzinny Miłośników Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 11 2021

XIX Wystawa Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 15 - 18 2021

XIII Zlot Citroen Oldtimer Club Polska

Zlot Renault 5
Lip 16 - 18 2021

XVI Ogólnopolski Zlot Renault 5

Miedziana Góra, Tor Kielce
Sierpień 2021
Sie 26 - 29 2021

VII Ogólnopolski Zlot Dacii

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Irbis78 o Ile kosztuje nowe Renault Arkana? Polski cennik, silniki, wersje, wyposażenie.
    • Damian o Ile kosztuje nowe Renault Arkana? Polski cennik, silniki, wersje, wyposażenie.
    • Greg o Ile kosztuje nowe Renault Arkana? Polski cennik, silniki, wersje, wyposażenie.
    • Bogusław o Nowe korzyści dla kierowców aut elektrycznych: bezpłatny przejazd autostradą
    • Edward o Nowa Dacia Duster i nowe Sandero: eksportowe hity marki. To 14% PKB Rumunii
    • Marcin o Ile kosztuje nowe Renault Arkana? Polski cennik, silniki, wersje, wyposażenie.
    • Łukasz o Nowa Dacia Logan 1.0 LPG: rozpoczynamy test. Przed nami ponad 1300 km
    • Patryk o Nowa Dacia Duster i nowe Sandero: eksportowe hity marki. To 14% PKB Rumunii
    • Celina o Dacia jak Volvo i lepsza od Nissana i Seata. Sprzedaż w marcu wzrosła o 67%!
    • Celina o Ile kosztuje nowe Renault Arkana? Polski cennik, silniki, wersje, wyposażenie.


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Nowy Nissan X-Trail. Debiut w Europie latem 2022 roku
    • Test: Renault Captur E-Tech – z hybrydą wśród SUV-ów
    • Citroën Traction Avant: pierwsza jazda po prawie 60 latach w garażu
    • Dacia jak Volvo i lepsza od Nissana i Seata. Sprzedaż w marcu wzrosła o 67%!
    • Jakie płyny eksploatacyjne mają samochody elektryczne?
    • Nowy Peugeot 4008 i 5008 na targach motoryzacyjnych w Szanghaju
    • Ile kosztuje nowe Renault Arkana? Polski cennik, silniki, wersje, wyposażenie.
    • Nowe Renault Kangoo jest już dostępny konfiguratorze. Na razie nie w Polsce
    • Renault Twingo II dobrze ocenione. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 16/2021
    • Wielkie plany Renault: nowe modele, wodór i lider elektromobilności. To wszystko już się dzieje.


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    10
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.