all new dacia bigster hybrid 155 journey indigo blue 13 Wiadomości
Wiadomości

Dacia jest tańsza od najtańszych chińczyków. Europejska marka bije je ceną na głowę

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-22
vigoroux citroen Wiadomości
Wiadomości

La Croisière Verte: elektryczna podróż przez Afrykę w duchu marki Citroën

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-18
Renault Master
Wiadomości

250 sztuk Renault Master do transportu pacjentów. Nowe zamówienie firmy EMED

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19
jan ptacek mianowany wiceprezesem dzialu renault lcv business unit Wiadomości
Wiadomości

Jan Ptacek mianowany wiceprezesem działu Renault LCV Business Unit

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-23
peugeot 408 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot nie będzie producentem taniego elektryka za 20 tys. euro – mówi szef marki

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-17
Peugeot 508 SW II
Wiadomości

Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

autor Gabi Rusek
2025-05-18
Opel Mokka GSE Rally
Wiadomości

Nowy Opel Mokka GSE Rally ma rasowy wygląd i moc 280 KM

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-21

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Citroën, Peugeot, Renault i Dacia: jak globalne są nasze ulubione marki?
  • Anonimowo - Nowy Jeep Renegade Willys MY 2025
  • Lukasz - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?
  • Anonimowo - Nowy Opel Frontera z namiotem dachowym już w sprzedaży. Sposób na prosty kamper
  • Marco - Stellantis rośnie szybciej niż konkurencja. Luca Napolitano: „To jasny sygnał, że jesteśmy na właściwej drodze”
  • Krzysztof Gregorczyk - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Anon - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Nowy Peugeot 5008 już w polskiej ofercie. Ile kosztuje najtańsza wersja Allure?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2024-08-07
w Wiadomości, Peugeot
Czas czytania 5 minut
6k
A A
73
Nowy Peugeot 5008

Marka spod znaku lwa rozpoczęła przyjmowanie zamówień na swojego nowego 7-miejscowego SUV-a. Peugeot 5008 jest oferowany zarówno w wersji hybrydowej, jak i elektrycznej, ale tanio nie jest. Cena najtańszej wersji wynosi 184.150 zł.

Zamówienia na nowego Peugeot 5008 na polskim rynku można składać od 7 sierpnia, ale zanim model pojawi się u dealerów pewnie jeszcze chwilę poczekamy. Dopiero niedawno w salonach zagościła najnowsza odsłona 3008. III generacja największego SUV-a marki pozostaje praktyczna, przestronna i wciąż może pomieścić nawet 7 pasażerów, co nie jest takie oczywiste jeśli weźmiemy pod uwagę, że model jest oferowany także wersji elektrycznej. Bagażnik ma pojemność 916 litrów w konfiguracji 5-osobowej i 2232 litry jeśli na pokładzie podróżują tylko dwie osoby. Do wyboru mamy dwie wersje Allure i GT oraz trzy układy napędowe: elektryczny o mocy 210 KM, Plug-in Hybrid 195 e-DCS7 oraz podstawowy napęd Hybrid 136 e-DCS6.

Testy nowych i używanych samochodów: Renault, Dacia, Peugeot, Citroën, DS Automobiles

Warto przeczytać!

Dacia Bigster

Rynek motoryzacyjny w Polsce – pierwsze 20 dni maja 2025 r.

2025-05-23
nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6

Citroën, Peugeot, Renault i Dacia: jak globalne są nasze ulubione marki?

2025-05-23

Renault 4 E-Tech zdobywa 4 gwiazdki w testach EuroNCAP

2025-05-23

Peugeot 3008 i 5008 w testach zderzeniowych EuroNCAP. Ile gwiazdek zdobyły francuskie SUV-y?

2025-05-23

Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DCS6

Najniższa cena jaką trzeba zapłacić za nowego Peugeot 5008 wynosi 184.150 zł i jest o 14.250 zł wyższa od kwoty, jaką musimy przeznaczyć na nowego 3008. 5008 Hybrid 136 e-DCS6 jest wyposażony w system Hybrid 48V składający się z 3-cylindrowego silnika benzynowego o mocy 136 KM, współpracującego z 6-stopniową, dwusprzęgłową skrzynią biegów z wbudowanym silnikiem elektrycznym. W połączeniu z akumulatorem trakcyjnym, doładowywanym podczas jazdy, system ten zapewnia dodatkowy moment obrotowy przy niskich obrotach i nawet o 15% niższe zużycie paliwa (5,8 l/100 km w cyklu mieszanym według WLTP) w porównaniu z wersją benzynową. Podczas jazdy po mieście, nowy 5008 Hybrid 136 e-DCS6 może przez ponad 50% czasu poruszać się wyłącznie w trybie elektrycznym.

Za wersję GT z tym samym układem napędowym zapłacimy 198.850 zł. Peugeot oferuje 5008 także w leasingu dla przedsiębiorców od 1690 zł miesięcznie netto.

5008 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7

Peugeot 5008 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7 jest dostępny w cenie 226.150 zł w wersji wyposażenia Allure i w cenie 241.600 zł wariancie GT. Układ napędowy łączy silnik elektryczny o mocy 92 kW (125 KM) z silnikiem spalinowym o mocy 150 KM, co daje łączną moc 195 KM. Akumulator o pojemności użytkowej 17,8 kWh zabezpiecza jazdę na w pełni elektrycznym napędzie na dystansie do 82 km (cykl mieszany WLTP). Wersja ta jest wyposażona w 60-litrowy zbiornik paliwa, zapewniający zasięg na długie podróże. Leasing rozpoczyna się od 2.233 zł miesięcznie netto.

Peugeot e-5008 o mocy 210 KM

Elektryczny Peugeot e-5008 o mocy 210 KM jest dostępny w cenie 247.850 zł w wersji Allure oraz za 263.300 zł w poziomie GT. Peugeot e-5008 w ofercie leasingowej kosztuje od 1.590 zł miesięcznie netto.

Silnik elektryczny generuje 210 KM (157 kW) mocy i moment obrotowy 345 Nm i jest połączony z akumulatorem litowo-jonowym wysokiego napięcia o pojemności 73 kWh. Dzięki aerodynamicznej sylwetce (współczynnik SCx równy 0,77), e-5008 potrafi przejechać na jednym ładowaniu 502 km w cyklu WLTP. Ładowanie jest zoptymalizowane dzięki wtyczce trybu 4, która umożliwia korzystanie ze źródeł o mocy do 160 kW. Pozwala to na szybkie odzyskanie 100 km zasięgu w 10 minut i naładowanie akumulatora od 20% do 80% w 30 minut.

Podobnie jak wszystkie elektryczne samochody osobowe Peugeota, nowy e-5008 korzysta z programu Allure Care, którego ochrona obejmuje cały pojazd (w tym silnik elektryczny, ładowarkę, układ napędowy oraz główne podzespoły elektryczne i mechaniczne) przez okres 8 lat lub do osiągnięcia 160.000 kilometrów przebiegu. Peugeot Allure Care stanowi uzupełnienie gwarancji na akumulatory wysokiego napięcia samochodów elektrycznych, której długość wynosi również 8 lat/160 000 km.

Nowy Peugeot e-3008. Ile kosztuje elektryczny SUV? Cena, wyposażenie

Wyposażenie standardowe wersji Allure:

Do głównych elementów oferowanego w standardzie wyposażenia wersji Allure należą: bezkluczykowy system otwierania i uruchamiania samochodu, kamera cofania HD, tylne czujniki parkowania, reflektory i światła tylne LED, 19-calowe aluminiowe obręcze kół, podgrzewane przednie fotele, Peugeot i-Cockpit z dwoma 10-calowymi ekranami cyfrowymi oraz system informacyjny i-Connect z dostępem do internetu.

Do wariantu GT Peugeot dodaje: dach w kolorze czarnym, reflektory Pixel LED, przednie czujniki parkowania, elektrycznie otwierane drzwi bagażnika, podgrzewaną kierownicę, personalizowane oświetlenie ambientowe, Panoramic i-Cockpit z zakrzywionym 21-calowym ekranem, konfigurowalne przełączniki i-Toggles, system informacyjny i-Connect Advanced z dostępem do internetu.

Zobacz test: Nowy Peugeot e-5008 w trasę i do miasta. Jeździłam 7-miejscowym elektrykiem spod znaku lwa

SUV prosto z Francji

Peugeot zaprojektował nowego E-5008 wykorzystując maksymalną ilość materiałów pochodzących z recyklingu, które stanowią aż 23% całkowitej masy pojazdu. Samochód został zaprojektowany we Francji i jest produkowany w fabryce w Sochaux.

Silnik elektryczny e-5008 jest produkowany przez spółkę joint venture STELLANTIS-NIDEC w Trémery we Francji. Skrzynia biegów powstaje w zakładzie Stellantis w Valenciennes we Francji

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Peugeot30085008
Udostepnij2141Tweet1338Udostepnij375
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
73 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Peugeot 508

    Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora

    3497 udostępnienia
    Udostepnij 1399 Tweet 874
  • Dacia jest tańsza od najtańszych chińczyków. Europejska marka bije je ceną na głowę

    1791 udostępnienia
    Udostepnij 716 Tweet 448
  • Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?

    1399 udostępnienia
    Udostepnij 560 Tweet 350
  • Fiat Pulse 2026 zaprezentowany. Nowy wygląd i wyposażenie z panoramicznym dachem jako opcja

    3293 udostępnienia
    Udostepnij 1317 Tweet 823

Testy samochodów

dacia duster 100 Wiadomości
Testy

Test: Dacia Duster 1.6 105 KM 2013 oczami użytkownika. Z cabrio na budżetowego SUVa, niedoróbki i wiele zalet. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2013-07-10
Opel Corsa-e
Wiadomości

Test: Opel Corsa-e: z Warszawy do Krakowa na jednym ładowaniu? Jazda pełna niespodzianek. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, zużycie prądu.

autor Małgorzata Kozikowska
2021-08-15
Nowe Renault Clio
Testy

Test: Renault Clio V 100 i 130 KM – pierwsza jazda dwoma wersjami. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2019-06-27
renault clio 2022 3 Wiadomości
Renault - testy i opinie

Test: Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG w autostradzie i w mieście? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2022-03-11
ds automobiles ds9 2023 3 Wiadomości
Wiadomości

Luksusowy DS 9 po niecałym roku eksploatacji. TOP 10 elementów wyposażenia i designu, które po prostu mają sens

autor Tomasz Nowicki
2025-03-08

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Citroën, Peugeot, Renault i Dacia: jak globalne są nasze ulubione marki?
  • Anonimowo - Nowy Jeep Renegade Willys MY 2025
  • Lukasz - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?
  • Anonimowo - Nowy Opel Frontera z namiotem dachowym już w sprzedaży. Sposób na prosty kamper
  • Marco - Stellantis rośnie szybciej niż konkurencja. Luca Napolitano: „To jasny sygnał, że jesteśmy na właściwej drodze”
  • Krzysztof Gregorczyk - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Anon - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora

Zobacz też

Używany Citroën C8 Westfalia. Kamper z łóżkiem, kuchenką i fotowoltaiką. „Wsiadać, zwiedzać świat”

Peugeot 3008 najpopularniejszym SUV-em w Turcji

Stronniczy przegląd prasy: „Motor” nr 09/2008

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
73
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz