Niedawno prezentowaliśmy ceny nowego Peugeot 508 z silnikiem Diesla, ale ze względu na zmiany wprowadzone przez francuską markę w polskim katalogu musimy zaktualizować informacje. Samochód zarówno w wersji sedan, jak i kombi jest aktualnie dostępny wyłącznie z napędami hybrydowymi typu plug-in. Usunięcie silników z niższej części oferty spowodowało podniesienie pułapu początkowego. “Podstawowy” model kosztuje teraz 218 tys. zł.
Peugeot wprowadził zmiany do polskiej oferty modelowej. Dla klientów oznacza to mniejszy wybór jednostek napędowych i wersji. 508 z silnikiem 1.2 PureTech 130 oraz dieslem 1.5 BlueHDI o mocy 130 KM nie są już dostępne na zamówienie, chyba że znajdują się na stocku salonów dealerskich. Francuska marka zdecydowała się na pozostawienie wyłącznie układów typu plug-in w jednej wersji wyposażenia Allure nie licząc usportowionego wariantu PSE o mocy 360 KM na szczycie katalogu. Najtańszy Peugeot 508 kosztuje teraz 218 tys. zł i choć na pierwszy rzut oka wygląda to jak podwyżka, cena jest taka sama, brakuje po prostu tańszych wersji napędowych.
Zobacz także: Nowy Peugeot 3008 odnosi sukces a produkcja nie nadąża za zapotrzebowaniem. Dlaczego?
Wymieniona kwota pozwala na zakup 508-ki z napędem plug-in Hybrid o mocy 180 KM. Za 224.900 zł zamówimy 225-konną wersję modelu. Najmocniejszy 360-konny model oznaczony symbolem Peugeot Sport Engineered (PSE) kosztuje w polskich salonach 337.200 zł. Jeśli potrzebujemy dużego bagażnika w cenniku mamy jeszcze kombi, za które trzeba dopłacić 5 tys. zł. Peugeot zrezygnował z wersji GT i pozostawił wyłącznie poziomy Allure i PSE. Różnica cenowa między nimi wynosi bagatela prawie 120 tys. zł.
Standardowe wyposażenie Peugeot 508 Allure obejmuje:
- System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania
- Wspomaganie parkowania tyłem, przodem i bokiem
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Pakiet Safety Plus
-System hamowania awaryjnego z kamerą wideo i radarem
-System ostrzegania przed kolizją i kontrola uwagi kierowcy
-System utrzymania na pasie ruchu z wykrywaniem krawędzi drogi
-Rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych
-Monitorowanie martwego pola
- Peugeot i-Cockpit® z cyfrowym zestawem wskaźników i kompaktową wielofunkcyjną kierownicą
- Peugeot i-Connect® Advanced
-Nawigacja satelitarna 3D online z 10″ HD ekranem dotykowym i funkcją rozpoznawania mowy
-PEUGEOT Connect SOS & Assistance - Reflektory przednie w technologii Peugeot Matrix LED
-Światła do jazdy dziennej LED w kształcie 3 pazurów - VisioPark 1 (kamera cofania HD 180°)
- Felgi aluminiowe 17″ Merion dwutonowe, diamentowane
- Tapicerka ze skóry ekologicznej i tkaniny „Falgo”
- Szyby tylne boczne i tylna przyciemniane
- Ładowarka pokładowa o mocy 3,7 kW
- Kabel do ładowania trybu 2 do gniazda typu T2 (10 A / 2,3 kW)
Peugeot 508 PSE – wyposażenie:
- Pakiet Drive Assist Plus
-Adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go
-System utrzymywania środka pasa ruchu - Aluminiowe szyny w bagażniku (dla wersji SW) z elementami ślizgowymi (x4)
- Elektrochromatyczne bezramkowe wewnętrzne lusterko wsteczne, z indeksacją przy biegu wstecznym
- VisioPark 2
-Przednia i tylna kamera HD wyświetlająca obraz na ekranie dotykowym z widokiem z przodu, z tyłu i widokiem z góry 360° - Niebieskie oświetlenie Ambient na desce rozdzielczej, uchwytach na kubki i konsoli centralnej
- Czarna błyszcząca dolna listwa przedniego zderzaka
- Pedały i podnóżek kierowcy w kolorze aluminium
- Przeszycia „Aikinite” na desce rozdzielczej i konsoli centralnej
-Tapicerka ze sztucznej skóry z Alcantarą® - Podgrzewane siedzenia przednie z certyfikatem AGR*
- Aluminiowe listwy progowe przednich drzwi z czarnym napisem „PEUGEOT”
- Alarm i superzamek
- Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika
- Night Vision
- Bezprzewodowa ładowarka do telefonu (moc 15 W)
- Adaptacyjne zawieszenie (3 tryby pracy)
- System nagłośnienia Hi-Fi Premium FOCAL®
- Dekory z drewna „Zebrano” i przeszycia „Kryptonite”/„Tramontane”
- Ekskluzywny styl PSE
-Stylowa osłona wlotu powietrza z dodatkami w kolorze błyszczącej czerni
-Dwie końcówki układu wydechowego z czarnym wykończeniem
-Błyszcząca czarna osłona tylnego zderzaka z pionowymi płetwami
-Znak PSE /// „Kryptonite” i czarne satynowe monogramy
-Spoilery i listwy progowe z naklejkami ze śladami „pazurów” - Felgi aluminiowe 20″ Exxar dwutonowe, diamentowane (kute) lakierowane w kolorze Black Mist
- Tapicerka ze skóry** Nappa z Alcantarą®
-Siedzenia przednie z certyfikatem AGR*, podgrzewane, sterowane elektrycznie z funkcją masażu - Dywaniki przednie i tylne z przeszyciami „Kryptonite”/„Tramontane”
- Kierownica z perforowanej skóry licowej ze znakiem PSE ///
- Ładowarka pokładowa o mocy 7,4 kW
Nowy Peugeot e-3008. Ile kosztuje elektryczny SUV? Cena, wyposażenie
Najnowsze komentarze