Znamy już ceny i specyfikacje wyposażenia Nowego Peugeota 508 i 508 SW na polskim rynku. Auto oferowane będzie w czterech wersjach: Access, Active, Allure i GT, przy czym najprostsza odmiana dostępna będzie tylko i wyłącznie z podstawowym silnikiem benzynowym i tylko w nadwoziu sedan 1.6 VTi 120 KM, niedostępnym w żadnej innej wersji, a najwyższa specyfikacja ma zarezerwowany dla siebie silnik 2.0 BlueHDi 180 KM, którego nie będzie można zamówić do żadnej innej odmiany.
W przypadku kombi, czyli SW, wersja Access, a tym samym silnik 1.6 VTi 120 w ogóle nie będą w naszym kraju oferowane. Peugeot 508 SW GT dostępny będzie – tak jak sedan – tylko z silnikiem 2.0 BlueHDi 180 KM niedostępnym z żadną inną wersją wyposażeniową odmiany kombi.
508-ka w wersji Access będzie samochodem adresowanym do klientów, którym niespecjalnie się spieszy, bowiem podstawowy silnik łączony jest seryjnie ze zautomatyzowaną sześciobiegową przekładnią. Cenę takiego zestawu skalkulowano na poziomie 81.000 zł.
Za mocniejsze – i bogatsze – odmiany przyjdzie zapłacić zauważalnie więcej – najtańsza z nich została wyceniona na 96.200 zł. Najdroższa odmiana GT kosztuje 143.900 zł.
W przypadku 508 SW na najtańsze auto trzeba będzie przyszykować równo 100.000 zł. Najdroższa odmiana GT kosztuje 148.900 zł.
Na obronę tych cen trzeba jednak powiedzieć, że samochód jest bardzo dobrze wyposażony.
Więcej na temat samej konstrukcji możecie poczytać tutaj.
Nowy Peugeot 508 i 508 SW – ceny i wyposażenie w Polsce
KG; zdjęcia i grafiki: Peugeot
Najnowsze komentarze