Nowy Peugeot 508 już w polskich salonach.

8 11

Po długim oczekiwaniu nowy Peugeot 508 trafił w końcu do polskich salonów i można go wreszcie obejrzeć na żywo. Trzeba przyznać, że na żywo robi jeszcze większe wrażenie niż na zdjęciach. Niska, sportowa sylwetka jest zarówno muskularna jak i dynamiczna. Czerwony kolor karoserii ładnie współgra z przyciemnionymi szybami.

Ale samochód jest piękny nie tylko z zewnątrz. W środku mamy luksusowe, bardzo wygodne wnętrze, z najnowszą odsłoną i-cockpit. Sportowa kierownica, wysoko umieszczone nieduże zegary i szeroka konsola sprawiają wyjątkowo dobre wrażenie. Peugeot włożył mnóstwo pracy w przygotowanie tego samochodu, wśród istotnych zmian są tutaj nowe w tej klasie, wysokiej jakości materiały oraz cały szereg systemów bezpieczeństwa i wspomagania jazdy z autonomią włącznie.

Nowy Peugeot 508 wzbudza zachwyt wśród dziennikarzy w większości europejskich krajów. Chwalą zarówno styl jak i komfort jazdy oraz zachowanie samochodu na drodze. W połączeniu ze sprawdzonymi, ekonomicznymi i dynamicznymi silnikami, to bardzo ciekawa propozycja na nowy samochód klasy średniej.

Cena nowego Peugeot 508 zaczyna się od 129.300 złotych z VAT za wersję Active. Bardzo bogato wyposażona wersja GT Line to 143.900 złotych, natomiast GT z zawieszeniem adaptacyjnym, zaczyna się od 177.900 złotych.

Jeśli jeszcze nie widzieliście nowego 508, najwyższy czas wybrać się do salonu. Warto!

Zdjęcia dzięki uprzejmości Peugeot Polska salon Radzymińska w Warszawie.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
6 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
7 Autorzy komentarzy
DriverLokalizacja niewiadomaTsunamiRomanPiotrlb Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Daniel
Gość
Daniel

Super wygląda ten samochód.

Andrzej1
Gość
Andrzej1

Przecież pisaliście że tak dużo osób w Polsce już go kupiło…

Piotrlb
Gość
Piotrlb

Stylowy, ale czy praktyczny. W tej klasie raczej jako rodzinny pojazd będzie miał ciężko. Pytanie ilu kierowców kupi kierując się sercem, a nie ….. Auto najładniejsze w swojej klasie.

Lokalizacja niewiadoma
Gość
Lokalizacja niewiadoma

No tak średnio bym powiedział , szczególnie jeśli chodzi o podstawowe koszty napraw i bagażnik . O wiele lepiej wypada o połowę tańsza Łada Vesta na podzespołach Renault gdzie ceny powinny się zmieścić po doposażeniu i przeliczeniu między 80-100.000 złotych .

Driver
Gość
Driver

Czy najładniejsze? Jedno z trzech na pewno produkowanych obecnie, bo jest jeszcze Alfa Gulia oraz Volvo serii 60, ale to wszystko kwestia gustu. Renault Talisman czy Opel insignia też są spoko, ale to duże limuzyny, szczególnie 5-metrowa Insignia, która jest większa niż segment E, wydaje się, że chodzi w klasie BMW serii 5 czy Volvo serii 90, od których jest większa. Dla dla mnie najładniejsze są nie produkowane już C5 Citroena oraz 159 Alfy R, choć Peugeot swoją nową 508 jest wysoko.

Roman
Gość
Roman

W przyszłym tygodniu podjadę do salonu Peugeota na ul. Radzymińskiej w Warszawie i obejrzę dokładnie ten samochód, a może też i uda się odbyć jakąś krótką jazdę próbną. Podzielę się z przyjemnością moimi wrażeniami, bardziej technicznymi niż upudrowanymi typu och! i ach! na temat wyglądu, podobnie jak i wcześniej kiedy po długich oczekiwaniach mogłem pojeździć po warszawskich ulicach DS 7 Crossback z silnikiem PureTech 225 KM.

Tsunami
Gość
Tsunami

Pięknie wygląda ale tyle pieniędzy za sedana ?!? Chyba że przegapiłem 20-30 lat w motoryzacji …

Roman
Gość
Roman

Tak jak wspomniałem w piątek 15 lutego podjechałem do salonu Peugeota na ul Radzymińskiej w Warszawie, zgodnie z sugestią redakcji francuskie.pl , „najwyższy czas wybrać się do salonu”. Obejrzałem ten samochód bardzo dokładnie z zewnątrz, wewnątrz, i od spodu mimo że ma prześwit bardzo niewielki. Samochód w czerwonym, wiśniowym kolorze ze szklanym przyciemnianym dachem prezentuje się zewnętrznie znakomicie. Linii nadwozia, patrząc z boku, a jest to 4-drzwiowe coupe nie powstydziłaby się najlepsza włoska firma karoseryjna, a jak wiadomo Peugeot już chyba od szeregu lat nie współpracuje z Pininfarina, czyli wielki plus dla stylistów z PSA. Samochód ma duży bagażnik z… Czytaj więcej »