Na polskiej stronie marki lwem jest już dostępny zarówno cennik, jak i konfigurator nowego Peugeot 508. Flagowy model w nowej oprawie wizualnej kosztuje 182.400 zł w podstawie. Jakie wyposażenie otrzymamy w tej cenie?
Zabawę z konfiguratorem Peugeot 508 rozpoczyna poziom Allure, który choć bardzo dobrze wyposażony, do tanich nie należy. Najtańszy model kosztuje 182.400 zł, czyli o 2500 zł więcej niż samochód sprzed face liftingu. Dopłacamy za stylistykę z charakterystycznymi reflektorami w kształcie trzech pazurków oraz nowy system informacyjno-rozrywkowy z 10-calowym ekranem dotykowym, nawigacją 3D i ulepszonym systemem rozpoznawania mowy. Peugeot dodał również reflektory Matrix LED, które otrzymamy już w standardzie. Cennik składa się z trzech wariantów modelu. Do wyboru jest Allure, GT oraz Peugeot Sport Engineered o mocy 360 KM, który znalazł się na szczycie katalogu. Wcześniej usportowiona wersja miała osobny cennik.
Na wstępie otrzymujemy nowego Peugeot 508 z silnikiem benzynowym 1.2 PureTech o mocy 130 KM. Jednostkę sprzężono z automatyczną skrzynią biegów EAT8. Producenci przyzwyczaili nas do stopniowania wersji napędowych w konfiguratorze, czyli od najsłabszej do najmocniejszej lub od najtańszej do najdroższej. Priorytet u Peugeota mają obecnie napędy hybrydowe plug-in o mocy 180 i 225 KM, za które trzeba zapłacić odpowiednio 214.600 zł oraz 221.500 zł. 130-konna benzyna jest na liście dopiero trzecia. Na końcu znalazł się jedyny diesel w ofercie, czyli dobrze znany ze Stellantis motor BlueHDi 1.5 o mocy 130 KM w cenie 195 tys. zł.
Peugeot proponuje nowy kolor standardowy Niebieski Eclipse. Za biały, czarny i odcienie szarości trzeba przeznaczyć dodatkowo 3100 zł. Najdroższy lakier to Czerwony Elixir. Przyjemność jazdy ognistym 508 będzie nas kosztowała 3900 zł. W standardzie otrzymujemy 17-calowe felgi aluminiowe Merion. 18-tki dostępne są w wariancie GT.
Wnętrze wykończono tapicerką łączącą skórę ekologiczną z tkaniną. Prawdziwa skóra to wydatek 11 tys. zł a podgrzewane fotele z atestem AGR będą nas kosztowały dodatkowo 2500 zł. Wśród opcji dodatkowych do podstawowego Peugeot 508 znajdziemy jeszcze bezdotykowe otwieranie bagażnika (1800 zł) oraz pakiet holowniczy (4000 zł).
Nowy Peugeot 508 Allure – wyposażenie podstawowe:
- System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania
- Wspomaganie parkowania tyłem, przodem i bokiem
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Pakiet Safety Plus
-System hamowania awaryjnego z kamerą wideo i radarem
– System ostrzegania przed kolizją i kontrola uwagi kierowcy
– System utrzymania na pasie ruchu z wykrywaniem krawędzi drogi
– Rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych
– Monitorowanie martwego pola
- Peugeot i-Cockpit® z cyfrowym zestawem wskaźników i kompaktową wielofunkcyjną kierownicą
- Zaawansowany Peugeot i-Connect®
- Nawigacja satelitarna 3D online z 10″ HD ekranem dotykowym i funkcją sterowania za pomocą poleceń głosowych, Peugeot Connect SOS & Assistance
- Reflektory przednie w technologii Peugeot Matrix LED
- Światła do jazdy dziennej LED w kształcie 3 pazurów
- VisioPark 1 (kamera cofania HD 180°)
- Felgi aluminiowe 17″ Merion dwutonowe, diamentowane
- Tapicerka ze skóry ekologicznej i tkaniny „Falgo”
- Szyby tylne boczne i tylna przyciemniane
WERSJE Plug-in Hybrid
- Ładowarka pokładowa o mocy 3,7 kW
- Kabel do ładowania trybu 2 do gniazda typu T2 (10 A / 2,3 kW)
Najnowsze komentarze