Nowy Peugeot 508 jeszcze nie trafił do salonów a my mamy dla Was pierwsze wrażenia z jazdy wersją SW. Firma spodziewa się, że ponad połowa zamówień na nowe 508 będzie dotyczyła właśnie wersji kombi. Jak więc jeździ się takim samochodem? Pierwsi dziennikarze mieli już okazję przetestować to na modelu przedprodukcyjnym.
Nowy Peugeot 508 SW ma konkurować z takimi samochodami jak BMW serii 3 Touring i oferować więcej niż Volkswagen Passat. Jedno jest pewne, 508 wygląda znacznie lepiej niż obaj rywale z zewnątrz. Czy jednak w środku będzie równie praktyczny i przestronny? Nowy Peugeot 508 SW będzie dostępny w podobnych wersjach wyposażenia jak klasyczny 508. Topowe wersje otrzymają także regulowane zawieszenie, co ucieszy przede wszystkim miłośników sportowej jazdy.
Czym różni się nowy Peugeot 508 SW od klasycznego 508? Przede wszystkim miejscem z na tylnej kanapie. Tutaj nie ma nisko schodzącej linii dachu, więc nawet pasażerowie, których wzrost przekracza 190 centymetrów nie będą mogli narzekać. Miejsca na nogi jest również pod dostatkiem dzięki dużemu rozstawowi osi. 508 SW to również potężny bagażnik – 530 litrów standardowo oraz 1.780 litrów po złożeniu siedzeń. Podłoga po złożeniu jest płaska a ładowanie nawet ciężkich rzeczy ułatwi nisko położony próg załadunku.
źródło: Auto Express, Peugeot FR
Najnowsze komentarze