Nowy Peugeot 508 SW – polska gama i cenniki

3 550

Po premierze bezkompromisowego sedana, na polskim rynku pojawiła się wersja SW nowego PEUGEOT 508. Nowy PEUGEOT 508 SW czerpie inspiracje ze świata nadwozi shooting brake i łamie wszystkie kanony obowiązujące na konkurencyjnym rynku modeli kombi w segmencie D. Niska i dynamiczna sylwetka nowego PEUGEOT 508 SW przykuwa uwagę. Atletyczna elegancja współgra z praktycznym podejściem do przestronności, pojemności i dostępności bagażnika. Model jest wyposażony w najnowszej generacji PEUGEOT i-Cockpit®, nowością jest również unikatowy w tym segmencie system Night Vision oraz adaptacyjne zawieszenie. Samochód ma niewielki promień skrętu, dzięki temu nie są mu straszne ani ulice ze zwartą miejską zabudową, ani szerokie autostrady. Doskonały układ jezdny nowego PEUGEOT 508 SW wpisuje się w pełni w DNA marki i zapewnia kierowcy znakomite wyczucie nawierzchni i perfekcyjną kontrolę ruchów nadwozia. Wysoka efektywność, bezpieczeństwo i najwyższej klasy komfort były od początku wpisane w założenia techniczne projektu, co zapowiada intensywne doznania.

„Premiera nowego PEUGEOT 508, odbiła się szerokim echem zarówno w Polsce, jak i w całej Europie. Samochód wzbudził wielkie zainteresowanie i zebrał wiele entuzjastycznych recenzji. Wprowadzenie na polski rynek wersji kombi tego modelu, wzbogaca ofertę marki PEUGEOT skierowaną do wymagającego klienta segmentu D, oczekującego samochodu nowoczesnego, funkcjonalnego, wyróżniającego się atrakcyjnym designem oraz zapewniającego bezpieczną i komfortową jazdę. Jestem przekonany, że nowy PEUGEOT 508 SW spełni wszystkie te oczekiwania i stanie się liczącym się graczem w tym bardzo konkurencyjnym segmencie” – Paweł GAWRYLUK, dyrektor marki PEUGEOT w Polsce.

 

Nowy PEUGEOT 508 SW w pigułce

 

Design:

– Zupełnie nowa konstrukcja zbudowana na platformie EMP2, która bez wątpienia jest jedną z najlepszych obecnie platform na rynku;

– Niska sylwetka (różnica 6 cm w porównaniu do PEUGEOT 508 SW poprzedniej generacji) i bardziej kompaktowa długość nadwozia (krótsza od poprzedniej o 5 cm);

– Bezramkowe drzwi (wyjątek w tym segmencie), grubsze szyby, idealne wyciszenie dzięki zastosowaniu specjalnych podwójnych uszczelek;

– Charakterystyczne tylne światła w technologii Full LED 3D, przejęte bezpośrednio z najnowszych samochodów koncepcyjnych PEUGEOT począwszy od modelu QUARTZ, oraz przednie światła Full LED przejęte z samochodu koncepcyjnego PEUGEOT INSTINCT;

– Logo lwa pośrodku grilla i znak „508” na przodzie maski nawiązujący do historycznych poprzedników: PEUGEOT 504 i 504 coupé;

– Spektakularne wnętrze z nową wersją PEUGEOT i-Cockpit® czyli innowacyjną koncepcją stanowiska kierowcy, na którą składają się: kompaktowa kierownica, duży 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy HD w formacie 8/3 (od poziomu Allure) oraz umieszczony na linii wzroku kierowcy zestaw cyfrowych zegarów z ekranem wysokiej rozdzielczości o przekątnej 12,3”.

Silniki:

Silniki PureTech i BlueHDi nowej generacji spełniające wymagania normy Euro 6.d i Euro 6.d-temp (z rozpowszechnioną na szeroką skalę technologią SCR, jeśli chodzi o silniki BlueHDi), które zapewniają poziomy emisji CO2Best in Class.

Nowe technologie:

– System Night Vision, unikatowy w tym segmencie;

– Asystent utrzymania środka pasa ruchu (dostępny razem z ACC Stop&Go), to system, który wykrywa linie na drodze i utrzymuje samochód w stałej odległości między nimi;

– Adaptacyjne zawieszenie o zmiennej i sterowanej elektronicznie sile amortyzacji – Active Suspension Control;

– Nowoczesna automatyczna skrzynia biegów EAT8 z impulsowym sterowaniem elektrycznym, o 8 przełożeniach dostępna z większością silników;

– System Full Park Assist – automatyczne parkowanie prostopadłe i równoległe. Po naciśnięciu i przytrzymaniu przycisku na dźwigni skrzyni biegów samochód operuje zarówno kierownicą oraz biegami, jak i pedałami przyspieszenia i hamulca.

Gama:

Po sukcesie sprzedaży limitowanej serii First Edition, nowy PEUGEOT 508 SW jest dostępny w Polsce w sprzedaży od dziś w pełnej gamie, składającej się z 4 wersji wyposażenia oraz pięciu jednostek napędowych.

Podstawowa wersja otwierająca gamę to jednostka wysokoprężna BlueHDi o mocy 130 KM połączona z manualną 6-stopniową skrzynią biegów w wersji Active, która zawiera bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa (Pakiet Safety 5*), czujniki parkowania, 8” ekran dotykowy, tempomat, system bezkluczykowego uruchomienia auta. Cena: 129 400 PLN[1].

Dodatkowo w wersji Active z silnikiem PureTech 180 KM EAT8 w standardzie występuje zawieszenie adaptacyjne Active Suspension Control.

Silnik PureTech 180 KM EAT8 to jednostka, która otwiera gamę silników benzynowych. Tak skonfigurowana oferta odpowiada na oczekiwania klientów tego segmentu rynku, poszukujących mocnych, dynamicznych silników. Gama wersji mainstream dopełniona jest poprzez wersje pozycjonowane blisko konkurencji premium – GT Line i GT, które swoim wykończeniem, mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem ukazują w pełni agresywny i komfortowy charakter koncepcji nowego PEUGEOT 508 SW.

W czwartym kwartale 2019 r. planowane jest rozszerzenie gamy silnikowej o jednostkę typu Plug-in Hybrid (PHEV) o mocy 225 KM.

 

Nowy PEUGEOT 508 SW w szczegółach

 

Przykuwająca uwagę stylistyka

„Zaprojektowany razem z sedanem, nowy PEUGEOT 508 SW ma te same zalety, a jednocześnie wyróżnia się rasową sylwetką i, jak na producenta samochodów seryjnych, nowatorskimi rozwiązaniami. Jest wspaniały, budzi pragnienie posiadania i nie kryje swoich ambicji” – Gilles Vidal, dyrektor ds. stylistyki PEUGEOT.

Marka PEUGEOT zawsze projektuje nadwozia kombi na bazie sylwetki sedana (podobnie było w przypadku PEUGEOT 504, który pojawił się na rynku pięćdziesiąt lat temu) Dlatego też nowy PEUGEOT 508 SW ma wszystkie cechy bezkompromisowej stylistyki sedana. Nowe proporcje nadają jego sylwetce niezwykłej dynamiki.

Dzięki funkcjonalnym relingom dachowym, doskonale wpisującym się w styl samochodu, jest on prawie tak niski jak sedan i ma zaledwie 1,42 m wysokości. To prawie o 6 cm mniej niż PEUGEOT 508 SW poprzedniej generacji. Niskie nadwozie zapewnia optymalną aerodynamikę przy zachowaniu wystarczającego miejsca nad głową dla pasażerów na tylnych siedzeniach, zgodnie ze standardami w tym segmencie.

Nowy PEUGEOT 508 SW ma długość 4,78 m(tylko 3 cm więcej niż w sedanie i 5 cm mniej niż model poprzedniej generacji). Z profilu ukazuje napiętą i jednocześnie płynną linię maski, przechodzącą w niską i rozciągniętą linię dachu.

Unikatowym rozwiązaniem dla modelu kombi zaprojektowanego przez producenta samochodów seryjnych są drzwi z oknami bez obramowania. To pozwala zarówno wyostrzyć i zdynamizować sylwetkę, jak i obniżyć linię szyb. Poszczególne elementy nadwozia są idealnie spasowane, zgodnie z najlepszym know-how. Koła wypełniają całe nadkola, antena dachowa została usunięta i wykonana w technologii nadruku. Sylwetka samochodu jest muskularna i już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę najwyższą jakością wykonania.

Przód, identyczny jak w sedanie, jest równie imponujący. Dzięki reflektorom wykonanym w technologii Full LED i pionowym, opalizującym światłom dziennym LED, nowy PEUGEOT 508 SW ma silną i niepowtarzalną osobowość, którą podkreśla dodatkowo logo lwa umieszczone pośrodku grilla i znak „508” na przodzie maski.

Tył samochodu uosabia moc i nowoczesnośćdzięki lśniącej, czarnej, poziomej listwie, która biegnie między tylnymi światłami Full LED w technologii 3D pochodzącymi z sedana. Włączone w dzień i w nocy światła automatycznie dostosowują jasność oświetlenia do panujących warunków, a charakterystyczny kolorowy ślad pazurów jest stale widoczny. Zmienia się w zależności od tego, czy patrzymy z boku czy z tyłu. Podwójne chromowane końcówki rur wydechowych optycznie dociskają samochód do drogi i zwiększają wrażenie dynamiki.

Dostęp do bagażnika ułatwia wygodna tylna klapa, którą można otwierać automatycznie w trybie hands free. Próg załadunku jest zarazem nisko umieszczony i szeroki (6 cm niżej niż w sedanie, tj. tylko 63,5 cm od podłoża, i o 2,4 cm szerszy). Szybko zwijana roleta pozwala natychmiast zobaczyć całą zawartość bagażnika. Bagażnik ma pojemność 530 litrów pod roletą, a dzięki prostopadłościennym kształtom jest bardzo ustawny. Jego pojemność jest bardzo zbliżona do pojemności bagażnika modelu poprzedniej generacji (560 litrów).

Próg bagażnika zapewnia nie tylko praktyczny dostęp, ale jest również starannie wykończony listwą progową ze stali nierdzewnej, która ułatwia załadunek bagażu. Aluminiowe szyny w podłodze są dostępne w wykończeniu GT, a siatka ochronna umożliwia praktyczne podzielenie bagażnika.

Możliwość zmiany aranżacji wnętrza kabiny jest jednym z atrybutów nadwozia typu kombi. W przypadku nowego PEUGEOT 508 SW jest to możliwe dzięki tylnym siedzeniom z funkcją Magic Flatskładanym w układzie 2/3 – 1/3. System umożliwia błyskawiczne złożenie obu części tylnej kanapy za pomocą dwóch łatwo dostępnych przycisków z boku bagażnika. W mgnieniu oka możemy uzyskać płaską powierzchnię i zwiększyć pojemność bagażnika do 1780 litrów.

„Chcieliśmy zaprojektować unikatowe nadwozieSW, o bardzo silnej osobowości, doskonale wpasowane w ten segment. Wraz z naszymi konstruktorami szukaliśmy rozwiązań technicznych, które gwarantowałyby podstawowe cechy modelu SW z segmentu D i pozwoliły stworzyć przestronne nadwozie o spektakularnej dynamice. Sekret racjonalnego i praktycznego bagażnika wkomponowanego w mocno uciekającą linię nadwozia tkwi w niezwykle kompaktowej budowie tyłu w połączeniu ze sztywnością konstrukcji. Podobnie zastosowanie drzwi bez obramowania umożliwiło swobodny dostęp do kabiny pomimo bardzo niskiej linii dachu. Po rozwiązaniu tych problemów konstrukcyjnych nasi projektanci skupili się na zapewnieniu wyważonej, eleganckiej i minimalistycznej linii, ponieważ już sama koncepcja samochodu była bardzo dynamiczna” – Pierre-Paul MATTEI, główny projektant nowego PEUGEOT 508.

Wyjątkowe wnętrze, nieporównywalne z żadnym innym dzięki PEUGEOT i‑Cockpit®

Podobnie jak nowy PEUGEOT 508 sedan,model SW otrzymał najnowszą wersję PEUGEOT i-Cockpit®.

Dbałość o szczegóły, niezwykle staranny montaż wszystkich elementów i świetnie dobrane materiały współtworzą zaawansowane technologicznie, atrakcyjne i eleganckiemiejsce kierowcy w nowym PEUGEOT 508 SW.

Efekt ten uzyskano dzięki:

– kompaktowej kierownicy pokrytej skórą licową (perforowaną w modelach GT Line i GT),

– dźwigni elektrycznego, impulsowego układu sterowania ośmiostopniowej, automatycznej skrzyni biegów, zintegrowanej z konsolą środkową, w której rozmieszczono liczne schowki,

– dużym elementom dekoracyjnym na desce rozdzielczej, konsoli środkowej i płatach drzwi, które w zależności od wykończenia mają wygląd karbonu lub naturalnego drewna (Grey Oak w GT Line i GT, egzotyczne drewno Zebrano w GT),

– wstawkom w kolorze matowego chromu na kierownicy, panelach drzwi, wylotach powietrza, siedmiu przełącznikach typu „Toggle Switch” czy na obramowaniu centralnego ekranu dotykowego,

– flokowanej wykładzinie wnęki na drobne przedmioty po stronie pasażera (we wszystkich poziomach wyposażenia) oraz kieszeniom w płatach przednich drzwi (w GT Line i GT).

Dużo uwagi poświęcono rozmieszczeniu i objętości schowków. W klimatyzowanym schowku w desce rozdzielczej zmieszczą się dwie butelki o pojemności 1,5 litra, w kieszeniach wszystkich drzwi po jednej butelce o pojemności 1 l, a kolejne dwie butelki o pojemności 0,5 litra w środkowym schowku pod podłokietnikiem (nie licząc uchwytów na napoje). Inteligentnie poprowadzone przewody pozwoliły zwolnić miejsce w pobliżu dźwigni zmiany biegów skrzyni EAT8, gdzie z łatwością zmieszczą się największe smartfony (o ile nie są one ładowane indukcyjnie w schowku pod konsolą).

Kierowca i pasażer z przodu mogą zająć miejsce w kubełkowych, ergonomicznych fotelach (z certyfikatem AGR), wyposażonych w opcji w pięć wielopunktowych programów masażu. W ofercie znajduje się duży wybór atrakcyjnych i luksusowych tapicerek, jak Alcantara®czy skóra licowa Sellier dostępna w kolorze czarnym lub czerwonym.

Z tyłu pasażerowie mają do dyspozycji siedzenie, którego oparcie jest pochylone pod kątem 27° dla większej wygody. W porównaniu do sedana wysokość do dachu jest o 4 cm większa, a panoramiczne otwierane okno dachowe typu spojler wypełnia niemal całą powierzchnię dachu.

Dzięki tylnym drzwiom bez obramowania szyb i zintegrowanym z nimi trójkątnym oknem bocznym, dostęp do tylnego siedzenia jest bardzo łatwy i szeroki.

Indywidualne lampki do czytania, wbudowane w panel dachu, są wykonane w technologii LED i włączane dotykowo, podobnie jak całe oświetlenie wnętrza.

Wysokiej klasy system Hi-Fizostał opracowany przez renomowaną francuską firmę FOCAL®, specjalizującą się w projektowaniu systemów audio. Na system składa się dziesięć głośników wyposażonych w unikatowe technologie. Oferują krystalicznie czysty i precyzyjny dźwięk, wypełniający wnętrze samochodu. Wysokotonowe głośniki umieszczone w czterech drzwiach są osłonięte siatkami ze szczotkowanego metalu.

Wnętrze nowego PEUGEOT 508 SW przyciąga uwagę wysoką jakością, zgodnie z tym, co sugeruje wygląd nadwozia. Perfekcja jest również widoczna w licznych rozwiązaniach podnoszących komfort i bezpieczeństwo.

Optymalne bezpieczeństwo dzięki nowym technologiom wspomagania prowadzenia

Nowy PEUGEOT 508 SW oferuje duży wachlarz systemów wspomagania prowadzenia najnowszej generacji, które spełniają nowe wymagania EuroNCAP. Na tle pozostałych samochodów gamy PEUGEOT nowy model zwraca uwagę nowościami:

– unikatowym w tym segmencie systemem noktowizyjnym Night Vision, który wykrywa żywe istoty przed samochodem w nocy lub w warunkach ograniczonej widoczności. System zapewnia wykrywanie obiektów do 200 m, poza zasięgiem wiązki reflektorów. Obraz w podczerwieni jest wyświetlany na centralnym cyfrowym wyświetlaczu, a więc w polu widzenia kierowcy. System maksymalnie zwiększa bezpieczeństwo jazdy na co dzień,

– adaptacyjnym tempomatem z funkcją Stop&Go (ACC Stop&Go) (w wersjach z automatyczną skrzynią biegów EAT8)z możliwością regulacji zalecanej odległości między samochodami. W przypadku jazdy za innym samochodem silnik włącza się automatycznie, jeśli postój trwał krócej niż 3 sekundy. W przeciwnym razie wciśnięcie pedału gazu lub przełącznika przy kierownicy powoduje ponowne uruchomienie funkcji. Funkcja działa od 0 km/h,

– systemem utrzymywania środka pasa ruchu, (w połączeniu z funkcją ACC Stop & Go),

– systemem Full Park Assist z funkcją Flankguard (tylko dla modeli z automatyczną skrzynią biegów EAT8). W tym przypadku system w pełni automatycznie steruje układem kierowniczym, przyspieszaniem i hamowaniem przy wjeżdżaniu i wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego,

– światłami w technologii Peugeot Full LED Technology z funkcją EVS (statycznego doświetlania zakrętów),

– tylnymi światłami ARS (z adaptacyjnym natężeniem światła) włączone na stałe.

Oprócz tych nowości nowy PEUGEOT 508 SW jest wyposażony w wiele innych systemów wspomagania prowadzenia:

– system Active Safety Brake (AEBS3)najnowszej generacji (system wykrywa pieszych i rowerzystów, w dzień i w nocy, do prędkości 140 km/h) oraz system ostrzegania przed kolizją– Distance Alert (FCW)

– system utrzymywania na pasie ruchu (LKA Road-Edge) z funkcją korekty trasy przy prędkości powyżej 65 km/h i wykrywaniem nie tylko linii, ale również pobocza,

– system wykrywania zmęczenia kierowcy (DAA3), który za pomocą analizy mikro-ruchów kierownicy wykrywa spadek czujności kierowcy podczas długich przejazdów i przy prędkościach powyżej 65 km/h,

– system automatycznego przełączania świateł mijania/drogowe – High Beam Assist (HBA),

– system monitorowania ograniczeń prędkości (SLI/ISA),

– system rozszerzonego rozpoznawania znaków drogowych (ETSR)(znak Stopu, zakaz wjazdu),

– system aktywnego monitorowania martwego pola (ABSD) współpracujący z systemem utrzymywania pasa ruchu wraz z korektą trasy. Funkcja uaktywnia się od 12 km/h.

Nowy PEUGEOT 508 SW zapewnia szeroki dostęp do mobilnych technologii i usług:

– nawigacja Peugeot Connect Nav 3D online z TomTom®Traffic,

– funkcja Mirror Screen, zgodna z protokołami MirrorLink®, Android Auto i Apple Carplay™ oraz funkcja rozpoznawania mowy (za pośrednictwem smartfona),

– ładowanie indukcyjne smartfonów(dla urządzeń zgodnych ze standardem Qi),

– cztery gniazda USB: dwa z przodu, w schowku pod dźwignią sterowania automatyczną skrzynią biegów, i dwa z tyłu konsoli środkowej, przeznaczone dla pasażerów z drugiego rzędu,

– PEUGEOT Connect SOS i Assistance– automatyczny system wzywania pomocy w nagłych przypadkach,

– pakiety PEUGEOT Connect– zestaw usług mobilnych przydatnych w codziennej eksploatacji.

Unikatowe i intuicyjne doświadczenie z jazdy

Dla PEUGEOT wrażenia z jazdy są integralną częścią DNA marki. Nowy PEUGEOT 508 SW jest prawdziwą wizytówką umiejętności technologicznych i pokazuje know-how inżynierów Groupe PSA:

– nowa platformaEMP2 pozwoliła obniżyć masę samochodu średnio o 70 kg w porównaniu z modelem poprzedniej generacji. To pozytywnie wpływa na oszczędność paliwa, bezpieczeństwo i osiągi,

– zastosowanie nowej techniki zgrzewania nadwozia, wzmocnionego klejem strukturalnym o łącznej długości zgrzewów 24 mzapewnia większą sztywność i gwarantuje dłuższą wytrzymałość,

– wprowadzenie amortyzatora w ramie podsilnikowej (w zależności od wersji) doskonale wytłumiło drgania,

– wielowahaczowa tylna oś została przystosowana dozawieszenia o zmiennej i sterowanej elektronicznie sile amortyzacji– Active Suspension Control (standardowo w wersji GT),

– nowa, ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów EAT8,z impulsowym sterowaniem elektrycznym, dostępna z wszystkimi silnikami i wersjami nowego modelu.

„Chodziło nam o taką samą filozofię i doświadczenia z jazdy, jak w przypadku sedana. Dlatego zastosowaliśmy ten sam „pakiet” technologiczny: rozstaw osi, amortyzację ramy podsilnikowej, wielowahaczową tylną oś oraz zawieszenie o zmiennej i sterowanej sile amortyzacji, zgodnie z trendem coraz bogatszego wyposażania modeli marki. Następnie przeprowadziliśmy niezbędne korekty, aby poradzić sobie z innym rozłożeniem masy. Wynik jest taki sam, jak w przypadku sedana – idealna równowaga pomiędzy dynamiką, komfortem i bezpieczeństwem” – Yann BONNY, dyrektor ds. dynamiki

Prace nad architekturą samochodu, wyprofilowaniem bryły, optymalizacją rozmiarów, redukcją masy, aerodynamiką czy też zespołami napędowymi miały na celu zapewnienie intensywnej przyjemności z jazdy i osiągnięcie doskonałych wartości emisji CO2.

Nowy PEUGEOT 508 SW wykorzystuje silniki PureTech i BlueHDi nowej generacji (z rozpowszechnioną na szeroką skalę technologią SCR), zastosowane w nadwoziu typu sedan.

W przypadku silników benzynowychsą to dwie jednostki opracowane na bazie silnika 1.6 l PureTech:

– PureTech 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8,

– PureTech 225 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8.

Jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, oferta obejmuje cztery silniki opracowane na bazie jednostek 1.5 l i 2.0 l BlueHDi:

– BlueHDi 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach,

– BlueHDi 130 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8,

– BlueHDi 160 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8,

– BlueHDi 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8.

Wszystkie silniki mają homologację zgodną z wymaganiami normy Euro6.d temp(Euro 6.2 w nomenklaturze Groupe PSA) – prekursora normy Euro 6.d, która kładzie nacisk na obniżenie emisji tlenków azotu i będzie obowiązywać od stycznia 2020 r. Poziomyemisji CO2są Best in Class.

Zostały zmierzone zgodnie z nowymi założeniami protokołu WLTP, którego celem jest zbliżenie homologowanego zużycia paliwa do poziomu zużycia w warunkach rzeczywistych.

W przypadku silników PureTech jazda w trybie ECO powoduje samoczynne przełączenie automatycznej skrzyni biegów EAT8 w tryb neutralny (jazda na luzie). Funkcja jest dostępna w zakresie prędkości od 20 do 130 km/h, o ile pozwalają na to warunki. Jej włączenie jest możliwe, o ile nie następuje wciśnięcie pedału przyspieszenia. System działa w sposób całkowicie niezauważalny dla kierowcy i zmniejsza tarcie wewnętrzne skrzyni biegów oraz zużycie paliwa o około 3%.

W czwartym kwartale 2019 r. gama zostanie rozszerzona o wysoce wydajną wersję hybrydową z silnikiem benzynowym Plug-InHybrid PHEV o zasięgu w trybie ZEV wynoszącym 50 km (w cyklu WLTP). Pojemność bagażnika nie zmniejszy się dzięki umieszczeniu akumulatorów pod siedzeniami w drugim rzędzie.

Nowy PEUGEOT 508 SW, podobnie jak sedan, jest produkowany w zakładzie w Miluzie i został wprowadzony na rynek ze znakiem „Gwarancji Francuskiego Pochodzenia”.

 

PEUGEOT

Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym PEUGEOT staje się źródłem wyjątkowych emocji.

Peugeot działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 roku marka sprzedała ponad 1 740 000 samochodów.

Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.

 

Niniejsza informacja jest aktualna w dniu publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych wersji, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać wyłącznie za dodatkową opłatą.

 

 

źródło: Peugeot Polska

[1]Cena brutto w Polsce, zawierająca podatek VAT.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
2 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
3 Autorzy komentarzy
ChybaKrzysztofZenon Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Zenon
Gość
Zenon

Tak, zgadza się, nowa 508 jest bezkompromisowa co do ilości miejsca wewnątrz kabiny. Ja przy wzroście 170cm prawie szorowałem głową na tylnym siedzeniu o podsfitkę (3cm luzu). Każdy kompakt jest obszerniejszy. W mojej starej 508 osoby o wzroście 190 wygodnie z tyłu podróżują

Krzysztof
Editor

Trzeba było usiąść, a nie klękać i wgapiać się w tylną szybę…
BP, MSPANC.
Mam 181 cm wzrostu i siedząc na kapanie w Nowym 508 (nie SW, bo tam jest więcej miejsca) nie szoruję głową o podsufitkę. Faktycznie, nie ma nadmiaru miejsca, ale też nie przesadzajmy, że 170-centrymetrowy człowiek bez irokeza na głowie będzie tam miał bardzo blisko do podsufitki.

Chyba
Gość
Chyba

Większa 308 patrząc z profilu, co oczywiście nie jest wadą