sobota, 2 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Nowy Peugeot e-208 debiutuje w Polsce. Świetny efekt zegarów 3D

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2019-11-21
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
54 2
0
Nowy Peugeot e-208 (Fleet Market)
96
UDOSTĘPNIEŃ
159
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine

Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora

Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault

Do czego by tu wykorzystać grafikę 3D? Technolodzy Peugeota głowili się i głowili i w końcu wymyślili. Nowy Peugeot e-208, który zadebiutował podczas targów Fleet Market oraz jego spalinowy odpowiednik zostały wyposażony w zegary z efektem trójwymiarowym, które sprawiły, że zasiadłam w nowym modelu na odrobinę dłużej niż początkowo zamierzałam.

Nowego Peugeot 208 można oglądać już w polskich salonach dealerskich, ale elektryczna wersja odbyła swój publiczny debiut dopiero na targach biznesowych Fleet Market w Warszawie. Model na pierwszy rzut oka właściwie niewiele różni się do benzynowego czy wysokoprężnego brata. O obecności elektrycznego napędu świadczy tylko niebieskie „e” w nazwie oraz grill z elementami w kolorze nadwozia. W środku o alternatywnym napędzie przypominają dodatkowe funkcje pozwalające na zobrazowanie przepływu energii oraz informujące o stanie naładowania akumulatorów. Identyczna z wersją spalinową jest również przestrzeń wewnątrz kabiny oraz pojemność bagażnika.

Jeszcze ciekawszy i-Cockpit

Schemat nowego i-Cockpitu, który sprawdził się w przypadku Peugeot 508, w miejskim 208 również zdaje egzamin i nic nie poradzę na to, że bardzo lubię to rozwiązanie. Przyciski pod ekranem dotykowym uwielbiam za funkcjonalność, niewielką kierownicę zawsze z przyjemnością trzymam w dłoniach a lewarek automatycznej skrzyni zachęca zgrabnym kształtem, jednak dopiero ekran wskaźników znajdujący się nad kierownicą sprawił, że mój wzrok zatrzymał na dłużej. Z kolei palce zaczęły klikać zmieniając poszczególne ustawienia wyświetlacza. Zdjęcia nie oddają trójwymiarowego efektu, to trzeba zobaczyć na żywo.Nowy Peugeot e-208 (Fleet Market)

Ile jest miejsca w Peugeot 208?

Dla kierowcy o średnim wzroście takim jak ja, miejsca jest wystarczająco, nie liczmy jednak na przestrzenie z tyłu. Pod tym względem w 208 jest skromnie. Nie doczekałam się niestety na bardziej postawną osobę, która przymierzyłaby się do Peugeota, ale na to jeszcze przyjdzie pora, gdy samochód trafi do naszych redakcyjnych testów. Fotel wersji GT (dostępny także w wersji GT Line), którą wystawiono podczas targów ma sportowy charakter, dobrze obejmuje boki ciała i przekonuje mnie do siebie tak, jak pozostałe elementy i-Cockpitu. W kabinie znajdziemy dwie podstawki na kubek, schowek po stronie pasażera z kolei smartfon możemy ulokować pod klapką na konsoli środkowej.

Napęd pojazdu pochodzi od jednostki elektrycznej o mocy 100 kW, czyli 136 KM. Peugeot potrafi rozpędzić się od 0 do 50 km/h w czasie 2,8 sekundy a setka pokazuje się na liczniku po upływie 8,1 sekundy. Model został wyposażony w akumulatory o pojemności 50 kWh, które pozwalają na pokonanie dystansu do 340 km.

Kiedy zobaczymy e-208 w salonach dealerskich?

Peugeot już jakiś czas temu wycenił model e-208. Za samochód trzeba zapłacić przynajmniej 124.900 zł a to oznacza, że podstawowa cena pojazdu mieści się w granicy wyznaczonej do rządowych dopłat do samochodów elektrycznych w wysokości 37.500 zł. W bazowej kwocie otrzymamy dobrze wyposażoną wersję Active. W salonach dealerskich bliźniak Opla Corsy-e pojawi się pod koniec lutego lub na początku marca 2020 roku.

Oprócz Peugeota 208 oraz e-208 na targach Fleet Market można było zobaczyć 508 SW, 3008, 5008, 308 i Riftera.

 

Małgorzata Kozikowska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Nowy Peugeot e-208 (Fleet Market)Nowy Peugeot e-208 (Fleet Market)
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 20830083085008508Fleet MarketPeugeottargi motoryzacyjne
Udostepnij67Tweet12Udostepnij3
Poprzedni

Diesel czy benzyna a może elektryk z dotacją? Jaki samochód kupić.

Następny

Nowy DS 7 Crossback E-Tense w Polsce! Piękne wnętrze i napęd hybrydowy o mocy 300 KM

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
Nowy DS 7 Crossback E-Tense w Polsce!

Nowy DS 7 Crossback E-Tense w Polsce! Piękne wnętrze i napęd hybrydowy o mocy 300 KM

Renault Pro+ prezentuje skrojone na miarę rozwiązania i nową ofertę wodorową na targach Solutrans

Nowe Megane R.S. Trophy-R Sportowym Samochodem Roku wg magazynu Echappement

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku
  • R70 - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?
  • Michal - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?
  • Dudek - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Kasia - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?
  • piotr - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Kasia - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Łukasz - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Slawo - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine
  • Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault
  • Kartka z kalendarza: Peugeot 601 – mija 85 lat od prezentacji modelu
  • Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku
  • Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Peugeot – wiodąca marka w czerwcu 2022 roku na rynku hybryd plug-in w Hiszpanii
  • DS 4 z dwoma nagrodami od profesjonalistów
  • Peugeot 408 się spodobał! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 26/2022
  • Citroën ë-C4 i C3 Aircross w wersji specjalnej – zamówisz tylko on-line! Tylko 50 szt.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.