Peugeot jest partnerem turnieju Rolanda Garrosa od 35 lat i ponownie wspiera to prestiżowe wydarzenie, które odbędzie się w Paryżu w dniach 26 maja – 9 czerwca 2019 roku. Jedenastu ambasadorów Peugeot będzie reprezentowało barwy marki na korcie w zmodernizowanym kompleksie sportowym. Peugeot zapewni również przewóz zawodników, VIP-ów, dziennikarzy i publiczności za pomocą floty 226 samochodów. Podczas turnieju marka zaprezentuje swoją nową międzynarodową kampanię komunikacyjną związaną z tenisem. We współpracy z organizatorami turnieju Rolanda Garrosa zostanie przygotowana również nowa edycja serii krótkich filmów Road To Roland-Garros, w której pojawi się nowy Peugeot 508 SW.
Jedenastu ambasadorów Peugeot w turnieju Rolanda Garrosa
Od 26 maja do 9 czerwca w rozgrywkach turnieju Rolanda Garrosa weźmie udział 11 ambasadorów Peugeot:
– w grze singlowej Alexander Zverev (Niemcy – 5. miejsce w rankingu ATP), Juan Martin Del Potro (Argentyna – 9. miejsce), Diego Schwartzman (Argentyna – 20. miejsce), Lucas Pouille (Francja – 25. miejsce), Fernando Verdasco (Hiszpania – 26. miejsce), Pablo Carreño Busta (Hiszpania – 56. miejsce), Robin Haase (Holandia – 67. miejsce), Leonardo Mayer (Argentyna – 68. miejsce),
– w deblu Jamie Murray (Wielka Brytania), Robert Farah (Kolumbia) i Juan Sebastian Cabal (Kolumbia). Robert Farah i Juan Sebastian Cabal zwyciężyli niedawny ATP Masters 1000 w Rzymie. Są na 10. miejscu światowego rankingu.
Nowa międzynarodowa kampania komunikacyjna
Z okazji turnieju Rolanda Garrosa Peugeot rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną, która podkreśla strategię elektryfikacji marki. Kampania przedstawia nowego Peugeot e-208 i strategię Peugeot wejścia w nową erę motoryzacji i transformacji energetycznej poprzez pokazanie stylu życia nowego pokolenia, zawodników takich jak Alexander Zverev, Lucas Pouille czy Pablo Carreño Busta.
Film został nakręcony w Nicei i Monako i wyprodukowany przez agencję Willie Beamen.
Kampania jest już dostępna na Facebooku, Twitterze i YouTube.
#UNBORINGTHEFUTURE
Peugeot głównym partnerem i oficjalną marką samochodów turnieju
Peugeot zapewni, dzięki flocie 226 samochodów (głównie Peugeot 508, Peugeot 508 SW, Peugeot 5008 i Peugeot Traveller), przewóz zawodników, VIP-ów, dziennikarzy i widzów przez dwa tygodnie turnieju.
Nowy Peugeot 508 SW będzie również głównym bohaterem programu Road To Roland-Garros, kilkuodcinkowej serii dostępnej w internecie z okazji edycji 2019. W programie wystąpi siedmiu ambasadorów marki: Alexander Zverev, Juan Martin Del Potro, Lucas Pouille, Diego Schwartzman, Pablo Carreño Busta, Fernando Verdasco i Robin Haase. Będą odpowiadali na zabawne i czasem niecodzienne pytania głosu z off-u lub aktora Guillaume’a Dolmansa podczas dojazdów na korty turnieju Rolanda Garrosa. Seria ma na celu pokazanie ich prawdziwej osobowości.
Podczas tegorocznego turnieju Rolanda Garrosa marka zaprezentuje również nowego Peugeot e-208 w niebieskim kolorze vertigo. Transformacja energetyczna jest prawdziwą szansą, dlatego nowy Peugeot 208 jest dostępny od momentu premiery w wersjach z silnikiem elektrycznym, benzynowym i wysokoprężnym. Nowa generacja Peugeot 208 świadczy wyraźnie o wyższej klasie samochodów marki. Odzwierciedla to wyrazista, młodzieńcza i niezwykle energetyczna stylistyka. Innowacje nie kończą się na niepowtarzalnym stylu. Nowy Peugeot 208 jest wyposażony w innowacyjny Peugeot i-Cockpit® kolejnej generacji, z panelem wirtualnych zegarów 3D umieszczonym na linii wzroku kierowcy oraz w szeroką gamę systemów wspomagania prowadzenia przejętych z samochodów z wyższych segmentów rynku.
Concept 508 Peugeot Sport Engineered zostanie również zaprezentowany podczas turnieju. Inżynierowie Peugeot SPORT wykorzystali swoje unikatowe know-how i opracowali concept 508 Peugeot Sport Engineered, który nawiązuje do radykalnego sedana Peugeot 508 HYBRID. Nowy, wyczynowy samochód koncepcyjny o niskiej emisji rozwija wysokie osiągi, jakich nie miał dotąd żaden Peugeot. Przyciąga wzrok atletyczną i drapieżną stylistyką.
Peugeot udowadnia, że elektryfikacja może oznaczać czystą przyjemność z jazdy, a samochody elektryczne zapewniają zupełnie nową jakość osiągów, które łączą intensywność z wydajnością.
Nowy kompleks sportowy na potrzeby turnieju Rolanda Garrosa
Na potrzeby tegorocznej edycji turnieju został odnowiony legendarny kort Philippe’a Chatriera. Teraz pomieści 15 000 widzów, zapewniając większy komfort i lepszą widoczność. Pod trybunami zbudowano również nowe pomieszczenia dla zawodników.
W 2020 roku nad kortem Philippe’a Chatriera zostanie zainstalowany rozsuwany dach, który będzie można zamknąć w razie deszczu.
Podczas tegorocznego turnieju Rolanda Garrosa odbędzie się również oficjalne otwarcie nowych szklarni Auteuil i nowego kortu tenisowego zbudowanego w hołdzie Simonne Mathieu.
Nowoczesne szklarnie będą chronić unikatowe gatunki roślin. Będą również przestrzenią relaksu i tłem dla kortu poświęconego Simonne Mathieu. Tenisistka była bojowniczką opozycji i kapitanem sił zbrojnych Wolnej Francji w czasie II wojny światowej. Dwukrotnie zwyciężyła w turnieju French Open w 1938 r. i 1939 r., a także zdobyła 11 tytułów wielkoszlemowych. Stała się drugą najlepszą francuską tenisistką, po Suzanne Lenglen.
PEUGEOT
Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji.
Peugeot działa w blisko 160 krajach i posiada sieć ponad 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 r. marka sprzedała ponad 1.740.000 samochodów.
Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze