Cena katalogowa brutto Peugeot e-208 w wersji Active rozpoczyna się od 124.900 zł i spełnia kryteria dofinansowania samochodów elektrycznych w ramach Funduszu Niskoemisyjnego Transportu.
Nowy Peugeot e-208 uzupełnia gamę 208 dostępną już w wersjach z silnikiem spalinowym: benzynowym i wysokoprężnym. Oferta zróżnicowanych układów napędowych w ramach jednego modelu wynika ze strategii marki „Power of choice”. Założeniem tej strategii jest, aby klient mógł wybrać 208 z najbardziej odpowiadającym jego potrzebom układem napędowym, nie rezygnując z walorów stylistycznych ani z wyposażenia co wpisuje się w wizję marki #UNBORINGTHEFUTURE, w której wejście w erę transformacji energetycznej nie oznacza rezygnacji z przyjemności użytkowania samochodu.
Wersja Active PEUGEOT e-208, spełniająca kryteria rządowego dofinansowania samochodów elektrycznych w kwocie nawet do 37.500 zł, oferuje więc, podobnie jak wersje z tradycyjnym napędem, nowatorską stylistykę, ale również unikatowe rozwiązanie stanowiska kierowcy Peugeot i-Cockpit (składa się na nie: kompaktowa kierownica, zegary na linii wzroku kierowcy ukazujące informacje dotyczące jazdy oraz multimedialny ekran dotykowy o przekątnej 7”).
Nowy Peugeot e-208 powstał na bazie najnowszej generacji platformy Grupy PSA, określanej skrótem CMP (Common Modular Platform). Przeznaczona dla segmentów B i C, nowa płyta podłogowa uzupełnia dotychczasową ofertę platformy EMP2 (Efficient Modular Platform). Jak wskazuje nazwa, platforma CMP jest modularna pod względem wymiarów i dostosowania do różnych jednostek napędowych. Tym samym jest przystosowana do różnych rodzajów napędu: benzynowego, wysokoprężnego oraz elektrycznego.
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze