Peugeot powiększa gamę elektrycznych pojazdów dostawczych. Do cenników dołączył model e-Boxer, którego zamówimy od 258.100 zł netto.
Peugeot e-Boxer do tanich niestety nie należy, ale rynek motoryzacyjny przyzwyczaił nas już do tego, że na napęd elektryczny musimy przeznaczyć znacznie więcej niż za spalinowy. Dostawczy model na prąd, w najkrótszej wersji nadwoziowej L1H1 i wariancie Furgon Premium kosztuje minimum 258.100 zł netto, czyli więcej niż dwa modele z silnikiem Diesla 2.2 Blue HDi. Za dłuższą wersję L2H2 zapłacimy 267.000 zł netto.
Elektrycznego Boxera zamówimy w 4 wersjach długości i 3 wysokościach nadwozia a ładowność pojazdu sięga 1890 kg. Przestrzeń ładunkowa jest identyczna w modelem spalinowym i wynosi nawet 17 m3.
Napęd Peugeot e-Boxer pochodzi od 120-konnego silnika zasilanego z akumulatora o pojemności 37 kWh. Bateria pozwala na pokonanie na jednym ładowaniu do 200 km według cyklu WLTP. Przy czym Peugeot zaznacza, że 80% kierowców pojazdów użytkowych nie przekracza tego dystansu w codziennej pracy i wybór e-Boxera powinien być dla nich „oczywisty”. Drugą opcją jest akumulator o pojemności 70 kWh, który możemy zamówić w pojazdach o długości L3H2 i dłuższych. Maksymalny zasięg Boxera w tej wersji wynosi 340 km.
W mniejszym modelu e-Expert, Peugeot zastosował mocniejszy 136-konny silnik i baterie o pojemności 50 oraz 75 kWh.
Zobacz także: pierwsza jazda Oplem Vivaro-e
„Nowy e-Boxer uzupełnia gamę samochodów dostawczych marki Peugeot, które już od dawna znajdują uznanie w oczach polskich klientów. Jestem pewien, że nasza nowa oferta również spełni ich oczekiwania. Nowy Peugeot e-Boxer to kwintesencja strategii marki „Power Of Choice”, dająca wybór nie tylko rodzaju napędu, w tym przypadku 100% elektrycznego, ale również szerokiej gamy nadwozi, która odpowiada na potrzeby różnego rodzaju biznesów i charakteryzuje się doskonałymi parametrami użytkowymi. Marka Peugeot, tradycyjnie silna w segmencie samochodów dostawczych na polskim rynku, ma bezsprzecznie kolejny atut, który pozwoli na poszerzenie grona jej klientów” – oświadczył Paweł GAWRYLUK, dyrektor marki Peugeot w Polsce
Najnowsze komentarze