czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Nowy Peugeot e-Partner już na polskim rynku. Cena, wersje, wyposażenie

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-10-25
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
282 9
1
249
UDOSTĘPNIEŃ
831
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Peugeot rozszerza ofertę elektrycznych samochodów dostawczych na polskim rynku. Do modeli e-Expert i e-Boxer dołączył e-Partner. Ile trzeba zapłacić za elektryka?

Najtańsza wersja Peugeot e-Partner kosztuje w polskich salonach dealerskich 113.000 zł netto. W tej kwocie zamówimy furgon o długości Standard (4403 mm ) w wersji Pro. Za wersję Premium trzeba zapłacić 120.500 zł a cena e-Partnera Long o długości 4753 mm wynosi minimum 124.600 zł.

Napęd Peugeot e-Partner pochodzi od silnika elektrycznego o mocy 136 KM i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm, który korzysta z energii akumulatora o pojemności 50 kWh. Zestaw umożliwia pokonanie na jednym ładowaniu do 275 km według danych WLTP. Według Peugeota prawie 80% kierowców pojazdów użytkowych przejeżdża średnio mniej niż 200 km dziennie, dlatego elektryczna wersja Partnera powinna być dla nich odpowiednim wyborem.

Zobacz także: Nowy Peugeot 308 przybywa do dealerów we Francji. Kiedy pojawi się w Polsce?

Pojemność ładunkowa do 4,4 m3.

Pojemność ładunkowa elektryka wynosi 4,4 m3, czyli tyle samo co w modelach spalinowych, ale ładowność jest nieco mniejsza. W wersji z silnikiem benzynowym lub dieslem wynosi 1000 kg a w modelu na prąd 800 kg. Peugeot oferuje 2 rodzaje nadwozia: furgon (do 3 miejsc w kabinie) oraz furgon brygadowy (do 5 miejsc).

Pojazd otrzymał nowoczesne wnętrze z cyfrowymi zegarami na linii wzroku kierowcy, ekran dotykowy oraz kompaktową kierownicę. W wyposażeniu znalazły się:

  • bezkluczykowy dostęp i uruchamianie samochodu,
  • bezprzewodowa ładowarka indukcyjna do smartfonów,
  • Advanced Grip Control z pięcioma trybami jazdy,
  • system wspomagania ruszania na wzniesieniu,
  • Visiopark 180˚ (kamera cofania),
  • system Surround Rear Vision (kontrolowanie otoczenia samochodu z tyłu i po stronie pasażera z wyświetlaniem obrazu na ekranie o przekątnej 5” umieszczonym w miejscu lusterka wstecznego),
  • tempomat z ogranicznikiem prędkości,
  • alarm niezamierzonego przekroczenia linii,
  • system ostrzegania przed kolizją,
  • system Active Safety Brake (automatyczne hamowanie awaryjne),
  • system wykrywania zmęczenia kierowcy,
  • automatyczne przełączanie świateł drogowych i mijania,
  • rozszerzony system rozpoznawania znaków drogowych,
  • system monitorowania martwego pola,
  • system stabilizacji toru jazdy przyczepy,
  • wskaźnik przeciążenia samochodu.

Nowy Peugeot e-Expert jest skierowany do małych firm usługowych m.in. kwiaciarni, hydraulików, czy elektryków, firm dbających o ekologiczny wizerunek oraz administracji szpitali i gmin, którzy poszukują samochodu o zerowej emisji spalin. Istnieje również możliwość adaptacji pojazdu do specyficznych potrzeb klientów (ambulanse, straż pożarna, policja, czy chłodnie).

Zobacz także: Nadchodzi koniec segmentu B. Citroën C3, Renault Clio, Peugeot 208, VW Polo będą tylko elektryczne?

Ładowanie e-Partnera

W ofercie dostępne są dwa rodzaje ładowarek pokładowych. W standardzie otrzymamy ładowarkę prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW, a w opcji – prądu trzyfazowego o mocy 11 kW. Znajdujące się na lewym tylnym błotniku gniazdo ładowania umożliwia ładowanie na kilka sposobów: ze standardowego gniazdka, ze wzmocnionego gniazda lub z terminalu typu Wall Box, a nawet ze stacji szybkiego ładowania.

Ile trwa ładowanie?

• z gniazdka standardowego (8 A): 31 godz.,
• ze wzmocnionego gniazda (16 A): 15 godz.,
• ze stacji Wall Box 7,4 kW: 7,5 godz. prądem jednofazowym za pomocą pokładowej ładowarki 7,4 kW,
• ze stacji Wall Box o mocy 11 kW: 5 godz. za pomocą trójfazowej ładowarki pokładowej (11 kW),
• ze stacji szybkiego ładowania – układ chłodzenia akumulatora pozwala na zastosowanie ładowarek o mocy 100 kW i naładowanie do 80% pojemności w ciągu 30 minut.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: e-Boxere-Experte-PartnerPeugeotsamochody elektryczne
Udostepnij100Tweet62Udostepnij17
Poprzedni

Citroën i „Bohaterowie Sahary” w najbardziej prestiżowym kinie Lwowa oraz Radio-Motor w Wilnie. Ogłoszenia sprzed lat

Następny

Nowa Dacia Duster bez centralnego zamka

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Nowa Dacia Duster bez centralnego zamka

Post-production : Astuce Productions

Citroën Ë-Berlingo Van - elektryczna wersja już dostępna od 113.000 zł netto

Kradli DS 7 Crossback i wysyłali je do Afryki

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Piotr - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Anonimowo - Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta
  • Anonimowo - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • Chip2 - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • mechanik prawdziwy - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Józek mechanik - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Stella - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Pękam-Ze-Śmiechu - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Akcjonariusz 2CV - Dynamiczny wzrost rejestracji marki DS Automobiles w Polsce
  • qwe - Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault
  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.