piątek, 27 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Nowy Peugeot e-Rifter debiutuje na polskim rynku. Jaka cena?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-06-01
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
378 4
3
Peugeot e-Rifter
328
UDOSTĘPNIEŃ
1.1k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Peugeot wprowadza 3008 GT Black Tone oraz 5008 GT Black Tone

Gosia Rdest po 2. turze Alpine Elf Europa Cup

Citroën AMI dla Akademii Policyjnej. Tak, tej którą pamiętacie z lat 80-tych

Peugeot rozszerza gamę samochodów elektrycznych w Polsce. Na rynku debiutuje e-Rifter, który dołączył do bogatej gamy samochodów na prąd składającej się już z modeli e-208, e-2008, e-Traveller, którego niedawno testowaliśmy oraz pojazdów dostawczych: e- Expert i e-Boxer.

Elektryczny kombivan jest oferowany w czterech wersjach wyposażenia: Active Pack, Allure, Allure Pack i GT. Cena modelu rozpoczyna się od 144.700 zł. Klienci mogą wybrać dwie długości pojazdu Standard oraz Long. Dłuższą wersję zamówimy wyłącznie w wariancie Allure Pack za 164.700 zł.

  • Wersja podstawowa Active Pack została wyposażona w manualną klimatyzację, radio Bluetooth z monochromatycznym, 5-calowym ekranem dotykowym, elektryczny hamulec postojowy oraz pakiet Safety. Konfigurację wnętrza ułatwia składana tylna kanapa dzielona w układzie 2/3-1/3. Przesuwne drzwi boczne dostaniemy w tej wersji tylko z prawej strony.
  • Do wariantu Active Pack wycenionego na 153 tys. zł Peugeot dokłada wspomaganie parkowania tyłem, zderzaki w kolorze nadwozia i chromowany grill. Auto otrzymało również składany fotel pasażera z przodu, pakiet Safety Plus, przesuwne drzwi boczne z lewej strony, relingi dachowe lakierowane w kolorze czarnym, światła dzienne LED i reflektory przeciwmgłowe.
  • W trzecim poziomie wyposażenia Allure Pack kierowca może korzystać z cyfrowego i-Cockpitu, 8-calowego ekranu dotykowego z technologią Mirror Screen oraz kamery cofania. Peugeot wyposażył e-Riftera w tej wersji w 16-calowe aluminiowe felgi, skórzaną kierownicę, dodatkowo przyciemniane szyby sterowane elektrycznie również w 2 rzędzie i otwieraną tylną szybę w pokrywie bagażnika. Cena Peugeot e-Rifter w tej wersji wynosi 159.400 zł.
  • W najwyższej wersji GT, która kosztuje 168.400 zł znalazły się dodatkowo: 17-calowe aluminiowe felgi, elementy stylistyczne GT, automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja, pojedyncze tylne siedzenia, bezdotykowy dostęp i uruchamianie samochodu, czujniki parkowania z przodu, system monitorowania martwego pola i strefy bocznej samochodu.

Zobacz test: Citroën ë-C4 – relaksująca elektromobilność

Peugeot e-Rifter napędza ten sam silnik co model e-208 i e-2008. Jednostka generuje 100 kW (136 KM) mocy oraz 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd elektryczny pozwala na jazdę bez wibracji, hałasu, emisji i zapachu spalin oraz bez konieczności zmiany biegów. Energia pochodzi od akumulatora pojemności 50 kWh, który pozwala na przejechanie maksymalnego dystansu 280 km.

Dostępne są dwa rodzaje ładowarek pokładowych. W standardzie Peugeot zapewnia ładowarkę jednofazową o mocy 7,4 kW. Opcjonalnie zamówimy ładowarkę trójfazową o mocy 11 kW.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Peugeot e-Rifter
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: e-2008e-208e-Boxere-Experte-Riftere-TravellerPeugeot
Udostepnij131Tweet82Udostepnij23
Poprzedni

Nowa kampania reklamowa Peugeot 508 PSE z Novakiem Djokovicem

Następny

Carlos Ghosn przesłuchiwany przez francuskich śledczych

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
Carlos Ghosn usunięty z kolejnego stanowiska. Miał zbyt dużo władzy?

Carlos Ghosn przesłuchiwany przez francuskich śledczych

Renault Triber

Renault Triber zdobył 4 gwiazdki w teście zderzeniowym Global NCAP

Citroen e-Berlingo

Nowy Citroën e-Berlingo już na polskim rynku. Cena 137.140 zł

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Slawo - Peugeot wprowadza 3008 GT Black Tone oraz 5008 GT Black Tone
  • Slawo - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Jan - Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault
  • Piotr - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Anonimowo - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Wera - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Duster1 - Dacia Jogger jako tani kamper z podwójnym łóżkiem i kuchenką
  • Teddi - Dacia Spring kontra Audi E-tron GT. Który samochód wygra?
  • PISZ DOBRZE - Jak jeździć taniej? Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG? Test na autostradzie i w mieście
  • Marysia - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot wprowadza 3008 GT Black Tone oraz 5008 GT Black Tone
  • Gosia Rdest po 2. turze Alpine Elf Europa Cup
  • Citroën AMI dla Akademii Policyjnej. Tak, tej którą pamiętacie z lat 80-tych
  • Jest oficjalne stanowisko grupy Renault w sprawie sprzedaży marki Dacia
  • Peugeot 207 HDi z przebiegiem blisko siedemset tysięcy kilometrów
  • Dacia Jogger jako tani kamper z podwójnym łóżkiem i kuchenką
  • Citroën zapomniał wykupić w Polsce domenę Citroën.pl?
  • Dacia Spring kontra Audi E-tron GT. Który samochód wygra?
  • Citroën C3 I – używany tani samochód do miasta. Wciąż atrakcyjny
  • Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.