Peugeot Partner Tepee to udany samochód. Wystarczy na niego spojrzeć, aby poczuć się bezpiecznie. To pojazd nadający się idealnie do długich rodzinnych podróży. Nowoczesność i dynamikę pojazdu można odmieniać na wiele przypadków – wariantów, różniących się elementami nadwozia i umożliwiających indywidualizację pojazdu w zależności od poziomów wykończenia.
Jego dopracowany design i estetyka w każdym detalu są wyrazem staranności, z jaką styliści stworzyli pojazd pozwalający cieszyć się życiem.
Styliści Peugeot zaprojektowali charakterystyczny dla Marki przód z szeroko otwartym wlotem powietrza i otulającym szerokim przednim pasem.
Nowoczesny i duży blok optyczny ze światłami w kształcie cylindrów nadaje pojazdowi pełne wyrazu spojrzenie i podkreśla jego charakter. Sporych rozmiarów emblemat Lwa umieszczono na nosie pokrywy silnika, tak jak to ma miejsce w innych kreacjach marki. Forma V-kształtna definiuje linie przedniej pokrywy.
Zdecydowany przód wyraża całą dynamikę Bippera. Ten dynamiczny i solidny wygląd może stanowić przedmiot personalizacji. Tworząc kombinacje pięciu elementów tworzących przód pojazdu (pas przedni, maskownice reflektorów przeciwmgielnych, dwuczęściowy nos pokrywy i maskownica dolnej części przedniego pasa), każdy poziom wykończenia tworzy odrębną osobowość. Dążenie do indywidualizacji w pełni spełnia oczekiwania klientów Partnera Tepee.
Harmonijne, nieprzerwane połączenie przedniej i tylnej części pojazdu uzyskane jest dzięki linii nadwozia, która rozpoczyna się w dolnej części przedniego błotnika, unosi się wzdłuż bardzo wygiętych łuków kół i biegnie aż do słupków szerokiej wysuniętej przedniej szyby.
Doskonale doświetlone wnętrze pojazdu uzyskano dzięki dużej przedniej szybie oraz wykończeniu boków Partnera Tepee, gdzie pozostawiono dużo miejsca przeszklonym powierzchniom. Odwrócona symetria przednich i tylnych szyb podkreśla nowoczesny i aktywny wygląd nowego ludospace Peugeot.
Warto zwrócić uwagę na idealne zabudowanie szyn prowadzących drzwi bocznych przesuwnych pod tylnymi słupkami, co jest przykładem tego, jak wielką wagę projektanci przywiązują do każdego szczegółu. Podobnie listwy ochronne, które współgrają z linią szyb.
Tył pojazdu ma lekko zaokrąglony kształt i wyposażony jest w przeszklone drzwi bagażnika, ułatwiające dostęp do bagażnika. Światła, umieszczone w górnej części, aby zabezpieczyć je przed stłuczkami miejskimi, mają podłużny kształt, aby zapewnić maksymalne otwarcie drzwi bagażnika i ułatwić codzienne życie.
Tylny zderzak, dostępny w wielu wariantach, może być w wersji Outdoor wzmocniony dodatkową osłoną, idącą od zderzaka pasa przedniego.
Dzięki zwartym wymiarom (długość 4,38 m, szerokość nadwozia 1,81 m, wysokość 1,80 m) Partner Tepee porównywany jest z hatchbackiem ze średniej klasy.
Praktyczne i wyjątkowo przestronne wnętrze
Solidna deska rozdzielcza, elementy sterowania, optymalna ergonomia i sprytne rozmieszczenie licznych schowków sprawiają, iż wszyscy czują się niezwykle bezpieczni w Partnerze Tepee.
Deska rozdzielcza wraz z szeroką i wysoką konsolą środkową wpływa na poczucie bezpieczeństwa i komfort odczuwany wewnątrz pojazdu. „Nauczenie” się go jest niezwykle łatwe. Zegary zestawu wskaźników są bardzo czytelne a wszystkie elementy sterowania są zawsze pod ręką. Kontrolki i przyciski są idealnie rozmieszczone na konsoli środkowej, podobnie jak dźwignia zmiany biegów, która znalazła swoje miejsce na desce rozdzielczej
Stanowisko kierowcy jest praktyczne i eleganckie zarazem dzięki aranżacji, którą tworzy sześć okrągłych otworów (nawiewy i schowki), rozmieszczonych wokół konsoli i na końcach deski rozdzielczej. Ten współczesny akcent okrągłości odróżnia się od shierarchizowanej struktury konsoli środkowej i podkreśla osobowość wnętrza.
Poszczególne elementy deski rozdzielczej (tło zegarów zestawu wskaźników, pas deski rozdzielczej, maskownice nawiewów i elementów sterowania otwarciem wewnętrznym) różnią się sposobem wykończenia, stosownie do poziomów wyposażenia, umożliwiając indywidualizację wnętrza pojazdu.
Komfort użytkowników to jeden z priorytetów stylistów.
Przednie fotele są niezwykle wygodne i gwarantują optymalne boczne podparcie. Dzięki regulacji wysokości fotela – w zależności od poziomów wykończenia – oraz regulacji poziomej i pionowej kierownicy kierowca bez trudu znajdzie najwygodniejszą pozycję do jazdy.
Gruby, chudy, wysoki i niski – będą się czuli swobodnie wewnątrz Partnera Tepee. Wysokość do dachu wynosi 1,02 m a szerokość na poziomie łokci 1,48 m.
Trzej tylni pasażerowie, siedzący 20 mm wyżej niż kierowca, mają zapewnioną wysokość do dachu 0,99 m oraz szerokość na poziomie łokci 1,49 m.
Na uwagę zasługuje również niebagatelna przestrzeń na poziomie kolan, wynosząca 245 mm, między przednimi fotelami i kolanami tylnych pasażerów.
Wreszcie odległość mierzona od pedału przyspieszenia do oparcia tylnego fotela wynosi 172 cm.
Partner Tepee ma długość średniego hatchbacka, ale większą przestronność na wszystkich miejscach. Do tego dochodzi ułatwiony dostęp do tylnych miejsc dzięki drzwiom bocznym przesuwnym po obu stronach.
Trzy indywidualne tylne fotele zwiększające modułowość pojazdu
Partner Tepee został seryjnie wyposażony w tylną kanapę dzieloną 2/3–1/3, składaną i demontowalną. Dzięki temu możliwe jest usunięcie części lub całego tylnego siedzenia stosownie do potrzeb.
Jednakże, aby zwiększyć modułowość Partnera Tepee, dostępna jest konfiguracja z trzema indywidualnymi fotelami. Każdy fotel, wyposażony w zagłówek w kształcie przecinka oraz nachylane oparcie, można z łatwością złożyć i zdemontować.
Fotel środkowy posiada skorupę z uchwytem na kubki, a po złożeniu może tworzyć rodzaj stolika między dwoma bocznymi siedzeniami. Do tego należy dodać składane stoliki „lotnicze” z tyłu przednich foteli.
To innowacyjne i specyficzne w segmencie, do którego należy Partner Tepee wyposażenie umożliwia rozmaite zagospodarowanie wnętrza, stosownie do potrzeb.
Imponująca ilość schowków
Przeznaczony do celów rodzinnych lub rekreacyjnych Partner Tepee został wyposażony w liczne schowki, zagospodarowane w każdej dostępnej przestrzeni wewnątrz pojazdu. Otwarte, zamknięte czy nawet ukryte – będą służyć zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Dzięki schowkom w desce rozdzielczej, o pojemności całkowitej 12 l i będących zawsze w zasięgu ręki nie trzeba już przetrząsać bagażnika w poszukiwaniu małych przedmiotów codziennego użytku. Kierowca i pasażerowie mają do swojej dyspozycji następujące schowki:
– schowek w górnej części za kierownicą,
– otwarty lub zamknięty schowek, ewentualnie klimatyzowany, w zależności od wersji, po stronie pasażera,
– schowek z boku w niskiej środkowej konsoli po stronie pasażera,
– schowek w formacie ISO z dywanikiem w zależności od obecności zmieniarki CD,
– dwa schowki pod nawiewami w części środkowej deski rozdzielczej,
– wyciągana popielniczka.
Wnęka podsufitowa o pojemności do 12,5 l pozwala pasażerom siedzącym z przodu na przewożenie różnego rodzaju rzeczy lub dokumentów w górnej części.
Otwory kontrolne pozwalają dojrzeć schowane rzeczy.
Drzwi posiadają schowki, umożliwiające przewożenie butelki 1,5 l i oraz puszki.
Podstawa hamulca ręcznego zawiera 2 uchwyty na kubki, dostępne dla pasażerów siedzących z tyłu. Istnieje możliwość umieszczenia w tym miejscu zamykanej konsoli środkowej (dostępnej w opcji), o pojemności 13 l.
W zależności od poziomu wyposażenia dostępne są szuflady do zainstalowania pod przednimi fotelami o całkowitej pojemności 2 x 5 l. Dodatkowo oferowane są schowki w podłodze pod przednimi fotelami, każdy o pojemności 3,5 l.
Z myślą o pasażerach siedzących z tyłu, w zależności od wersji urządzone zostały schowki o pojemności jednostkowej 7 l w podłodze.
Ponadto mają oni do swojej dyspozycji mały schowek w drzwiach bocznych przesuwnych.
Design, olbrzymia ilość światła i sprytne schowki dzięki dachowi Zénith
Nowy dach Zénith, o śmiałym i oryginalnym design, zwiększa komfort, praktyczność i dobre samopoczucie wewnątrz Partner Tepee. To prawdziwe powiększenie przestrzeni życiowej!
Składa się ze schowków, urządzonych dzięki inteligentnemu wykorzystaniu przestrzeni dostępnej pod sufitem oraz z czterech dużych szyb, znajdujących się na poziomie dachu. Te ostatnie zapewniają niezwykłą jasność wnętrza i zwiększają widoczność.
Siedzące z tyłu dzieci będą z pewnością zachwycone możliwością oglądania widoków nad głowami! Z dachem Zénith podróżowanie Partnerem Tepee będzie dla nich maksymalnie przyjemne.
Wraz z dachem Zénith oferowane są liczne schowki o łącznej pojemności ponad 80 l, wygospodarowane na poziomie dachu. Pasażerowie mają do swojej dyspozycji:
– poprzeczną wnękę podsufitową
– środkowy schowek z przodu
– środkowy schowek z tyłu, z przezroczystym dnem
– tylny kufer dostępny z ostatniego rzędu i z zewnątrz po otwarciu tylnych drzwi bagażnika)
W tylnej górnej części zostały umieszczone trzy okrągłe i eleganckie nawiewy oraz dodatkowo dyfuzor zapachu, potęgujący uczucie komfortu wewnątrz pojazdu.
Na zewnątrz natomiast oferowane są relingi dachowe, współgrające z dachem Zénith, umieszczone wzdłuż lub w poprzek pojazdu w zależności od potrzeb, powiększając jeszcze jego modułowość.
Niebagatelna pojemność bagażnika, umożliwiająca przewożenie wszystkich bagaży rodzinnych oraz sprzętu rekreacyjnego
Bagażnik nowego Partnera Tepee ma pojemność 505 dm3 pod tylną półką (norma VDA). Dzięki modułowości składanej i demontowanej tylnej kanapy pojemność bagażnika może wzrosnąć do 3 000 litrów! To więcej niż potrzeba do przewiezienia VTT!
Z myślą o amatorach surfingu lub wszelkiego rodzaju desek, Partner Tepee może być wyposażony w bagażnik wewnętrzny, wykorzystujący wysokość kabiny z tyłu oraz środkową przestrzeń wnęki podsufitowej i dostępny z bagażnika. Pozwala on na przewożenie przedmiotów o długości do 3 m!
Sześcienny kształt bagażnika oraz próg załadunkowy na wysokości 582 mm ułatwiają załadunek w bezpiecznej przestrzeni. Podłoga i ściany boczne zostały całkowicie zabezpieczone.
Aby ochronić wnętrze bagażnika przed ciekawskimi spojrzeniami, oferowana jest sztywna pokrywa bagażowa.
Konstrukcja najnowszej generacji dla zapewnienia optymalnego bezpieczeństwa pasażerów
Partner Tepee jest łatwy w prowadzeniu i niezwykle bezpieczny, ponieważ powstał na platformie 2 grupy PSA Peugeot Citroën. Konstrukcja ta gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa i idealne parametry jezdne dzięki wyjątkowej sztywności.
W kwestii bezpieczeństwa biernego, pojazd został wyposażony w potrójny ciąg rozkładu naprężeń (dolny, środkowy i górny) dla lepszego rozłożenia energii, powstałej w trakcie zderzenia czołowego i w konsekwencji lepszej ochrony wnętrza pojazdu. Dolny ciąg przejmuje część energii z ciągu średniego, klasycznego, utworzonego z belki silnika, do której dołączono przedłużenia. Zasada ta została przejęta z technologii 407.
Trzeci, górny ciąg rozkładu naprężeń opiera się na wzmocnieniach w górnej części błotnika, które kierują jeszcze nie pochłoniętą energię uderzenia na słupek przedniej szyby i profil górnej części drzwi.
Ochrona pieszych również stanowiła przedmiot studium, szczególnie na poziomie dolnego ciągu rozkładu naprężeń.
W przypadku uderzenia bocznego, ochronę pasażerów zapewnia wzmocniony słupek środkowy, wzmocnienie po przekątnej, pochłaniacze energii uderzenia znajdujące się w drzwiach, jak również konstrukcja foteli zapewniająca pochłanianie części energii uderzenia.
Belka oraz elementy podstawy z tyłu pojazdu zostały wykonane w taki sposób, aby w razie uderzenia odkształcały się stopniowo, umożliwiając zmniejszenie kosztów naprawy.
Idealne parametry jezdne
Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo przewożonym pasażerom, Partner Tepee otrzymał układy jezdne ostatniej generacji, gwarantujące dynamiczne i bezpieczne zachowanie na drodze bez względu na warunki.
Przednie zawieszenie Partnera Tepee typu pseudo McPherson składa się z dolnych trójkątnych wahaczy, sprężyn śrubowych, amortyzatorów hydraulicznych oraz drążka stabilizatora.
Tylne zawieszenie tworzy belka skrętna uzupełniona sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi oraz drążkiem stabilizatora.
Szczególnie dużo wysiłku kosztowało ukośne usytuowanie amortyzatorów, co miało na celu zmniejszenie powierzchni zajmowanej przez nadkola w bagażniku i w konsekwencji powiększenie przestrzeni towarowej.
Jak już wspomnieliśmy, Partner Tepee zachowuje się niezwykle bezpiecznie na drodze a przy tym jest łatwy w prowadzeniu dzięki oferowanym dwóm rodzajom wspomagania w zależności od silnika.
W obu przypadkach zapewnione jest zmienne wspomaganie. W silnikach benzynowych i dieslach 1,6 l HDi 75 i 90 KM wydatek sprzęgniętej pompy wspomagania maleje ze wzrostem prędkości obrotowej. Natomiast przy silnikach HDi FAP wspomaganie zapewnia zespół elektropompy, który moduluje elektrycznie wspomaganie kierownicy na podstawie informacji o prędkości pojazdu i prędkości obrotu kierownicy, niezależnie od prędkości obrotowej silnika.
Dla zapewnienia optymalnego hamowania, bez względu na poziom obciążenia, układ hamulcowy Partnera Tepee został wyposażony w cztery hamulce tarczowe. Wymiary tarcz wentylowanych z przodu wynoszą 283 x 26 mm a tarcz pełnych z tyłu 268 x 12 mm.
Pojazd został seryjnie wyposażony we wspomagający układ hamulcowy system ABS z elektronicznym rozdzielaczem siły hamowania oraz wspomaganie hamowania awaryjnego.
System ABS zapewnia również automatyczne włączenie świateł awaryjnych w przypadku silnego hamowania, ostrzegając kierowców, jadących z tyłu, co pozwala uniknąć kolizji.
ESP (Electronic Stability Program), dostępny w opcji dla wszystkich silników, połączony jest z systemem antypoślizgowym ASR oraz z funkcją pomocy przy ruszaniu na wzniesieniu.
W zależności od wersji opony mają wymiary 205/65 R15 lub 215/55 R16. Na żądanie klienta te ostatnie mogą być zamontowane na aluminiowych felgach.
Szeroka gama dynamicznych i ekonomicznych silników.
Partner Tepee oferuje bogatą i nowoczesną gamę 6 silników: 2 silników benzynowych (1,6 l 90 KM i 110 KM) oraz 4 silników wysokoprężnych (1,6 l HDi 75, 90 KM oraz 1,6 l HDi FAP 90 i 110 KM), dostosowanych do różnych potrzeb użytkowych.
Partner Tepee może bez problemu poruszać się po wszystkich drogach, nie zanieczyszczając środowiska dzięki korzystnym parametrom ekologicznym i nowoczesnym silnikom.
Aby zapewnić maksymalną ochronę środowiska, ograniczono zużycia paliwa a silniki 1,6 l HDi FAP 90 KM i 1.6 HDi FAP 110 KM zostały wyposażone w filtr cząsteczek (FAP) z dozowaniem dodatku do paliwa.
Silniki
1.6 16v
66 kW
~90 KM
1.6 16v
80 kW
~110 KM
1.6 HDi
55 kW
~75 KM
1.6 HDi
66 kW
~90 KM *
1.6 HDi FAP
80 kW
~110 KM
Pojemność skokowa (cm3)
1587
1587
1560
1560
1560
Liczba cylindrów
4
4
4
4
4
Liczba zaworów
16
16
16
16
16
Paliwo
Benzyna
Benzyna
Olej napędowy
Olej napędowy
Olej napędowy
Maksymalna moc
66 kW przy 5500 obr/min.
80 kW przy 5800 obr/min.
55 kW przy 4000 obr/min.
66 kW przy 4000 obr/min.
80 kW przy 4000 obr/min.
Maks. Moment obr.
* : z overboost
132 Nm przy 2500 obr/min.
147 Nm przy 4000 obr/min.
185 Nm przy 1750 obr/min.
215 Nm przy 1750 obr/min.
240 / 254* Nm przy 2000 obr/min.
Wtrysk
Pośredni wielopunktowy sekwencyjny
Pośredni wielopunktowy sekwencyjny
Bezpośredni ‘Common Rail’
1600 bar
Bezpośredni ‘Common Rail’
1600 bar
Bezpośredni ‘Common Rail’
1600 bar
Turbodoładowanie
—
—
Turbo ze stałą geometria
Turbo ze stałą geometria
Turbo ze zmienną geometria
Typ skrzyni
Ręczna
5-biegowa
Ręczna
5-biegowa
Ręczna
5-biegowa
Ręczna
5-biegowa
Ręczna
5-biegowa
* także w wersji 1.6 HDi FAP 66 kW ~90 KM z turbo ze zmienną geometrią i funkcją overboost.
Bezpieczna jazda
Partner Tepee troszczy się o swoich pasażerów. Oprócz wzmocnionej konstrukcji oferuje – w standardzie lub w opcji – do sześciu poduszek powietrznych.
Z przodu oprócz poduszki kierowcy zamontowana jest poduszka pasażera, którą można wyłączyć, aby zainstalować fotelik dziecięcy.
W przypadku uderzenia w bok, pasażerowie chronieni sią dwiema bocznymi poduszkami powietrznymi, oraz dwiema kurtynami powietrznymi, dostępnymi w opcji.
Wszystkie siedzenia zostały wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, na przednich fotelach z regulacją wysokości. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo najmłodszym przedni fotel pasażera i tylne boczne miejsca posiadają trzypunktowe mocowania Isofix.
Ze względu na obowiązek zapinania pasów bezpieczeństwa, pojazd został wyposażony w specjalną kontrolkę, która zapala się w przypadku nie zapiętego pasa kierowcy. Dodatkowo uruchamia się sygnał dźwiękowy.
Partner Tepee został wyposażony w rozmaite systemy wspomagające kierowcę i zmniejszające ryzyko wypadku. Pierwszym z nich jest dostępny w opcji system wykrywania zbyt niskiego ciśnienia w ogumieniu, który dzięki czujnikom, umieszczonym w każdym kole, wykrywa zbyt niskie ciśnienie lub przebicie opony. Ponadto mierzy zmiany ciśnienia i temperatury wewnątrz opon, aby umożliwić automatyczną lokalizację uszkodzonego koła.
Informacja w postaci komunikatu wizualnego na desce rozdzielczej i alarmu dźwiękowego przekazywana jest natychmiast kierowcy.
Oprócz funkcji ochronnej, stała kontrola i korekcja ciśnienia w oponach, zapewniają zmniejszenie hałasu jazdy, zużycia paliwa oraz opon.
W opcji dostępny jest również ogranicznik / regulator prędkości, zmniejszający ryzyko przekroczenia dopuszczalnej prędkości. Uruchamiany w prosty sposób za pomocą sterowania pod kierownicą, nie dopuszcza do przekroczenia wybranej prędkości maksymalnej i pozwala utrzymać stałą, wybraną prędkość jazdy.
Wygoda i komfort dla wszystkich pasażerów Partnera Tepee
Oferowane elementy wyposażenia zapewnią pasażerom maksymalny komfort podróżowania.
Wszyscy pasażerowie mają zapewniony jednakowy komfort termiczny dzięki kanałom rozprowadzającym w sposób harmonijny powietrze systemu ogrzewania między przodem i tyłem pojazdu. W modelach wyposażonych w dach Zénith zainstalowany jest dodatkowo system zasysania i redystrybucji powietrza od przodu do tyłu, umożliwiający wentylację ostatniego rzędu za pośrednictwem 3 nawiewów zlokalizowanych w dachu pojazdu.
Chłodzenie wnętrza pojazdu w upalne dni zapewni ręczna klimatyzacja z wewnętrznym obiegiem zamkniętym, dostępna w opcji lub standardzie w zależności od wersji. Możliwość wyboru automatycznej klimatyzacji dwustrefowej (raczej nie oferowanej w tym segmencie) z pewnością ucieszy pasażerów, którzy życzą sobie dokładnej i indywidualnej regulacji temperatury w pojeździe.
Z myślą o tych, którzy często jeżdżą na narty lub generalnie o trudnych warunkach klimatycznych, w opcji, dla silników HDi dostępny jest system dodatkowego ogrzewania, wykorzystujący ciepło z układu wydechowego dla przyspieszenia nagrzewania wnętrza pojazdu. Odzysk ciepła z układu wydechowego ma również ułatwić i przyspieszyć odszranianie szyb. Ten w 100% ekologiczny system sterowany jest w sposób automatyczny przez kalkulator silnika bez udziału kierowcy i bez dodatkowej emisji zanieczyszczeń do atmosfery.
Dla pojazdów przeznaczonych do krajów o bardzo mroźnym klimacie (grand froid) oferowana jest elektryczna mata podgrzewająca przednie fotele.
Wygodnie zagłębieni w swoich fotelach pasażerowie Partnera Tepee mogą delektować się dostępnym w opcji wyposażeniem multimedialnym, składającym się z autoradia mono CD RD4 z możliwością odtwarzania plików mp3 o mocy 4 x 35 W, do którego można dołączyć zmieniarkę 5 CD lub zestaw głośnomówiący Bluetooth, obsługiwany za pomocą sterowania audio pod kierownicą i wyposażony w mikrofon, zabudowany w konsoli sufitowej. Rozmowy telefoniczne odbywają się za pośrednictwem systemu audio pojazdu.
Partner Tepee jest pojazdem niezwykle przyjaznym i łatwym w prowadzeniu dzięki wielu elementom wyposażenia.
- System pomocy przy parkowaniu tyłem, który ostrzega kierowcę o zbliżaniu się do przeszkody za pomocą sygnału dźwiękowego oraz – w zależności od wersji – informacji wyświetlonej na ekranie wielofunkcyjnym. System można wyłączyć przyciskiem znajdującym się na panelu technicznym.
- W ofercie znajdują się także automatyczne wycieraczki oraz automatyczne włączanie reflektorów. Funkcja oświetlenia towarzyszącego „Follow me home” pozwala utrzymać włączone światła jeszcze przez pewien czas po opuszczeniu pojazdu. Może być automatyczna lub ręczna w zależności od tego czy pojazd wyposażony jest w funkcję automatycznego włączania reflektorów.
- Wreszcie, aby ochronić zewnętrzne lusterka wsteczne przed ewentualnym uszkodzeniem (uderzeniem) na parkingu albo ułatwić wsiadanie do samochodu w ciasnych miejscach, np. w garażu, możliwe jest elektryczne złożenie zewnętrznych lusterek. Funkcja może być uruchamiana ręcznie za pomocą specjalnego sterowania na płytce elektrycznego podnośnika przednich szyb lub automatycznie po zaryglowaniu lub odryglowaniu kluczykiem z pilotem zdalnego sterowania.Partner Tepee Outdoor: dla amatorów przygód na końcu długiej drogi
Określenie Outdoor stanowi rozwinięcie nazwy typu gamy Peugeot i oznacza wersję typowaną tzw. ‘terenową’. Stanowiąca odpowiedź na oczekiwania wielu rynków, wersja ta otrzymała indywidualny styl i specyficzne układy jezdne, zgodne z jego przeznaczeniem do jazdy po drogach nie utwardzonych.
Cechy charakterystyczne Partnera Tepee Outdoor w zakresie dynamiki:
– wyższe zawieszenia dla zwiększenia prześwitu o 10 mm
– specjalne opony o wymiarach 215/55 R16
– blacha ochronna pod silnikiemDzięki temu nadaje się idealnie do jazdy po wszystkich drogach oraz na wypady na łono natury.
Dobór kół i układów jezdnych uzupełnia indywidualizację stylu, potwierdzając, że wersja ta to twardy ‘włóczykij’.
Elementy nadwozia nadające pojazdowi niepowtarzalny styl:
– obramowanie wlotu powietrza w kolorze szary lion
– chromowane maskownice świateł przeciwmgielnych
– wzmocniony dół nadwozia
– specjalny tylna dolna osłona w kolorze szary lionWreszcie zderzaki zostały pomalowane na czarno a montowane seryjnie wzdłużne relingi dachowe podkreślają silną osobowość Partnera Tepee Outdoor.
Kompletna gama dostosowana do najróżniejszych potrzebCONFORT
– ABS + AFU
– podwójna przednia poduszka powietrzna
– centralny zamek
– 1 drzwi boczne przesuwne
– tylne drzwi bagażnika
– wnęka podsufitowa
– pokrywa bagażowaPREMIUM (to, co w Confort plus dodatkowo)
– 2 drzwi boczne przesuwne
– pakiet Plus (Pilot zdalnego sterowania, Sekwencyjne podnośniki szyb, elektryczne i ogrzewane lusterka wsteczne)
– maskownica dołu nadwozia z przodu pomalowana na kolor szary (gris lion)
– obudowy lusterek wstecznych w kolorze nadwoziaPREMIUM PACK (to, co w Premium plus dodatkowo)
– peinture intégrale
– tylne drzwi bagażnika z otwieraną szybą
– 3 indywidualne tylne fotele
– reflektory przeciwmgielne z chromowaną maskownicą
– relingi dachowe
– ręczna klimatyzacja
– autoradio RD4
– pakiet Widoczność (Automatyczna wycieraczka, automatyczne włączanie świateł, komputer pokładowy)OUTDOOR (to, co w Premium plus dodatkowo)
– układy jezdne do każdej drogi
– koła 16-calowe
– specyficzny styl
– relingi dachowe
– reflektory przeciwmgielneGama wyposażenia może się różnić w poszczególnych krajach.
Uproszczona i ekonomiczna obsługa serwisowa
Partner Tepee to pojazd łatwy i oszczędny w utrzymaniu.
Aby maksymalnie ograniczyć koszty eksploatacji, wprowadzono w życie pojęcie spójności obsługi serwisowej, polegającej na połączeniu terminów wymiany oleju i przeglądu pojazdu. Dzięki temu czas eksploatacji określonych części, takich jak filtr powietrza, filtr przeciwpyłkowy, świece, filtr oleju napędowego, klocki hamulcowe został dostosowany do okresowości przeglądów.
W normalnych warunkach użytkowania pojazdu przeglądy należy wykonywać co 20.000 km lub co 2 lata w przypadku silników diesla i co 30.000 km lub co 2 lata w przypadku silników benzynowych. Pasek rozrządu należy wymienić po przejechaniu 240.000 km w przypadku silników diesla i 160.000 km w przepadku silnika benzynowego.
Odcienie nadwozia i tapicerki
Nowy Partner oferowany jest w 10 odcieniach nadwozia:
Odcienie matowe:
– Biały banquise
– Ognista czerwień
– Czarny onyx
Odcienie metalizowane:
– Szary aluminium
– Stalowy
– Niebieski kyanos
– Piaskowy bivouac
– Persamos
– Czerwony Tourmaline
– MoondustW ofercie znajduje się pięć rodzajów tapicerki i cztery warianty kolorystyczne w zależności od poziomów wykończenia, towarzyszące progresji w obrębie gamy:
Wykończenie Komfort:
– tapicerka: Rayediag
– płyty drzwi: Mistral
– deska rozdzielcza: Wykonana na formie wtryskowej, w kolorze szary Bise
Poziom Premium – dwa warianty kolorystyczne do wyboru:
- Wariant kolorystyczny Surowy jedwab
– tapicerka: Tempo Surowy jedwab
– płyty drzwi: Mistral
– deska rozdzielcza: Szary Alvar teksturowany - Wariant kolorystyczny Kobalt
– tapicerka: Tempo Niebieski
– płyty drzwi: Mistral
– deska rozdzielcza: Niebieski Worwag satynowany
Poziom Outdoor: - Wariant kolorystyczny Klon
– tapicerka: Spa
– płyty drzwi: Mistral
– deska rozdzielcza: Szary Alvar teksturowany
Poziom Premium Pack: - Wariant kolorystyczny Tytan
– tapicerka: Payerne
– płyty drzwi: Mistral
– deska rozdzielcza: Szary Alvar teksturowany
Źródło: Peugeot Polska.
Najnowsze komentarze