poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Nowy Renault Austral: wnętrze to prawdziwa rewolucja. Wielkie Wow!

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-01-26
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
2.2k 46
5
Nowy Renault Austral 2022 - wnętrze
2k
UDOSTĘPNIEŃ
6.5k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

Wiosną tego roku zadebiutuje nowy Renault Austral, który zajmie w ofercie miejsce Kadjara. Widzieliśmy już zarys sylwetki modelu oraz zdjęcia szpiegowskie, przyszła kolej na wnętrze. Francuska marka zaprezentowała szkic, który pokazuje, że w gamę Renault czeka prawdziwa rewolucja.

Kabina nowego Renault Austral nie ma nic wspólnego z poprzednikiem, ale widzimy wpływ zaprezentowanego w 2021 roku Megane E-Tech Electric. Francuski producent przekonuje, że zespół projektowy zadbał zarówno o design, jakość wykończenia, jak i dobre samopoczucie kierowcy.

Austral otrzymał wysoką i szeroką konsolę środkową, mamy tylko nadzieję, że pogoń za komfortem nie spowoduje ograniczenia przestrzeni w kabinie. Renault przekonuje jednak, że „każdy pasażer ma do dyspozycji ogromną, ergonomiczną i wygodną przestrzeń”. Fotele przednie zostały zwężone w górnej części, aby ułatwić komunikację pomiędzy pasażerami z przodu i z tyłu, z kolei osoby siedzące z tyłu skorzystają z braku tunelu przekładni. Tylna kanapa Renault Austral jest przesuwana i składana za pomocą prostego przycisku znajdującego się w bagażniku.

Zobacz test: Renault Kadjar 1.3 TCe 140 KM po blisko 49.000 km. Jak sprawuje się nasz SUV?

Renault nie zapomniało o praktycznych elementach. W samochodzie znajdziemy szeroki podłokietnik, dwa duże schowki w konsoli centralnej, czy półkę na telefon z ładowarką indukcyjną. Łączna pojemność przestrzeni do przechowywania w kabinie Australa wynosi 30 litrów.

Ekrany w kształcie litery L

Nowe Renault Austral otrzymało zestaw dwóch dużych ekranów układających się w kształt litery L. Obszar wyświetlania ma przekątną 24,3 cala (774 cm2). Dzięki współpracy z Google Automotive Services udało się opracować technologię, która umożliwia dobrą widoczność bez korzystania z osłony przeciwsłonecznej.

Nowe Renault Megane E-Tech Electric - wnętrze
Nowe Renault Megane E-Tech Electric – wnętrze

Pomiędzy ekranami dostrzeżemy dyskretne pionowe centralne otwory wentylacyjne, które możemy kojarzyć ze schowanymi nawiewami w nowym modelu DS 4. Wąski kontur ekranu dodaje wnętrzu elegancji. Kierowca ma do dyspozycji nieco kanciastą kierownicę, która ma dawać pierwszeństwo przyjemności z jazdy i zapewnić doskonałą czytelność ekranu.

Zobacz także: Ile kosztuje w Polsce Nowe Renault Megane E-Tech Electric?

Nowy system multimedialny OpenR Link obsługuje Android Auto i Apple CarPlay, a także wyszukiwarkę Google i przeglądarkę Google Maps. Wystarczą dwa kliknięcia, aby uruchomić najpotrzebniejsze funkcje. Renault wspomina o płynności i łatwości obsługi porównywalnej do smartfona.

„Kiedy tworzyliśmy wnętrze Nowego Renault Austral, naszymi motywami przewodnimi były postrzeganie przestrzeni, dynamiczny design i poczucie bezpieczeństwa. A wszystko to z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Jesteśmy dumni z rezultatu: Nowe Renault Austral oferuje kokon równie komfortowy, co technologiczny. Dzięki kokpitowi, który jest jednocześnie przytulny i i przejrzysty, pasażerowie mają poczucie wspólnej i indywidualnej przestrzeni” – powiedziała Agneta Dahlgren, dyrektor ds. projektu Renault.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Nowy Renault Austral 2022 - wnętrze
3.8 8 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AustralKadjarMegane E-Tech ElectricRenault
Udostepnij786Tweet491Udostepnij137
Poprzedni

Nowy Nissan Juke w wersji Kiiro. Powstanie 5000 sztuk

Następny

Stellantis rozpocznie eksport pojazdów dostawczych z Rosji do Europy Zachodniej

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
Stellantis

Stellantis rozpocznie eksport pojazdów dostawczych z Rosji do Europy Zachodniej

Renault 5 Turbo Black Edition

Renault 5 Turbo 3 Black Edition: nowa interpretacja kultowego modelu

Citroen e-C4

Elektryk vs spalinowy. Czy jazda autem elektrycznym opłaca się przy podwyżkach prądu?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
5 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
5
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.