Chat with us, powered by LiveChat

Nowy Renault Captur e-Tech o mocy 160 KM w 2020 roku

5 2 412

Nowy Renault Captur w przyszłym roku zostanie wyposażony w nowy napęd e-tech. Hybrydowa wersja francuskiego crossovera ma mieć moc 160 KM.

II generacja Renault Captur zadebiutowała podczas tegorocznego salonu samochodowego we Frankfurcie. Nasza redakcja była na miejscu, aby zdać Wam relację z tego wydarzenia. W pojeździe zmieniło się wiele, zwłaszcza w jego wnętrzu. Nowy Captur pojawił się także na przedpremierowym pokazie w Warszawie. Dla swojego crossovera Renault oferuje gamę silników benzynowych o mocy od 100 do 155 KM oraz jednostką wysokoprężną w wersjach o mocy od 95 do 115 KM. Wiosną przyszłego roku do oferty dołączy Renault Captur w hybrydowej wersji e-Tech.

Napęd E-Tech będzie składał się z 90-konnego silnika benzynowego o pojemności 1.6 litra, dwóch jednostek elektrycznych o mocy 70 KM oraz akumulatora o pojemności 9,8 kWh. Bez udziału silnika spalinowego hybrydowy Captur będzie w stanie pokonać do 45 km (65 km w ruchu miejskim) oraz uzyskać prędkość 135 km/h. Według portalu Automobile Magazine całkowita moc pojazdu powinna wynosić ok. 160 KM.

Hybrydowy napęd e-Tech dołączy także do modelu Megane oraz opartego na tej samej platformie co Captur modelu Nissan Juke.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
4 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
5 Autorzy komentarzy
alessandroAdrianMr BrownSouth-PLMarek77 Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marek77
Gość
Marek77

Co to za dziwny silnik 1.6? Mała moc i duża pojemność. A dlaczego nie 1.3?

Cena pewnie porwali ze 120-130 tys zł

South-PL
Gość
South-PL

Hybrydy są łączone z silnikami wolnossącymi. 1.3 bez turbiny jest za słabe.

Mr Brown
Gość
Mr Brown

Mogliby w takim razie dać sprawdzone 1.6 SCe 115 i 25 KM więcej.

Adrian
Gość
Adrian

Zapewne silnik bazuje na 1.6 SCe, tylko pracuje w trybie atkinsona który nie sprzyja generowaniu mocy a ma głownie zapewnić dobrą ekonomię. Jak dla mnie jest i tak super, Toyota z 1.8 w hybrydzie też aby 98km wydobywa, więcej najwidoczniej nie ma sensu.

alessandro
Gość
alessandro

Ale to będzie hybryda plug-in czy to, co zużyje do jazdy bezemisyjnej doładuje potem w czasie jazdy?