Nowe Renault Captur – jesteśmy na premierze we Frankfurcie! (IAA 2019)

10 5 293

Część naszej redakcji jest właśnie we Frankfurcie, gdzie swój debiut ma nowe Renault Captur. Jakie pierwsze wrażenia? Nadwozie przyciąga uwagę a wnętrze w porównaniu do poprzednika przeszło prawdziwą metamorfozę.

Aby dotrzeć do stoiska Renault trzeba przebyć trasę długimi korytarzami i dostać się na drugie piętro, ale jesteśmy! Nie licząc egzemplarza stojącego przed wejściem na hale targowe, francuska marka zaprezentowała cztery Captury w pomarańczowej, niebieskiej, fioletowej i szarej barwie nadwozia, w tym model bez dachu i drzwi na części stoiska prezentującej technologię oraz nagłośnienie Bose.

Nowe Renault Captur powstało na nowej platformie CMF-B aliansu Renault-Nissan, na której bazuje także nowy Juke. Model jest 11 cm dłuższy od poprzednika i mierzy teraz 4,23 m długości. Dzięki temu pojazd może pochwalić się większą przestrzenią dla pasażerów oraz większym o prawie 80 litrów bagażnikiem. Po zmianach, pod tylną klapą zmieścimy 536 litrów bagażu. Captur nie stracił na funkcjonalności, wciąż oferuje mnóstwo schowków, dwa cup-holdery, a dźwignia zmiany biegów została umieszczona wysoko, tuż pod ręką kierowcy. Możliwość przesuwania tylnej kanapy w przód i w tył pozostała.

Wnętrze wykończono przyjemnymi w dotyku materiałami, a miły dla oka efekt daje dwukolorowy schemat barwny. W centralnej części deski rozdzielczej umieszczono pionowy 9,3-calowy wyświetlacz obsługujący multimedia. Model jest teraz zdecydowanie bardziej nowoczesny.

Co pod maską? Nowe Renault Captur zostało wyposażone w 3-cylindrowy silnik benzynowy 1.0 TCe o mocy 100 KM oraz 4-cylindrowy silnik 1.3 TCe o mocy 130 i 155 KM. W ofercie znajdziemy także dwa diesle Blue dCi 1.5 o mocy 95 i 115 KM. W roku 2020 klienci będą mieli możliwość zamówienia hybrydowej wersji e-Tech, który połączy benzynową jednostkę 1.6 z dwoma silnikami elektrycznymi oraz akumulatorem o pojemności 9,8 kWh.

 

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
5 Wątki komentarzy
5 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
9 Autorzy komentarzy
MaciejJarosławRafalKrzystofKrycha Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Jan
Gość
Jan

Zastanawia Mnie po co ten tablet w aucie – rozmowa przez telefon czy odczyt esemesa rozprasza uwagę kierowcy a potem się mówi że są wypadki na drogach – a więc skąd ten idiotyczny pomysł z tabletem – czyżby tablet nie rozpraszał uwagi kierowcy – z tablet a można z ciągać filmy – a jak jakiś maniak filmów porno z ciągnie ostry seks i w momencie sceny się zagapi i wiedzie na czerwonym świetle na skrzyżowanie i rozwali kilka innych aut

Kibic
Gość
Kibic

Ściągnij sobie słownik ortograficzny.

Krzystof
Gość
Krzystof

masz nie po kolei , mam renault megane IV z tabletem i nic z tych rzeczy co piszesz nie ma miejsca przy takim tablecie, Co Tobie będę mówił weź i sam się przekonaj

Maciej
Gość
Maciej

Filmy można odtworzyć tylko podczas postoju

Jan
Gość
Jan

Oczywiście kupuję ale to obcięte bez dachu i bez drzwi – takie auto jako rekreacyjne a nawet do miasta – mogłaby być ewentualnie plandeka na skromnym stelażu w razie deszczu

np
Gość
np

trzeba przyznać, że wygląd przyciąga wzrok. Dla mnie estetycznie z zachowaniem dobrych proporcji :)

Bartłomiej Lignarski
Użytkownik
Bartłomiej Lignarski

Co jeszcze Renault pokazuje we Frankfurcie?

Krycha
Gość
Krycha

Czy mi się wydaje czy „nowe” Renault są robione na jedno kopyto tylko co ich różni to tylko nadwozie?

Rafal
Gość
Rafal

Każdry producent robi juz na jedno kopyta i auta różnią sie detalami i wielkością.
Spójrz na najnowsze Audi A 4 i 6. Z przodu bądz z tyłu. Ie idzie odróznić który to którt

Jarosław
Gość
Jarosław

Powiem więcej. Jedyne co ich różni to nadwozie i silnik…. :-)