Nowy Renault Captur już w polskich salonach dealerskich!

19 6 188

Nowy Renault Captur zawitał do salonów sprzedaży w Polsce. II generację samochodu można oglądać już m.in. u autoryzowanego dealera Renault Zdunek w Gdyni, Gdańsku i Sopocie.

Zainteresowanie nowym Renault Captur jest naprawdę duże, co widzimy na przykładzie komentarzy pod naszymi artykułami. Ciekawość budzi przede wszystkim możliwość zobaczenia modelu „na żywo” i odbycia jazdy testowej. Wreszcie możemy podzielić się z Wami dobrymi wiadomościami. Nowy model w końcu zawitał u dealerów. Jeśli mieszkacie w pobliżu Gdańska, możecie zobaczyć pojazd w salonie Renault Zdunek. Wystawiono tam egzemplarz w czerwonym kolorze nadwozia w wersji Intens. Samochód jest napędzany silnikiem 1.3 TCe o mocy 130 KM, który współpracuje z 6-biegową manualną przekładnią. Wyposażenie obejmuje m.in. nowy system multimedialny EASY LINK z 7-calowym ekranem i nawigacją.

Renault Captur testowaliśmy niedawno w naszej redakcji, pojazd zrobił na nas bardzo duże wrażenie. Przeskok w porównaniu do poprzedniej generacji jest bardzo duży, zwłaszcza jeśli chodzi o wykończenie wnętrza i technologie na pokładzie.

Ile kosztuje Captur? Za podstawową wersję Zen napędzaną 100-konnym silnikiem benzynowym musimy zapłacić przynajmniej 66.900 zł. Na wyższy wariant Intens przeznaczymy 75.900 zł. Cena prezentowanej wersji o mocy 130 KM wynosi 84.900 zł bez opcji dodatkowych.

Od poniedziałku lub wtorku w Renault Zdunek będą możliwe jazdy testowe wersją TCe 130 EDC. Chętnych na testy zapraszamy do kontaktu z salonem.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
8 Wątki komentarzy
11 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
17 Autorzy komentarzy
MartaRCRGość2MartaMarta Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Luu
Gość
Luu

Drożyzna w UJ! Za cenę captura 1.3 można kupić 140KM kadjar czyli auto o klasę wyżej.

Marta
Gość
Marta

Zgadzam się w 100%. Juke jest 10 ty.s tańszy.

mb
Gość
mb

Mogliby dać w końcu do niego konfigurator.

tak
Gość
tak

dzisiaj u dealera usłyszałem ze konfigurator pojawi się dziś wieczorem…no cóż..NI MA!

SL
Gość
SL

Był, ale tylko przez chwile.

Xiondz
Gość
Xiondz

Mogliby dać coś w ogóle. Poziom obsługi Renault Polska jest żałosny. Nikt nic nie wie. Kiedy wersja LPG? Nie wiadomo. Wszystko jedna wielka zagadka. Do sprzedaży wchodzi nowy model. Akcja marketingowa? Bez sensu, reklama jest tylko dla słabych. Niestety Renault traktuje Polskę jak rynek 4 kategorii.

Slawo
Gość
Slawo

Ciekawe, RAV4 jest kiepsko wyciszona i buja się niczym wanna na kółkach. Szkoda bo to całkiem przestronne auto i ma dopracowany napęd.

Funyo
Gość
Funyo

Dopiero teraz? Już w sylwestra oglądałem dwa Captury w salonie w Ełku – jeden w wersji Zen, drugi Intense. Poza bogatszym wyposażeniem tego drugiego, były też drobne różnice w wykończeniu – boczki drzwi w tańszej wersji są twarde (poza podłokietnikiem), zaś w droższej miękkie aż pod szybę. Zen ma klasycznie otwierany schowek, zaś Intense szufladę. Do tego brak podświetlenia lusterek w osłonach przeciwsłonecznych, kieszeni w oparciach foteli oraz relingów w tańszej wersji.
Na żywo auto wygląda chyba jeszcze lepiej niż na zdjęciach i to bez względu na opcję.

ja
Gość
ja

W Każdym salonie Grudziądz i Starogard Gdańksi zapraszaja

Mia
Gość
Mia

W Renault Adamowscy pięknie się prezentuje w salonie :) osobiście widziałam jest piękny :)

Tomek
Gość
Tomek

Fakt jest taki ze Captur podrozal i to bardzo. Tak jak pisałem zaraz po publikacji cen we Francji: jeśli nie będzie dużych rabatów w salonach to ten samochód będzie klapa na naszym rynku. Owszem jak ktoś chce 3 cylindry, 5cio biegowy manual i klime to kupi auto „juz” za 70 tys. Tylko pytanie po co miałby to robić jak lepiej wyposażonego Dustera będzie miał 10tys. taniej? Dla szpanu? Jeśli Renault skupia się na takich kierowcach dla których szpanem jest jazda Capturem to naprawdę ta marka kiepsko skończy, a zapalencom pozostanie wtedy lamentowac ze to przez propagandę Niemców. Konkrety: Captur 130KM… Czytaj więcej »

Jakman
Gość
Jakman

Nie ma czegoś takiego jak lepiej wyposażony Duster od Captura II. Już na pewno nie za 10 tys. mniej (czyli 56 900?)

Tomek
Gość
Tomek

Tak ciężko odpalić sobie konfigurator Dustera? Gdyby nie było jak twierdzisz to nie znajdowalby się w pierwszej 10tce sprzedaży w PL podczas gdy Captura nie ma nawet w 30stce. Właśnie za 56 tys jest tam ten sam silnik, skrzynia, klima, a do tego nawigacja i np. podgrzewane fotele.

Jakman
Gość
Jakman

To teraz sobie porównaj wyposażenie Dustera Prestige (cena 62400, najwyższa opcja wyposażenia w PL) i Captura II Zen (cena 66900, najniższa opcja wyposażenia w PL). To o czym piszesz to może być doposażona wersja Essential, o której można wiele napisać, ale w żadnym miejscu nie oferuje niczego więcej od Captura, nawet poprzedniej generacji. Solidny, siermiężny pojazd.

Marta
Gość
Marta

Dustera nie brałam pod uwagę bo za słabo dla mnie wyposażony ale mając do wyboru tego Captura za 66900 zł albo Dustera o którym piszesz bez wahania wzielabym tego drugiego. Nie dosc ze jest 10 tys. zł tanszy to jeszcze po 3 latach za jednego i drugiego wiecej niz 40 tys. sie nie wezmie z tym ze Dacia sprzeda sie na pniu a Captur bedzie stal.

Marta
Gość
Marta

Renault to naprawdę „solidna” firma. Po kolejnych tygodniach zwłoki w stosunku do innych państw w piątek wieczorem 24.01 w końcu wypuścili szczegółowy cennik PL po to tylko, aby w poniedziałek go usunąć i wypuścić kolejny. Jak ktoś nie ma obydwu to zniknął np. pakiet zimowy za 1500 zł gdzie była podgrzewana przednia szyba, przednie fotele i kierownica. W nowym podgrzewana szyba co prawda dalej występuje jako dostępna w pakiecie („P”) dla wersji Intense, ale nie ma żadnego pakietu w którym można ją kupić. Czyli jest, ale jej nie ma. W cenniku też nie ma słowa o tym, że np. pakiet… Czytaj więcej »

Gość2
Gość
Gość2

Również czekaliśmy na captura, ale po zapoznaniu się z konfiguratorem zaczęliśmy się rozglądać za czymś innym.

RCR
Gość
RCR

ten konfigurator ma same bledy bo jak chce sie wybrac full opcje jakie daja do testow to nie mozna bo wybranie autotematycznej jazdy w korku uniemozliwia wybranie automatycznego parkowania i nie da sie tego obejsc w zaden sposob nawet wybierajac pojedyncze opcje zamiast pakietow

Marta
Gość
Marta

29.01 opublikowali trzeci już cennik i usunęli podgrzewaną szybę całkowicie.