Nowy Renault Captur: kolory, wersje, silniki i cena we Francji

11 6 600

W ofercie Renault Captur będzie bardzo kolorowo. Producent spod znaku rombu oferuje aż 90 różnych wariantów nadwozia dla swojego nowego crossovera. Samochód będzie można zamawiać we Francji w cenie rozpoczynającej się od 18.600 euro.

Renault Captur II generacji, który powstał na tej samej platformie co nowy Nissan Juke zadebiutował podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Model ma świeży wygląd i nowoczesne wnętrze, a klienci będą długo zastanawiali się nad wyborem właściwej wersji ponieważ Renault oferuje aż 90 wariantów nadwozia. W ofercie znajduje się 9 barw karoserii, do tego dochodzą 4 wersje kolorystyczne dachu: czarny, pomarańczowy, szary i biały, będzie można zamówić również trzy pakiety personalizacji, które zmieniają odcień zderzaków i progów.

polecamy

naklejki 3D "Francuz płakał jak sprzedawał"

seria limitowana - kto pierwszy ten lepszy. Tylko na Allegro.

Co pod maską?

Podstawowa wersja Renault Captur będzie napędzana za pomocą 3-cylindrowego silnika 1.0 TCe o mocy 100 KM, który współpracuje z 5-biegową manualną skrzynią biegów. W ofercie znajdziemy także jednostkę 1.3 TCe  o mocy 130 lub 155 KM, która może zostać połączona z 6-biegową manualną przekładnią lub 7-biegowym automatem EDC. Klienci będą mieli możliwość wyboru silnika Diesla 1.5 Blue dCi w wersjach o mocy 95 oraz 115 KM sprzężonych z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub opcjonalną przekładnią EDC dla 115-konnej wersji pojazdu. W 2020 roku do oferty dołączy Captur z napędem hybrydowym.

Warianty wyposażenia i cena

Nowy Renault Captur będzie oferowany w czterech wariantach wyposażenia. W podstawowej wersji Life pojazd posiada system hamowania awaryjnego z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, system utrzymywania pasa ruchu, ostrzeganie o zachowaniu bezpiecznej odległości, rozpoznawanie znaków drogowych, tempomat / ogranicznik prędkości, automatyczne reflektory, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, reflektory Full LED, fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz regulowaną na wysokość i głębokość kierownicę.

W wyposażeniu Zen Renault dodało: kartę bezkluczykowego dostępu, manualną klimatyzację, radio, 7-calowy ekran dotykowy kompatybilny z systemami Apple Car Play i Android Auto, Bluetooth, gniazdo USB, składane lusterka zewnętrzne oraz regulowaną podłogę bagażnika. Model będzie wyposażony w 17-calowe koła.

Renault Captur Intens otrzymał czujniki cofania, alarm przekroczenia dozwolonej prędkości, automatyczne światła drogowe, system multimedialny z 7-calowym ekranem, nawigację, czujnik deszczu, automatyczną klimatyzację, elektryczny hamulec postojowy, dwukolorowe nadwozie, 18-calowe koła oraz przyciemniane szyby.Renault Captur

Najwyższa wersja Initiale Paris posiada także czujniki martwego pola, kamerę cofania, 9,3-calowy ekran dotykowy, który jest przedstawiany na zdjęciach promocyjnych oraz system nagłośnieniowy Bose. W modelu nie zabrakło ładowarki indukcyjnej do smartfona, skórzanej tapicerki oraz podgrzewania kierownicy i foteli przednich.

Podstawowa wersja Renault Captur Life z silnikiem TCe 100 kosztuje we Francji 18.600 euro. Cena modelu napędzanego jednostką Blue dCi 95 rozpoczyna się od 23.200 euro.

Renault Captur Arctic White + dach Atacama Orange + pomarańczowy pakiet personalizacji

Renault Captur Iron Blue + Highland Grey PackRenault Captur

Captur Amethyst Black + dach Diamond Black

Captur Diamond Black + dach Atacama Orange + biały pakiet personalizacji

Galeria

Może ci się spodobać również
avatar
5 Wątki komentarzy
6 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
9 Autorzy komentarzy
bucMateuszTomekjanFioleK Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Tomek
Gość
Tomek

Czyli, że teraz Captur już nie udaje Clio, tylko nim jest na podwyższeniu?

Łukasz
Gość
Łukasz

Poczytaj o specyfikacji…

Łukasz
Gość
Łukasz

Jeżdżę obecnym capturem i clio 4 i jednak różnica jest .

buc
Gość
buc

Oo jeździł tylko resorakiem, to i krytykuje bo jego ocena wynika z urojeń a nie z doświadczeń.

Roman
Gość
Roman

Drobne uzupełnienie, skrzynia biegów w Renault o nazwie EDC (Efficient Dual Clutch) konstrukcji firmy Getrag (należy do amerykańskiego koncernu Magna), to nie klasyczny automat tylko skrzynia biegów tzw. dwusprzęgłowa. Niby obsługa z miejsca kierowcy praktycznie identyczna, jednak różnice w pracy obydwu rodzajów przekładni są zauważalne i jeden i drugi rodzaj przekładni ma swoje zalety ale też i niedostatki. Ciekawe natomiast, że koncern PSA nie zdecydował się na stosowanie w swoich samochodach, przynajmniej dotąd przekładni dwusprzęgłowych a tylko klasyczne automaty konstrukcji japońskiej firmy Aisin (należy do koncernu Toyota).

FioleK
Gość
FioleK

Klasyczny automat pracuje przyjemniej…

Darek
Gość
Darek

Jeśli od podobnej ceny wystartuje u nas to nie będzie sprzedaży.

FioleK
Gość
FioleK

Ktoś porównywał jak ma się do cen Clio we Francji? Tak, aby móc oszacować cenę w Polsce?

jan
Gość
jan

Bardzo ładny!

Tomek
Gość
Tomek

Hahaha czyli 80tys.zł za golasa segm. B bez klimy??? To jest jakiś żart? Bo jeśli nie to autorka arykulu przechodząc obok tego bez komentarza albo pokazuje totalna stronniczosc albo brak profesjonalizmu. Pal licho koncern VAGa i ceny Kamiqa czy Crossa ale za 79900 to można kupić KIA Sportage.

Mateusz
Gość
Mateusz

Wystarczyło zadać sobie odrobinę trudu i zajrzeć na serwis Renault.fr żeby zobaczyć jaki jest przelicznik euro/pl dla cen katalogowych Renault. Nowe clio w wersji intense – 20 tys. euro, zen – 16,5 tys., gdzie w Polsce różnica wynosi ok. 11 tys. złotych pomiędzy w/w wersjami wyposażenia – odpowiednio ok 54 i 64 tys. Dla Kadjara nowej wersji life cena startowa wynosi 26,4 tys. – w Polsce ok 75tys. Bazowe Megane – 21,5 tys. euro w Polsce 62,9 tys. złotych Idąc dalej tym tropem – wersja Intense z automatem 1.3 140 KM w Polsce katalogowo wynosi 83,500 zł, w Francji 27,6… Czytaj więcej »