Wiadomości

Stellantis ma nowego dyrektora zarządzającego obszarzem Bliski Wschód i Afryka

autor Tomasz Nowicki
2023-09-22
Wiadomości

Czy w Polsce zabraknie paliwa? Niektóre stacje wprowadziły limity

autor Tomasz Nowicki
2023-09-28
Wiadomości

Fiat na 2. miejscu w Wielkim Teście Salonów

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-09-28
Wiadomości

Nowy Opel Corsa za 63.000 zł. Promocja jakiej jeszcze nie było, samochody dostępne od ręki

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-27
Dacia

Dacia Duster i Peugeot 3008 na szczycie rankingu najchętniej kupowanych aut typu SUV i crossoverów w Turcji

autor Tomasz Nowicki
2023-09-27
Wiadomości

Dacia Jogger z nagrodą Best Value Car 2023 w Business Car Awards

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-23
Wiadomości

8,27 zł za litr. Czy benzyna, ropa i LPG gwałtownie podrożeją za kilka tygodni?

autor Tomasz Nowicki
2023-09-22

Najnowsze komentarze

  • Krzysztof - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Anonimowo - Kadrowa karuzela w Stellantis wciąż się kręci
  • Jacek T - Trzy miejskie auta Stellantis za nie więcej niż 130 euro miesięcznie
  • Arnold - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Andrzej - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Arek - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Krzysztof Gregorczyk - Ceny paliw – trzy, a nawet cztery warianty możliwych przyczyn obecnej sytuacji
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Nowy Renault Scenic – ceny i wyposażenie we Francji oraz seria limitowana Edition One

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2016-09-01
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 10 minut
585 38
A A
5

Od dziś francuscy dealerzy Renault rozpoczną przyjmowanie zamówień na czwartą generację Scenic’a. Mamy już ceny i wersje wyposażeniowe na francuskim rynku, możemy Wam też pokazać limitowaną serię specjalną zaproponowaną klientom na początek – nazywa się Edition One.

Większa akcja promocyjna w postaci Drzwi Otwartych zaplanowana jest we Francji w dniach 13-17 października. Samochód można już jednak oglądać, a niecierpliwi mogą go zamawiać. Dla tych naprawdę zdecydowanych przygotowano serię specjalną Edition One, która na pewno skusi niejednego zjadacza bagietki.

Wraz z serią Edition One dostępnych jest pięć wersji wyposażeniowych. Cztery podstawowe, noszą oczywiście nazwy Life, Zen, Business, Intens. I trzeba przyznać, że już bazowa odmiana Life wydaje się całkiem atrakcyjna. Zwłaszcza, że wyposażono ją w niezły pakiet bezpieczeństwa. Nic dziwnego, że Nowy Scenic otrzymał pięć gwiazdek w teście EuroNCAP. Do seryjnego wyposażenia należą bowiem takie elementy, jak alert o przekroczeniu prędkości, czy system hamowania awaryjnego z wykrywaniem pieszych.

Z kolei Scenic w wersji Edition One powstał na bazie najbogatszej odmiany, czyli Intens. Auto lakierowane jest na biały perłowy kolor, ale z czarnym dachem. Wewnątrz klient będzie się cieszył z jasnoszarej skórzanej tapicerki z komfortowymi zagłówkami, przednich foteli sterowanych elektrycznie, podgrzewanych i wyposażonych w funkcję masażu, systemu audio firmy Bose® z dwunastoma głośnikami, czy panoramicznego szklanego dachu.

Popatrzmy teraz na najważniejsze elementy wyposażenia poszczególnych wersji wyposażeniowych.

Life
– czołowe poduszki powietrzne z możliwością deaktywacji poduszki pasażera;
– boczne poduszki powietrzne;
– kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu;
– ostrzeżenie o niezapięciu pasów na wszystkich miejscach;
– alert o przekroczeniu prędkości;
– immobiliser;
– trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z ogranicznikiem napięcia;
– automatyczne ryglowanie centralnego zamka po ruszeniu;
– układ stabilizacji toru jazdy (ESC);
– wspomaganie ruszania pod górę (Hill Start Assisst);
– system hamowania awaryjnego z detekcją pieszych;
– zestaw naprawczy do opon;
– tempomat / ogranicznik prędkości;
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne z czujnikiem temperatury;
– blokada otwierania tylnych drzwi przez dzieci;
– czujniki ciśnienia w oponach;
– tryb ECO;
– monitorowanie eko-jazdy;
– wskaźnik zmiany biegów;
– komputer pokładowy;
– system Stop&Start;
– składany podłokietnik w II rzędzie;
– manualna klimatyzacja z recyrkulacją powietrza i filtrem zapachów / niepożądanych cząstek w powietrzu;
– reflektory przeciwmgielne;
– dwie centralne lampki oświetlenia wnętrza z przodu;
– dwie boczne lampki oświetlenia wnętrza w II rzędzie;
– funkcja follow-me-home;
– automatyka sterowania szyb przednich (wystarczy jedno dotknięcie przycisku);
– układ przeciwprzytrzaskowy szyb tylnych;
– lusterka w osłonach przeciwsłonecznych kierowcy i pasażera;
– dwupłaszczyznowa regulacja kolumny kierownicy;
– regulowany na wysokość fotel kierowcy;
– sterowanie radioodtwarzaczem przy kierownicy;
– radioodtwarzacz z wyświetlaczem 4,2”, Bluetooth® i sterowaniem głosowym;
– gniazdo USB, gniazdo jack i gniazdo 12 V z przodu;
– przesuwane i dzielone siedzenia z tyłu (1/3-2/3) po złożeniu tworzące płaską podłogę;
– podświetlany schowek;
– stała konsola środkowa ze schowkiem;
– mocowania Isofix na przednim i bocznych tylnych siedzeniach;
– pokrywa bagażnika sztywna (Scenic) bądź w postaci rolety (Grand Scenic);
– schowki pod stopami (dwa z przodu, dwa z tyłu);
– chromowane wykończenia elementów wnętrza (obudowy dysz, klamki wewnętrzne);
– obszyta skórą kierownica;
– światła LED w kształcie litery C;
– tylne światła z efektem 3D;
– klamki w kolorze nadwozia;
– obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia;
– dwukolorowe kołpaki Vortex Aerodesign na 20-calowych kołach.

Trzeba przyznać, że jak na bazową wersję, to nie jest źle, a nawet jest bardzo dobrze.

Popatrzmy więc, na co można liczyć w odmianach bogatszych.

Zen = Life + niżej wymienione elementy
– alert niezamierzonego przekroczenia linii;
– automatyczne światła;
– automatyczne wycieraczki;
– automatyczna zmiana świateł drogowych na mijania i odwrotnie;
– asystent parkowania;
– cyfrowe wskaźniki na ekranie o przekątnej 7”;
– bezkluczykowy dostęp i uruchamianie wraz z aktywacją oświetlenia samochodu w przypadku wykrycia karty w pobliżu;
– dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z czujnikiem toksyczności i filtrem zapachów;
– przesuwana konsola centralna ze schowkiem Easy Life;
– dwie boczne lampki oświetlenia wnętrza w III rzędzie (Grand Scenic);
– regulacja fotela pasażera na wysokość;
– podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych kierowcy i pasażera;
– osłony przeciwsłoneczne szyb w drugim rzędzie;
– fotel kierowcy z regulowanym podparciem odcinka lędźwiowego kręgosłupa;
– system multimedialny z dotykowym ekranem 7” i sześcioma głośnikami;
– pojedyncze gniazda 12 V w drugim rzędzie i w bagażniku;
– kieszenie z tyłu przednich foteli;
– stoliki z tyłu przednich foteli;
– oświetlony i chłodzony schowek-szuflada Easy Life;
– szuflada pod fotelem kierowcy;
– podłokietniki w drzwiach przednich i tylnych ze sztucznej skóry;
– chromowane wnęki wewnętrznych klamek;
– chromowana listwa na desce rozdzielczej przed pasażerem;
– chromowany element w dolnej części kierownicy;
– gałka lewarka skrzyni biegów skórzana i chromowana;
– chromowane listy okienne;
– chromowane paski na klamkach zewnętrznych;
– 20-calowe alufelgi Silverstone;
– relingi dachowe (Grand Scenic).

Business = Zen + niżej wymienione elementy
– przednie i tylne czujniki parkowania;
– system wykrywający zmęczenie kierowcy;
– alert przekroczenia prędkości współpracujący z danymi nawigacyjnymi;
– nawigacja 3D z mapami Europy;
– elektrycznie składane lusterka z oświetleniem podłoża;

Grand Scenic Business oferowany jest tylko w siedmiomiejscowej wersji z fotelami trzeciego rzędu chowanymi w podłodze.

Intens = Zen + niżej wymienione elementy
– czujniki parkowania z przodu, z tyłu i po bokach;
– system wykrywający zmęczenie kierowcy;
– alert przekroczenia prędkości współpracujący z danymi nawigacyjnymi;
– nawigacja;
– alert bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu;
– czujniki martwego pola;
– kamera cofania;
– system Multi-Sense z oświetleniem nastrojowym;
– LED-owe lampki oświetlenia wewnętrznego w układzie takim, jak w Zen;
– panoramiczne lusterko do obserwacji dzieci;
– elektrycznie składane lusterka z oświetleniem podłoża;
– osłony przeciwsłoneczne kierowcy i pasażera rozszerzone;
– fotel pasażera z regulowanym podparciem odcinka lędźwiowego kręgosłupa;
– system R-Link2 z dotykowym ekranem 8,7”, zestawem audio z sześcioma głośnikami i nawigacją z mapami Europy;
– czytnik kart SD z przodu;
– dwa porty USB i jedno typu jack z tyłu;
– elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne;
– system aranżacji wnętrza One-Touch;
– dźwignia lewarka zmiany biegów w matowym chromie;
– listwy progowe;
– dodatkowo przyciemniane szyby drzwi tylnych bocznych oraz pokrywy bagażnika;
– kierownica obszyta skóra Nappa;
– chromowana listwa na pokrywie bagażnika;
– dwukolorowe nadwozie (dach i lusterka Noir Étoilé lub Gris Cassiopée);
– 20-calowe alufelgi Exception Aerodesign;
– przednie światła Full LED Pure Vision.

No i została nam ostatnia wersja, seria limitowana Edition One. Oparta, jak wspomniałem, o odmianę Intens, a wzbogacona o:
– system Easy Park Assist;
– system audio Bose® z dwunastoma głośnikami;
– skórzana tapicerka;
– zagłówki przednie i tylne typu komfort;
– aluminiowa osłona progu bagażnika;
– fotele przednie sterowane elektrycznie w ośmiu kierunkach wyposażone w funkcję masażu;
– stały szklany dach panoramiczny;
– 20-calowe alufelgi o wzorze Quartz.

No i na koniec ceny czwartej generacji Scenic’a na rynku francuskim:
LIFE Energy TCe 115 / BVM 23.700 €
LIFE Energy dCi 95 / BVM 25.200 €
LIFE Energy dCi 110 / BVM 26.200 €
ZEN Energy TCe 115 / BVM 25.800 €
ZEN Energy TCe 130 / BVM 26.500 €
ZEN Energy dCi 110 / BVM 28.300 €
ZEN dCi 110 Hybrid Assist / BVM 29.300 €
ZEN Energy dCi 110 / EDC 29.800 €
ZEN Energy dCi 130 / BVM 29.600 €
BUSINESS Energy TCe 130 / BVM 27.100 €
BUSINESS Energy dCi 110 / BVM 28.900 €
BUSINESS dCi 110 Hybrid Assist / BVM 29.900 €
BUSINESS Energy dCi 110 / EDC 30.400 €
BUSINESS Energy dCi 130 / BVM 30.200 €
INTENS Energy TCe 130 / BVM 29.100 €
INTENS Energy dCi 110 / BVM 30.900 €
INTENS dCi 110 Hybrid Assist / BVM 31.900 €
INTENS Energy dCi 110 / EDC 32.400 €
INTENS Energy dCi 130 / BVM 32.200 €
INTENS Energy dCi 160 / EDC 35.200 € *
EDITION ONE Energy TCe 130 / BVM 32.100 €
EDITION ONE Energy dCi 130 / BVM 35.200 €
EDITION ONE Energy dCi 160 / EDC 37.600 €
* Seryjny system Bose®

A tak wyglądają ceny wersji Grand Scenic:
LIFE Energy TCe 130 / BVM 25.000 €
LIFE Energy dCi 110 / BVM 26.800 €
ZEN Energy TCe 130 / BVM 27.100 €
ZEN Energy dCi 110 / BVM 28.900 €
ZEN dCi 110 Hybrid Assist / BVM 29.900 €
ZEN Energy dCi 110 / EDC 30.400 €
ZEN Energy dCi 130 / BVM 30.200 €
BUSINESS Energy TCe 130 / BVM 28.300 €
BUSINESS Energy dCi 110 / BVM 30.100 €
BUSINESS dCi 110 Hybrid Assist / BVM 31.100 €
BUSINESS Energy dCi 110 / EDC 31.600 €
BUSINESS Energy dCi 130 / BVM 31.400 €
INTENS Energy TCe 130 / BVM 29.700 €
INTENS Energy dCi 110 / BVM 31.500 €
INTENS dCi 110 Hybrid Assist / BVM 32.500 €
INTENS Energy dCi 110 / EDC 33.000 €
INTENS Energy dCi 130 / BVM 32.800 €
INTENS Energy dCi 160 / EDC 35.800 € *
* Seryjny system Bose®
BVM – skrzynia manualna, EDC – skrzynia automatyczna dwusprzęgłowa

Opcjonalne wyposażenie, to:
– pakiet pomocy w prowadzeniu (asystent pasa ruchu, alert bezpiecznej odległości) – opcja dla Zen i Business – 300 euro;
– pakiet Business (klimatyzacja, czujniki światła i deszczu, R-Link2, mapy Europy, system rozpoznawania znaków, asystent pasa ruchu, szyba akustyczna dla wersji benzynowych) – opcja dla Life, seryjnie w Intens – 1.100 euro;
– pakiet Miejski (elektrycznie składane lusterka, asystent parkowania równoległego / prostopadłego, alert wykrywania zmęczenia; niemożliwy do zamówienia z pakietami Protection) – opcja dla Life i Zen, seryjny w Intens – 500 euro;
– pakiet Confort (przesuwana konsola środkowa, wspomaganie parkowania, 12-woltowe gniazdo w II rzędzie) – opcja dla Life, seryjny w Intens – 500 euro;
– pakiet Protection Business (asystent parkowania równoległego / prostopadłego / ukośnego, czujniki martwego pola, kamera cofania) – opcja dla Business, seryjny w Intens – 800 euro;
– pakiet Protection Zen (asystent parkowania równoległego / prostopadłego, kamera cofania, składane lusterka boczne, czujniki martwego pola; pakiet niedostępny z pakietem Miejskim) – opcja dla Zen, seryjny w Intens – 800 euro;
– pakiet R-Link2 (R-Link2, mapy Europy, system rozpoznawania znaków) – opcja dla Zen, seryjny w Intens – 600 euro;
– stały dach panoramiczny (wymusza zamówienie elektrochromatycznego lusterka wewnętrznego i przyciemnionych szyb tylnych) – opcja dla Zen, Business i Intens – 600 euro;
– wersja 7-miejscowa odmiany Grand Scenic – opcja dla Life, Zen i Intens, seria w Business – 600 euro;
– wyświetlacz przezierny HUD – opcja dla Intens – 400 euro;
– aktywny asystent pasa ruchu – opcja dla Intens – 250 euro;
– system audio Bose® – opcja dla Intens – 600 euro;
– Easy Park Assist – opcja dla Intens – 350 euro;
– 20-calowe alufelgi Quartz – opcja dla Intens – 200 euro;
– system aranżacji wnętrza One-Touch – opcja dla Zen i Business, seryjny dla Intens – 200 euro;
– lakier metalizowany – opcja dla wszystkich wersji – 620 euro;
– lakier metalizowany specjalny – opcja dla wszystkich wersji – 820 euro;
– aktywny tempomat (niedostępny z wersjami benzynowymi i hybrydowymi) – opcja dla Intens – 300 euro;
– dojazdowe koło zapasowe (niedostępne dla wersji hybrydowych siedmiomiejscowych) – opcja dla wszystkich wersji – 120 euro;
– skórzana tapicerka (zawiera maty grzewcze i masażery) – opcja dla Intens – 1.700 euro;
– dwukolorowe lakierowanie – opcja dla Zen i Business, seria w Intens – 400 euro;
– lakierowanie jednobarwne – opcja dla Intens – opcja bezpłatna.

 

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault

Czytaj nas w Google News:

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Niezwykły Citroen C6 przecięty na pół i wielki 2-osobowy Mercedesa S na wystawie w Paryżu, rok 1928

2023-09-28

Używany samochód segmentu D za 40 tysięcy zł. Przegląd rynku

2023-09-28

Nowy Mitsubishi Colt już w polskiej ofercie. Jaka cena bliźniaka Clio?

2023-09-27

Gdy policjant kieruje ruchem

2023-09-27
Tagi: RenaultScenic
Udostepnij281Tweet134Udostepnij37
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

5 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet

    3259 udostępnienia
    Udostepnij 1304 Tweet 815
  • Używany samochód segmentu D za 40 tysięcy zł. Przegląd rynku

    1480 udostępnienia
    Udostepnij 592 Tweet 370
  • Dacia: Silnik benzynowy 1.6 16V MPI K4M. Opinie, naprawy

    1212 udostępnienia
    Udostepnij 485 Tweet 303
  • Nowy Opel Corsa za 63.000 zł. Promocja jakiej jeszcze nie było, samochody dostępne od ręki

    3729 udostępnienia
    Udostepnij 1492 Tweet 932

Testy samochodów

Renault - testy i opinie

Test: Renault Captur 1.5 Blue dCi 115 KM z automatyczną skrzynią biegów EDC. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2021-04-14
Renault - testy i opinie

Test: Renault Zoe – pierwsza jazda samochodem elektrycznym. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2013-10-18
Renault - testy i opinie

Test: Renault Laguna 2.0T 204 KM – najlepsza wersja do kupienia! Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2006-11-08
Renault - testy i opinie

Test: Renault Twizy: pierwsza jazda małym elektrykiem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-09-17
Renault - testy i opinie

Test: nowy Renault Captur E-Tech 160 KM – z hybrydą wśród SUV-ów. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2021-04-19

Najnowsze komentarze

  • Krzysztof - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Anonimowo - Kadrowa karuzela w Stellantis wciąż się kręci
  • Jacek T - Trzy miejskie auta Stellantis za nie więcej niż 130 euro miesięcznie
  • Arnold - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Andrzej - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Arek - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Krzysztof Gregorczyk - Ceny paliw – trzy, a nawet cztery warianty możliwych przyczyn obecnej sytuacji

Zobacz też

Peugeot chce zwiększyć udziały rynkowe w Wielkiej Brytanii. Czy podobnie będzie w Polsce?

Renault po Red Bullu; Roadshow w Meksyku

Citroën zmieni strategią produktową. Ujawniamy szczegóły

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
5
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.