Nowy Renault Talisman po faceliftingu. Mamy pierwsze zdjęcia!

12 683

Nowy Renault Talisman nadjeżdża. Odświeżona wersja tego udanego samochodu pojawi się już wkrótce i będzie zawierała wiele niespodzianek. Przede wszystkim zostanie dodanych wiele nowych technologii wspomagających jazdę, ale to dopiero początek zmian. Chociaż pod względem wyglądu szykuje się delikatna zmiana, to w środku będziemy mieli do czynienia z prawdziwą rewolucją!

Renault Talisman wygląda świetnie i jest bardzo przestronny oraz komfortowy. To powoduje, że klienci chętnie zerkają w jego stronę. Teraz czekają go poważne zmiany – nowe silniki, nowe materiały oraz nowe wyposażenie. Jakie?

Nowe silniki Talismana

Pod maskę trafią silniki 1.8 TCe oraz 1.7 BlueDCi w nowych odmianach. Prawdopodobnie pojawi się wersja hybrydowa, bo od 2020 roku obowiązywać będą nowe przepisy w zakresie ochrony środowiska i emisji CO2.

Ewolucja zewnętrzna

Na zewnątrz zmiany obejmą wyłącznie przód i tył samochodu. Różnica pojawi się w gamie kolorów oraz stylistycznych dodatków. Kluczowe zmiany obejmą przednie światła, pas i chłodnicę oraz tył samochodu. Ale to nadal ewolucja. Rewolucja zaplanowana jest gdzie indziej – w środku.

Rewolucja w wyposażeniu i we wnętrzu

Nowe materiały, lepsze wyciszenie, bardziej komfortowe fotele, wyższa ergonomia, ekran wyższej rozdzielczości, funkcja jazdy autonomicznej, nowe opcje wyposażenia – to wszystko czeka nas w środku. Renault nie zdradza jeszcze szczegółów, ale wiemy, że ma ambicję mieć najlepiej wyposażone auto w swojej klasie. Na ile uda się spełnić te założenia? Zobaczymy już wkrótce.

Test Renault Talisman 1.8 TCe 225 KM S-Edition

Niedawno przetestowaliśmy Talismana w wersji 1.8 TCe 225 KM jadąc nim w daleką trasę – i bardzo nam się spodobał! Poczytajcie tutaj.

Kiedy nowy Talisman pojawi się w salonach?

Spodziewamy się go ujrzeć jeszcze w tym roku. Premiera zapowiadana jest jesienią.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
6 Wątki komentarzy
6 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
12 Autorzy komentarzy
KrisJakmanno takSradziuLu Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Slawo
Gość
Slawo
Przemek
Gość
Przemek

Raczej „klienci coraz mniej chętnie zerkają w jego stronę”. W Europie w 2018 r. sprzedano niecałe 20 tys. talisman’ów. W 2017 r. było to ponad 32 tys. egzemplarzy: http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/renault/renault-talisman/

Ramzes
Gość
Ramzes

A w 2016 ponad 34 tys.. sprzedaż od początku spada..:/

Roman
Gość
Roman

Bo samochody b. wiele osób „kupuje” najpierw „oczami”. Renault Talisman w designie nadwozia w jakim został zaprezentowany w pierwszej wersji wyglądał chyba nieco „przyciężko”. To oczywiście sprawa indywidualnego gustu i związanej z tym oceny. Ale jego przednia atrapa była moim zdaniem wprost „przeładowana” dużą ilością chromowanych listew, co sprawiało wrażenie bardzo ciężkiego optycznie samochodu. Wrażenie to było też podkreślone bardzo rozbudowanymi diodowymi przednimi światłami dziennymi. Natomiast tył samochodu i jego tylne lampy zespolone bardzo przypominały już mocno zapomniany jeden z modeli Nissana 200 SX z lat bodajże 80-tych XX wieku. Mam nadzieję, że lifting samochodu nada zewnętrznemu wyglądowi tego samochodu… Czytaj więcej »

Marcin
Gość
Marcin

Poprawiają kosmetykę, a powinni skupić się na zawieszeniu. Przejechałem Talismanem 43000 km (06.2018), felgi 17″ opona pr. 55. Jazda głównie w trasie. Wygodne fajne auto ale zawieszenie z plasteliny ..
Pozdrawiam

Lu
Gość
Lu

Laguna 3 była pancerna chociaż nie tak wygodna. Najlepsza i tak 2 generacja. Ładna, mega wygodna, dynamiczna i oszczędna. Z minusów to delikatne zawieszenie ale tanie w naprawach i śniedziejąca elektryka – nie znam auta w którym trzeba poprawiać więcej zimnych lutów. Talisman wychodzi, że jest drogi i niedopracowany.

żak szirak
Gość
żak szirak

ładnie opakowany, trzeszczący złom na kołach… tyle w temacie

no tak
Gość
no tak

… powiedział i wsiadło do swego golfa III TDI z gazem

Jakman
Gość
Jakman

„TDI z gazem”… Powiedział.

Radziu01
Gość
Radziu01

Myślę ze na silnikach powinni się skupić
Fajne auto duże nic nie brakuje a silnik od komara
Pozdrawiam konstruktorów Renault od silników

Sradziu
Gość
Sradziu

Halo halo tu ziemia. Czas na pobudkę Radziu!!!!

Kris
Gość
Kris

Czyli cenaze 145 tys. Podskoczy do 210 zeby dogonić peugeota